Salut,
Am un clk 2.7 CDI w209 din 2006 si ma inebuneste aerul conditionat.
Acum 2 ani, am pierdut tot aerul conditionat deoarece teava de inalte s-a spart (bucata de cauciuc care intra in radiatorul din fata). Nu am folosit AC-ul timp de 2 ani, iar acum am reusit sa repar furtunul respectiv (am inlocuit, intr-un centru specializat, bugata de cauciuc cu o alta). Am montat conducta, iar la primul service la care am fost ca sa imi puna freon mi-au spus ca fac mai intai test sa vada daca totul este ok, si dupa imi baga freon. Mi-a pus pe instalatie aer si un ulei + ulei de contrast, dar imi pierdea din presiune si se auzea sub bord (la pasager) un fasait.
M-am dus la un alt service care mi-a spus ca nu se baga aer, si nu are relevanta un test cu aer deoarece are proprietati diferite, acesta se comprima in conditii diferite, si auzeam un fasait deoarece nu se comporta ca freonul. La acest service mi-a pus aer conditionat, si mi-a facut testul sa vada daca scapa. Aparatul nu a identificat pierderi iar domnul din service nu a gasit scurgeri. Mi-a pus freon cu substanta de contrast si m-a trimis acasa. In aceasi zi, de la aer rece s-a oprit brusc si baga doar aer cald. M-am intors in service, au verificat conductele si 0 pierderi, dar au constatat ca compresorul este stricat (si pierdusem si freon).
Am schimbat compresorul (cu unul nou), m-au incarcat cu freon, testat conductele si testat cu un aparat care miroase freonul si nimic, mi-au spus ca nu am scurgeri. La doua zile dupa ce mi-au montat compresorul si mi-au spus ca nu am scurgeri, am pierdut freonul (aproape tot).
M-am dus la un alt service, unde mi-au facut test, si bagat freon.
Va rog sa imi spuneti, de ce toti mecanicii imi spun ca nu am pierderi, nu gasesc nimic cu lampa UV sau cu detectorul de freon, dar eu in 2 zile il pierd? Ce ar putea sa fie?
ps: Cu freon, nu mai aud fasaitul de sub bord (scaun pasager). Raceste foarte bine, pana se consuma freonul.
Am un clk 2.7 CDI w209 din 2006 si ma inebuneste aerul conditionat.
Acum 2 ani, am pierdut tot aerul conditionat deoarece teava de inalte s-a spart (bucata de cauciuc care intra in radiatorul din fata). Nu am folosit AC-ul timp de 2 ani, iar acum am reusit sa repar furtunul respectiv (am inlocuit, intr-un centru specializat, bugata de cauciuc cu o alta). Am montat conducta, iar la primul service la care am fost ca sa imi puna freon mi-au spus ca fac mai intai test sa vada daca totul este ok, si dupa imi baga freon. Mi-a pus pe instalatie aer si un ulei + ulei de contrast, dar imi pierdea din presiune si se auzea sub bord (la pasager) un fasait.
M-am dus la un alt service care mi-a spus ca nu se baga aer, si nu are relevanta un test cu aer deoarece are proprietati diferite, acesta se comprima in conditii diferite, si auzeam un fasait deoarece nu se comporta ca freonul. La acest service mi-a pus aer conditionat, si mi-a facut testul sa vada daca scapa. Aparatul nu a identificat pierderi iar domnul din service nu a gasit scurgeri. Mi-a pus freon cu substanta de contrast si m-a trimis acasa. In aceasi zi, de la aer rece s-a oprit brusc si baga doar aer cald. M-am intors in service, au verificat conductele si 0 pierderi, dar au constatat ca compresorul este stricat (si pierdusem si freon).
Am schimbat compresorul (cu unul nou), m-au incarcat cu freon, testat conductele si testat cu un aparat care miroase freonul si nimic, mi-au spus ca nu am scurgeri. La doua zile dupa ce mi-au montat compresorul si mi-au spus ca nu am scurgeri, am pierdut freonul (aproape tot).
M-am dus la un alt service, unde mi-au facut test, si bagat freon.
Va rog sa imi spuneti, de ce toti mecanicii imi spun ca nu am pierderi, nu gasesc nimic cu lampa UV sau cu detectorul de freon, dar eu in 2 zile il pierd? Ce ar putea sa fie?
ps: Cu freon, nu mai aud fasaitul de sub bord (scaun pasager). Raceste foarte bine, pana se consuma freonul.
Comment