Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Salut. Please help!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut. Please help!

    Salut...Am o mare problema la un CLK 230 K !! 1999

    Pe autostrada in ungaria aveam 180 - 200 kmh...si dintr-o data a inceput sa scada viteza eu in acel timp aveam acceleratia apasata ...si viteza tot scadea pana a ajuns la 120 kmh ...am iesit de pe autostrada ...eram la 50km de vama si am mers batraneste...dupa aia am vrut sa accelerez sa vad daca mai face figuri...ii dau kickdown se accelereaza pana la 3500 4000 rpm si restu pana la 5800 se tura in gol si cand schimba cutia treapta de viteza smucea eu in acel timp am crezut ca e kompresorul in fine am mers maxim 80 kmh pana la prima benzinarie dupa vama am facut plinul am pornit masina ...era ca la inceput merge ok din toate punctele de vedere ....am mers vreo 2 km si dupa aia iar...dupa 3500 rpm in orice treapta de viteza se tura in gol...nu mergea mai tare de 140kmh ...aproape de brasov ...eram in urcare ...am dat kickdown din a-5-a in a-3-a si nu mergea masina mai tare de 80kmh cu acceleratia la fund si viteza scadea....am oprit motorul l-am pornit ..si-a revenit ...dar la fel 140kmh maxim 3500 rpm restu` in gol ...asta e problema...!

    Acum ... am fost la service...mi-a pus tester-ul etc... si imi zice...ca am calculatorul cutiei stricat...in fine...mi-am facut programare la mercedes-chitila ...ma duc acolo la constatare din toate punctele de vedere...si imi zice: clapeta de recirculare aer...e stricata...intr-un fel m-am bucurat ca am zis ca asta era problema...dar clapeta costa 1700 ron la ei...in fine..am dat comanda ...mi-au montato ...am luat masina am plecat...parca merge un pic mai bine dar la fel aceleasi probleme...cu a-1-a e puturoasa, cand schimba smuceste si pe evacuare face ca si cum ar scuipa cineva, prinde viteza foarte greu face 100 in 14 secunde in loc 8 ...am pus clapeta veche care cei de la mercedes mi-au zis ca e stricata...si constat ca nu e nici o diferenta ...pe tester nu mai da nici o eroare...spuneti-mi si mie ce sa fac ca eu nu stiu ce are masina....zici ca are 130 de cp in loc 193 cp ...Please help!

  • #2
    De parca 130 n-ar fi suficienti..glumeam.Iti spun ce-am patit la o Vectra:mergeam prin oras si deodata nu s-a mai alimentat,mi s-a aprins in bord sonda lambda si imi murea motoru cu acceleratia in podea,a tras mizerie in carburator si de acolo era buba, nu stiu cum e la clk-ul tau benzinar alimentarea dar ai putea da o geana sa vezi daca e din benzina,incearca sa schimbi pompa de unde alimentezi s-ar putea sa-si revina.Good Luck!!

    Comment


    • #3
      Clk

      Originally posted by kruxl View Post
      Salut...Am o mare problema la un CLK 230 K !! 1999

      Pe autostrada in ungaria aveam 180 - 200 kmh...si dintr-o data a inceput sa scada viteza eu in acel timp aveam acceleratia apasata ...si viteza tot scadea pana a ajuns la 120 kmh ...am iesit de pe autostrada ...eram la 50km de vama si am mers batraneste...dupa aia am vrut sa accelerez sa vad daca mai face figuri...ii dau kickdown se accelereaza pana la 3500 4000 rpm si restu pana la 5800 se tura in gol si cand schimba cutia treapta de viteza smucea eu in acel timp am crezut ca e kompresorul in fine am mers maxim 80 kmh pana la prima benzinarie dupa vama am facut plinul am pornit masina ...era ca la inceput merge ok din toate punctele de vedere ....am mers vreo 2 km si dupa aia iar...dupa 3500 rpm in orice treapta de viteza se tura in gol...nu mergea mai tare de 140kmh ...aproape de brasov ...eram in urcare ...am dat kickdown din a-5-a in a-3-a si nu mergea masina mai tare de 80kmh cu acceleratia la fund si viteza scadea....am oprit motorul l-am pornit ..si-a revenit ...dar la fel 140kmh maxim 3500 rpm restu` in gol ...asta e problema...!

      Acum ... am fost la service...mi-a pus tester-ul etc... si imi zice...ca am calculatorul cutiei stricat...in fine...mi-am facut programare la mercedes-chitila ...ma duc acolo la constatare din toate punctele de vedere...si imi zice: clapeta de recirculare aer...e stricata...intr-un fel m-am bucurat ca am zis ca asta era problema...dar clapeta costa 1700 ron la ei...in fine..am dat comanda ...mi-au montato ...am luat masina am plecat...parca merge un pic mai bine dar la fel aceleasi probleme...cu a-1-a e puturoasa, cand schimba smuceste si pe evacuare face ca si cum ar scuipa cineva, prinde viteza foarte greu face 100 in 14 secunde in loc 8 ...am pus clapeta veche care cei de la mercedes mi-au zis ca e stricata...si constat ca nu e nici o diferenta ...pe tester nu mai da nici o eroare...spuneti-mi si mie ce sa fac ca eu nu stiu ce are masina....zici ca are 130 de cp in loc 193 cp ...Please help!
      Nu stiu daca ai aflat cumva ,dar CLK-ul are mari probleme cu CUTIA DE VITEZE -AUTOMATA .Te-ai gandit la asta?

      Comment


      • #4
        Si asta-i solutia mestere? Daca n-ai un raspuns la problema mentionata, la ce te bagi in seama cu un post inutil?
        @kruxl: daca vrei un test ieftin sau o parere posibil utila, contacteaza userul mastermario71.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Deci dupa cum povestesti tu nu are logica in primul rind cum dai tu kickdown este foarte important in al doilea rind ce turatie avea motorul la 80 kh in al treilea rind cand bagi din P in D sau R masina smuceste este foarte important sa fi atent cum se manifesta masina la fel trebuie sa stii sa faci diferenta dintre patinajul cutiei si limitarea motorului daca cutia intra in avarie cand bagi in D sau R ea va smuci si va pleca de pe loc cu viteza a 2 a si la 80 kh vei avea 3000-3500 ture atunci cand ai fost la service si au pus testerul pe masina nu cumva avea gresala memorata pe cutia de viteze a doua varianta este debimetrul de aer chiar daca este defect nu iti apare pe tester el minte calculatorul de motor despre cantitatera de aer absorbita de motor si modifica avansul aprinderi motorul se manifesta ca si cum nu ar avea avans incearca sa faci direrenta intre limitarea motorului si functionarea cutiei
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #6
            Omul a specificat.Motorul nu se plafoneaza ci se tureaza in gol.Deci sa ne bazam pe cutii.La automate nu ma pricep deci las pe stefan v8 ca comenteze cazul.Stefane ai legatura.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF