Va salut. Am venit de la Bucuresti la Sebes sa vad un SLK 200 kompressor, din 1999, modelul cu 192 cai.
Problema este ca masina, la rece si la cald, are o usoara intrerupere la relanti iar cel mai grav este ca atunci cand se pleaca cu ea de pe loc, iin prima treapta trage relativ corect darcand schimbi a 2-a, trebuie accelerata f lent pt ca accelerand tare, incercand sa mergi sportiv, se ineaca si da rateuri ce pot fi clar auzite in esapament.
Proprietarul spune ca a facut o diagnoza si ar fi bobinele. Daca dupa bobine schimbate, nu se remediaza, ce ar mai putea fi?
Mentionez ca acum stau in oras doar ca sa vad daca se rezolva cu bobinele, maine. Eu nu am vazut diagnoza facuta de cei de la service.
Multumesc anticipat pt raapunsuri si imi cer scuze daca am facut greseli, scriind de pe.telefon.
PS Am inteles ca ar fi testat alte bujii si se comporta la fel. Masina, din ce spune proprietarul, are catalizatorul schimbat cu unul nou.
Am incercat functia search si nu am reusit sa gasesc ceva pe foeum, poate fiind din cauza ca sunt conectat de pe telefon.
Problema este ca masina, la rece si la cald, are o usoara intrerupere la relanti iar cel mai grav este ca atunci cand se pleaca cu ea de pe loc, iin prima treapta trage relativ corect darcand schimbi a 2-a, trebuie accelerata f lent pt ca accelerand tare, incercand sa mergi sportiv, se ineaca si da rateuri ce pot fi clar auzite in esapament.
Proprietarul spune ca a facut o diagnoza si ar fi bobinele. Daca dupa bobine schimbate, nu se remediaza, ce ar mai putea fi?
Mentionez ca acum stau in oras doar ca sa vad daca se rezolva cu bobinele, maine. Eu nu am vazut diagnoza facuta de cei de la service.
Multumesc anticipat pt raapunsuri si imi cer scuze daca am facut greseli, scriind de pe.telefon.
PS Am inteles ca ar fi testat alte bujii si se comporta la fel. Masina, din ce spune proprietarul, are catalizatorul schimbat cu unul nou.
Am incercat functia search si nu am reusit sa gasesc ceva pe foeum, poate fiind din cauza ca sunt conectat de pe telefon.
Comment