Salut...Am o mare problema la un CLK 230 K !! 1999
Pe autostrada in ungaria aveam 180 - 200 kmh...si dintr-o data a inceput sa scada viteza eu in acel timp aveam acceleratia apasata ...si viteza tot scadea pana a ajuns la 120 kmh ...am iesit de pe autostrada ...eram la 50km de vama si am mers batraneste...dupa aia am vrut sa accelerez sa vad daca mai face figuri...ii dau kickdown se accelereaza pana la 3500 4000 rpm si restu pana la 5800 se tura in gol si cand schimba cutia treapta de viteza smucea eu in acel timp am crezut ca e kompresorul in fine am mers maxim 80 kmh pana la prima benzinarie dupa vama am facut plinul am pornit masina ...era ca la inceput merge ok din toate punctele de vedere ....am mers vreo 2 km si dupa aia iar...dupa 3500 rpm in orice treapta de viteza se tura in gol...nu mergea mai tare de 140kmh ...aproape de brasov ...eram in urcare ...am dat kickdown din a-5-a in a-3-a si nu mergea masina mai tare de 80kmh cu acceleratia la fund si viteza scadea....am oprit motorul l-am pornit ..si-a revenit ...dar la fel 140kmh maxim 3500 rpm restu` in gol ...asta e problema...!
Acum ... am fost la service...mi-a pus tester-ul etc... si imi zice...ca am calculatorul cutiei stricat...in fine...mi-am facut programare la mercedes-chitila ...ma duc acolo la constatare din toate punctele de vedere...si imi zice: clapeta de recirculare aer...e stricata...intr-un fel m-am bucurat ca am zis ca asta era problema...dar clapeta costa 1700 ron la ei...in fine..am dat comanda ...mi-au montato ...am luat masina am plecat...parca merge un pic mai bine dar la fel aceleasi probleme...cu a-1-a e puturoasa, cand schimba smuceste si pe evacuare face ca si cum ar scuipa cineva, prinde viteza foarte greu face 100 in 14 secunde in loc 8 ...am pus clapeta veche care cei de la mercedes mi-au zis ca e stricata...si constat ca nu e nici o diferenta ...pe tester nu mai da nici o eroare...spuneti-mi si mie ce sa fac ca eu nu stiu ce are masina....zici ca are 130 de cp in loc 193 cp ...Please help!
Pe autostrada in ungaria aveam 180 - 200 kmh...si dintr-o data a inceput sa scada viteza eu in acel timp aveam acceleratia apasata ...si viteza tot scadea pana a ajuns la 120 kmh ...am iesit de pe autostrada ...eram la 50km de vama si am mers batraneste...dupa aia am vrut sa accelerez sa vad daca mai face figuri...ii dau kickdown se accelereaza pana la 3500 4000 rpm si restu pana la 5800 se tura in gol si cand schimba cutia treapta de viteza smucea eu in acel timp am crezut ca e kompresorul in fine am mers maxim 80 kmh pana la prima benzinarie dupa vama am facut plinul am pornit masina ...era ca la inceput merge ok din toate punctele de vedere ....am mers vreo 2 km si dupa aia iar...dupa 3500 rpm in orice treapta de viteza se tura in gol...nu mergea mai tare de 140kmh ...aproape de brasov ...eram in urcare ...am dat kickdown din a-5-a in a-3-a si nu mergea masina mai tare de 80kmh cu acceleratia la fund si viteza scadea....am oprit motorul l-am pornit ..si-a revenit ...dar la fel 140kmh maxim 3500 rpm restu` in gol ...asta e problema...!
Acum ... am fost la service...mi-a pus tester-ul etc... si imi zice...ca am calculatorul cutiei stricat...in fine...mi-am facut programare la mercedes-chitila ...ma duc acolo la constatare din toate punctele de vedere...si imi zice: clapeta de recirculare aer...e stricata...intr-un fel m-am bucurat ca am zis ca asta era problema...dar clapeta costa 1700 ron la ei...in fine..am dat comanda ...mi-au montato ...am luat masina am plecat...parca merge un pic mai bine dar la fel aceleasi probleme...cu a-1-a e puturoasa, cand schimba smuceste si pe evacuare face ca si cum ar scuipa cineva, prinde viteza foarte greu face 100 in 14 secunde in loc 8 ...am pus clapeta veche care cei de la mercedes mi-au zis ca e stricata...si constat ca nu e nici o diferenta ...pe tester nu mai da nici o eroare...spuneti-mi si mie ce sa fac ca eu nu stiu ce are masina....zici ca are 130 de cp in loc 193 cp ...Please help!
Comment