Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W208 CLK200 Kompressor 163hp 2001 Avantgarde

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prin urmare cum a ramas cu masina ca si eu sunt in cautari de un w208 230 Kompressor si eram curios de impresii...

    Merci!
    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

    Comment


    • #17
      Nimic... ?
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #18
        Scuze pentru lipsa feedback-ului. Voi reveni cu detalii astazi mai tarziu.
        W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
        W163 ML 55 AMG 2001
        W163 ML 55 AMG 2002
        W164 ML 320 CDI
        W251 R350

        Comment


        • #19
          detalii

          Revin cu detalii:
          Tocmai a trecut un an si cateva zile de cand am cumparat aceasta masina.
          Legat de problemele initiale:
          • Geamul fata sofer are probleme la ridicare, fuge spre in fata, trebuie ajutat cu mana sau alternat sus/jos pana ajunge sus - nu am avut timp sa ma ocup, probabil trebuie stans/reparat ceva la macara _ schimbat chederul sina pe care calca geamul in partea din fata, deoarece din cauza frecarii puternice intr-o anumita zona s-a creat o adancitura in cheder care impiedica si mai mult geamul sa se ridice, trebuie tras cu mana spre spate la inchidere sau ajutat din fata
          • Scaunul sofer nu se deplaseaza fata/spate/sus/jos din sezut, funcioneaza motorasul doar la reglaj inaltime in zona din fata a scaunului (se aude un click de releu in usa cand se actioneaza comanda, insa scaunul nu schiteaza nici o manevra)
            - am rezolvat partial, inlocuind o siguranta in cutia de sigurante din portbagaj, insa nu am avut timp sa gasesc cauza pentru care s-a ars (se poate arde foarte simplu si daca este un obiect intre bancheta si scaun ce impiedica deplasarea spre spate a scaunului). Oricum trebuie inspectat pentru ca scaunul pasager uneori scoate un sunet la deplasarea fata spate iar firele de sub scaun se pot rupe usor din mufa in timp, unul din fire este rupt dintr-o mufa cu 2 pini, se poate lipi usor, insa scaunul pare sa faca toate functiile)
          • Trapa nu se deschide in directia inapoi (nu intra in plafon), merge doar in sus deschisa (se aude click la actionare spre spate, dar se simte ceva suprasolicitat si decupleaza un releu imediat dupa ce se ia mana de pe butonul de actionare)
            - trapa functioneaza in toate directiile acum, probabil nu era sincronizata, insa ii lipseste aparatoarea din stanga(acordeonul ce mascheaza sinele, este ceva prindere rupta, il am si trebuie inspectat reparat si pus la loc) iar aparatoarea anti-vant trebuie apasata putin la inchidere(ajutata) pentru ca nu coboara suficient incat sa nu blocheze geamul trapei (este si acolo ceva piesa mica rupta, am gasit langa sina o bucata mica metalica)
          • Aeratoarele de pe mijlocul bordului sunt blocate pe pozitia inchis (de la reprezentanta s-a spus ca trebuie dat jos tot bordul pentru deblocarea clapetelor)
            - nu doar cele de sus, ci si cele de la picioare, din cate am constatat, banuiesc ca e problema de vacuum, am la motor in stanga langa mufa de diagnostic trei furtunele de vacuum, unul mov, unul gri si unul verde neconectate. Din cate am studiat, cel verde pare sa se ocupe de aeroterma, iar cel mov de reglajul vertical al farurilor (care nu functioneaza nici el)
          • Butonul AUTO de pe partea sofer la controlul climatic nu functioneaza
            - are un pin de plastic rupt, trebuie dat jos si lipit sau inlocuit
          • Martorul Check Engine aprins (galben, cu forma de motor, in dreapta turometrului)
            - era de la sonda lambda, am schimbat-o, s-a rezolvat
          • Bara fata avariata usor lateral, functionare senzori parcare fata afectata, unul din senzori cazut
            - rezolvat la un atelier de vopsitorie, demontat bara complet, revopsit bara inferioara, reclipsat , lipit senzorul de parcare la locul lui - o zi de munca
          • Display Temperatura problema pixeli (necitibil, doar cativa aprinsi, restul stins)
            - nerezolvat, se gasesc si pe okazii acum la 200 lei folie+display pt cele doua afisaje mici sau se poate improviza, exista tutoriale insa nu am avut timp
          • Lumina plafoniera nu se aprinde deloc pe stanga, pe dreapta a pus cineva o lumina led albastra care sta aprinsa tot timpul - banuiesc ca asta poate fi cauza..
            - cauza erau niste tiganii de becuri cu led-uri albastre, am rezolvat inlocuind cu becuri normale de plafoniera
          • Joc volan cand motorul este oprit - este normal? - volanul prezinta un joc relativ mare (cativa cm pe lungimea cercului) cand motorul este oprit, ca si cum ar fi deconectat fata de roti. Imediat ce este pornit motorul, jocul dispare complet, rotile miscanduse usor la cea mai fina atingere a volanului.
            - inspectand pe sub masina am constatat ca exista un joc intr-un cuplaj al axului volan, destul de mare, nu pare a fi insa o piesa scumpa, trebuie sa ma interesez


          Alte probleme aparute/constatate intre timp
          • Noua sonda lambda (550 lei BOSCH compatibila) s-a defectat in scurt timp, datorita unei scurgeri de ulei de la senzorul din fata motorului de pe volanta, scurgere ignorata de mine initial, pana cand am constatat ca a ajuns ulei de acolo pana la mufa ECU si apoi prin fire (printre camasa firului si miezul de cupru) pana la sonda lambda pe care a distrus-o. Am inlocuit-o cu o alta sonda cumparata de la second hand (150 lei).
          • Instabilitate ralanti la rece - nu stiu exact de unde provine, am schimbat toate bujiile si doua bobine care se vedea pe ele ca sunt crapate si fura scantei (semn albastrui pe carcasa lor). Se vad crapaturi fine si pe celelalte doua insa nu au urme albastrui. Apoi am gasit o piesa mica in care intra 3 furtunase parca, care avea un stut rupt (parca se numeste air exchanger ceva si se ocupa exact cu pornirea la rece, controleaza daca vine aer cald de pe undeva sau aer rece in admisie). Am lipit acel stut desi nu cred ca am reusit prea bine si probabil rasufla ceva presiune de vacuum.
          • Portbagaj blocat odata, nu stiu motivul, insa nu mai se deschidea nici din butonul de pe haion, nici din butonul din interior. Broasca are ceva inauntru, probabil o bucata de cheie rupta, deci deschidere cu cheia nu s-a putut iar banchetele erau in pozitia blocate. A trebuit sa desfac trusa medicala si sa trag de cablurile de deblocare a banchetelor, sa le deblochez ca sa ajung in portbagaj sa scot alimentarea modulului de control din aripa spate dreapta in care intra toate vacuumurile legate de inchiderea centralizata. Am deconectat si conectat la loc mufele si apoi a functionat.
          • Zgomotul usor metalic de care aminteam vine din zona compresorului sau a distributiei, posibil intinzatorul lantului de distributie sau posibil uleiul prea subtire pentru varsta masinii (Mobil1 New Life 0w40) pe care l-am pus pentru varsta motorului.
          • Mai exista un zgomot de evacuare, am constatat ca exista o perforatie in galeria de evacuare, chiar pe saxofon (colector) la iesirea din motor. Imediat dupa pornire, cand motorul este rece si presiunea in evacuare cred ca este mai mare, se aude mai urat, dupa ce se incalzeste insa, huruitul obtinut ma unge pe suflet in sarcina, suna a V6 daca nu exista alte implicatii (?), nu l-as schimba..
          • Pierde antigel pe undeva, cam 1L la 2 luni. Uitandu-ma sub masina, am constatat scurgeri de antigel pe carcasa cutiei de viteze, banuiesc ca vine din aeroterma, deoarece la majoritatea pornirilor mi se abureste parbrizul. Deci cel mai probabil pierde pe la radiatorul din aeroterma. O solutie de urgenta sau de depanare clara a problemei ar fi inchiderea aerotermei, astfel inchizandu-se si robinetii spre radiatorul din interior, pentru a constata daca pierderea persista. Nu am avut timp sa rezolv pentru ca operatia de demontare a radiatorului este destul de anevoioasa. Un motiv posibil daca intr-adevar este de vina radiatorul din interior ar fi folosirea unui antigel nepotrivit, culoarea antigelului din borcan fiind un albastru-verzui (pare albastru, dar pe borcan langa capac sunt urme de verde). Cand vine vremea buna o sa ii fac un schimb complet odata cu repararea problemei.
          • Un rulment la roata pe spate incepuse sa faca un sunet urat ca si cum ceva fuleaza. L-am schimbat si sunetul a disparut. Posibil sa urmeze si cel de la cealalta roata tot pe spate (daca ascult atent cu banchetele rabatate in mers, se aude un usor zgomot, diferit insa dar de rulment, de la cealalta roata.
          • Intinzatorul curelei de accesorii (un fel de amortizor hidraulic) este rupt din bucsa de prindere, insa nu am constatat nici un fel de problema.
          • La diagnosticul facut de popeye, a aparut fault la o pompa de recirculare a agentului de racire atunci cand motorul este oprit - cea legata de functia REST a aerotermei. Am inteles asta ca ar fi o problema comuna la toate masinile cu aceasta echipare.


          Impresii dupa un an
          Motorul trage foarte bine, cutia merge foarte frumos, este o placere sa o conduci. Foarte sprintena la plecare, uneori brutala, posibil sa aiba instalat sprint-booster(?) care am inteles ca ar modifica ceva legat de apasarea pedalei de acceleratie. Posibil ca la asta sa se fi referit fostul proprietar cu tuning-ul, pentru ca altfel, pe diagnostic nu s-a constatat vreo modificare a parametrilor.

          Am schimbat arcurile care erau pe masina (arcuri originale din care era taiata o spira, din acest motiv uneori la speed-bumps simteam ca amortizoarele fata isi atingeau cursa maxima) cu unele OEM pentru Avantgarde. Amortizoarele au fost schimbate acum 4 ani la Casa Auto (au eticheta pe ele si am factura).

          I-am facut si revizia, am schimbat discurile de frana (ATE Powerdisk pe fata, ATE pe spate), placutele (Ferodo), uleiul motor (Mobil1 0w40), filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu (carbon). La urmatoarea revizie as vrea sa schimb si lichidul de frana si antigelul, pentru ca oricum nu stiu vechimea lor.

          I-am mai cumparat doua seturi de roti, un set AMG Aero 2 pe 17" latime 7.5" cu buze forjate inguste asorat cu un set de cauciucuri noi BF Goodrich Geforce 2 Profiler si un set AMG Aero 2 pe 18" latime 7" pe fata si 8" pe spate cu buze late care arata super bine. La cele de 18" AMG pe spate abia au incaput doar cu cauciucuri de latime 235 (stretched). Ar trebui puse si niste distantiere de 5-10mm ca sa fie perfect si sa incapa si un cauciuc mai lat. Problema este carosabilul de la noi, ca sa fie totul perfect ar trebui sa indrept rotile odata la 6 luni.

          Consumul este in jur de 14-15 in traffic normal vara, 11-12 noaptea, 9-10 in afara indiferent de viteza, iar iarna in oras 16-18.

          Sunt foarte multumit de masina si nu m-as desparti de ea, chiar daca este putin gurmanda, imi ofera satisfactie.

          Masina atrage privirile pe strada si desi geamurile bleu aratau extrem de frumos, din cauza privirilor indiscrete am simtit nevoia sa le infoliez putin in cea mai deschisa nuanta. Tenta albastra s-a pastrat totusi putin.

          Interiorul gri deschis este foarte pretentios si nu am reusit la nici o spalatorie sa scot cateva petele galbui din mocheta de pe podea (se pare ca transpira spre suprafata culoarea suportului pe care este lipita mocheta).

          Bateria da semne de sfarsit de viata, acum pe frig daca las masina o saptamana nepornita trebuie sa ii dau curent ca sa porneasca. Nu prea am gasit prin magazine baterii cu tub de evacuare a gazelor, iar la Mercedes stiu ca ar fi in jur de 7 mil. varianta de amperaj mai mic sau 11-12 mil. varianta mai mare.

          Am inspectat masina pe toate partile si alte probleme nu am constatat.

          Muzica se aude bine, cele 6 difuzoare alimentate de un HU Clarion acopera suficient de bine plaja de frecvente incat inca nu am fost motivat renunt la spatiul din portbagaj (care este foarte incapator si ajutat de banchetele rabatabile foarte practic) pentru a instala un subwoofer. Inca .

          Momentan pana trece vremea rece, tin masina parcata la garaj, pentru ca am fost inspirat si am dotat-o cu 3 seturi de roti de vara .
          Cam asta ar fi, mai sunt probabil multe care nu mi le amintesc acum.
          Voi reveni cu poze si alte impresii.
          W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
          W163 ML 55 AMG 2001
          W163 ML 55 AMG 2002
          W164 ML 320 CDI
          W251 R350

          Comment


          • #20
            Oho! Ce de treaba ai avut cu ea!
            Iti urez succes sa o aduci in starea in care o vrei!
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #21
              @morpheus: Multumesc!

              Rectific latimea rotilor AMG pe 18" este 8J pe fata si 9J pe spate, cele pe 17" sunt toate de 7,5J, iar cele RH pe 18" au latimea 8,5J.

              Mai jos, cateva poze cu jantele AMG pe 18" pe masina.
              Attached Files
              W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
              W163 ML 55 AMG 2001
              W163 ML 55 AMG 2002
              W164 ML 320 CDI
              W251 R350

              Comment


              • #22
                Arata bine cu jantele alea. Ai coborat si garda?
                Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                Comment


                • #23
                  garda la sol

                  Garda am dorit sa fie cea stock, astfel pentru alegerea arcurilor am calculat numarul de puncte conform documentatie Mercedes EWANET pentru echiparea masinii model Avantgarde.
                  Tampoanele de cauciuc nu le-am schimbat, s-ar putea sa fie chiar ceva mai inalte decat ar trebui, se vede in poza unul din ele si cate puncte are, toate sunt la fel.
                  In pozele atasate se pot vedea arcurile si codurile lor, si comparatie intre arcurile vechi ale masinii din care erau taiate cate o spira la fiecare arc.
                  Arcurile noi au fost mai inalte imediat dupa montare, dar in primele doua saptamani s-au asezat/s-au mai lasat si au coborat cativa centimetrii.
                  Attached Files
                  W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                  W163 ML 55 AMG 2001
                  W163 ML 55 AMG 2002
                  W164 ML 320 CDI
                  W251 R350

                  Comment


                  • #24
                    Bravo!
                    Esti multumit de noile arcuri ?
                    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                    Comment


                    • #25
                      Sunt multumit ca nu mai exista riscul sa ajunga amortizorul la capatul cursei cand trec peste speed bumps si nu mai intra in balans la viteza mare pe autostrada.

                      @moderatori: ce se intampla cu imaginile pe care le-am atasat in postarea #21? mergeau toate..
                      W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                      W163 ML 55 AMG 2001
                      W163 ML 55 AMG 2002
                      W164 ML 320 CDI
                      W251 R350

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by bassfreak View Post
                        @moderatori: ce se intampla cu imaginile pe care le-am atasat in postarea #21? mergeau toate..
                        Mie imi merg toate.
                        Frumoasa masina.Sa te bucuri de ea.

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • #27
                          Brava! Imi place masinuta ta.

                          Si mie imi merg pozele din postarea #21.
                          Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF