Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme clk

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme clk

    Am achiziționat un Mercedes clk200 kompressor ( 1.8 163hp) model 2003 cu instalație GPL Landi Renzo. Am pus-o pe tester la achiziționare și aveam doar o eroare la alarma. După achiziție am schimbat urmatoarele: ulei motor/filtru, curea accesorii, role întinzătoare, rola alternator, perii electromotor, antigel, discuri/ plăcute fata spate, brate, bielete dir/stab, valva lichid racire(pierdea apa prin spatele motorului), oringuri senzori axe cu came, pompa de benzina(magnetti marelli). Țin sa precizez ca am un stil de condus sportiv. După aproximativ 11000km mi s-a aprins check engine. Motorul merge ok, am pus-o pe tester și am următoarele erori (poze). Ma puteți ajuta cu niște sfaturi?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

  • #2
    Toate pozele sunt la fel, si zic ca ambele butoane de actionare a geamurilor electrice de pe fata si cel de pe spate dreapta nu functioneaza sau sunt in scurt. Interesant stil de mers sportiv, daca se strica si butoanele de la geamuri...




    Dragos

    Comment


    • #3
      Ma interesează erorile P0020 și P0127 in special, am scris tot istoricul mașinii și am pus poze la toate erorile. Dacă te-ai blocat la prima poza asta e. Geamurile funcționează mulțumesc frumos, doar au eroare și nu știu de la ce.

      Comment


      • #4
        Pe telefon am avut trei poze identice. Adica prima de trei ori. Probabil incompatibilitati intre noua platforma si ce am eu prin telefon...


        P0020 zice ca axul cu came pe partea de evacuare nu se afla in pozitie corecta, si de acolo rezulta un reglaj continuu, fara a gasi pozitia aferenta sarcinii.
        P0127 zice ca autoadaptarea formarii amestecului nu functioneaza corect, si de acolo amestec prea bogat la sarcini medii.

        B1085 si B10A0 zic ca senzorii de nivel combustibil din partea stanga, respectiv dreapta a rezervorului ar fi defecti sau partea de cablaj (firele lor) ar fi intrerupta sau in scurt.


        Legat de geamuri, nu stiu ce sa zic. Ori electronica nu le simte complet inchise sau deschise si de acolo erorile, ori mergi tu mai repede decat pot geamurile sa se miste...




        Dragos

        Comment


        • #5
          Motorul merge absolut perfect, pornește la sfert, nu bate nu troncane, singura problema e la kickdown, când ajunge pe roșu își ia eroare (sta 2 sec pana schimba și când schimba îmi da un șut) și apoi merge eronat motorul(în 3), opresc pornesc totul ok. Am fost la 3 service-uri toate mi-au spus la prima eroare ca e Sarita distribuția de la punct, și la a 2 a ca e de la debitmetru dar s-ar putea sa fie erori stocate și dacă le șterg sa dispară. Acum nu știu pe cine sa cred, am programare săptămână viitoare la alt service. Cele de la pompa nu ma interesează ca a fost scoasa cu borna pusa, geamurile nici atât.... Nu cred ca e Sarita de la punct distribuția atâta timp cât motorul merge perfect de la 0 la 220 (fără sa ajung pe roșu)

          Comment


          • #6
            Nu e sarita de la punct, inca. Variatorul axei de evacuare este bolnăvior, dacă zici că nu ai zgomot de lant rapait dimineața.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Cl600 exact asta era, multumesc pt raspuns s-a rezolvat!

              Comment


              • #8
                Detaliaza, sunt multi p'aici cu tipul ăsta de motor.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Era acel variator. Eroare isi ia din cauza unui missfire pe injectorul 4 de gaz(doar cand ajung pe rosu), pe benzina merge perfect... am ramas cu eroarea 201c-001 si cu check-ul aprins, din ce am inteles din cauza gpl-ului.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF