Salutare,
Ieri mi s-a aprins " necuratu "
. Am pus masina pe tester ( Delphi ) si mi-a dat codurile :
2047 - Secondary air injection; air flow is too low
201C - Sistem too Rich ( Bank 1 )
CLK 200 Kompressor 163 cp , an 2006.
Ce am observat sunt doar mici fluctuatii la relanti, cand si cand. Inainte sa se aprinda nu erau fluctuatii.
Am sters eroarea, am mers deja vreo 30 km si nu s-a mai aprins. Fluctuatiile au ramas inca.
Ideii de la ce ar putea fi ? A mai intampinat cineva problema ?
Eu m-am documentat putin si am vazut ca sub capacul de motor e o electrovalva ( supapa ventilatie secundara ) care e conectata prin furtune vacumatice cu EGR si clapeta de acceleratie. De acolo am mai citit ca ar putea fi.
Astept orice parere de la voi.
Multumesc
Ieri mi s-a aprins " necuratu "

2047 - Secondary air injection; air flow is too low
201C - Sistem too Rich ( Bank 1 )
CLK 200 Kompressor 163 cp , an 2006.
Ce am observat sunt doar mici fluctuatii la relanti, cand si cand. Inainte sa se aprinda nu erau fluctuatii.
Am sters eroarea, am mers deja vreo 30 km si nu s-a mai aprins. Fluctuatiile au ramas inca.
Ideii de la ce ar putea fi ? A mai intampinat cineva problema ?
Eu m-am documentat putin si am vazut ca sub capacul de motor e o electrovalva ( supapa ventilatie secundara ) care e conectata prin furtune vacumatice cu EGR si clapeta de acceleratie. De acolo am mai citit ca ar putea fi.
Astept orice parere de la voi.
Multumesc
Comment