Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Check Engine - Eroare P2047

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check Engine - Eroare P2047

    Salutare,

    Ieri mi s-a aprins " necuratu " . Am pus masina pe tester ( Delphi ) si mi-a dat codurile :

    2047 - Secondary air injection; air flow is too low
    201C - Sistem too Rich ( Bank 1 )

    CLK 200 Kompressor 163 cp , an 2006.

    Ce am observat sunt doar mici fluctuatii la relanti, cand si cand. Inainte sa se aprinda nu erau fluctuatii.

    Am sters eroarea, am mers deja vreo 30 km si nu s-a mai aprins. Fluctuatiile au ramas inca.

    Ideii de la ce ar putea fi ? A mai intampinat cineva problema ?

    Eu m-am documentat putin si am vazut ca sub capacul de motor e o electrovalva ( supapa ventilatie secundara ) care e conectata prin furtune vacumatice cu EGR si clapeta de acceleratie. De acolo am mai citit ca ar putea fi.

    Astept orice parere de la voi.

    Multumesc

  • #2
    Te salut,

    Ai rezolvat problema? Daca da, cum? Aceeasi problema intampin si eu de 2 saptamani. Dupa ce am schimbat debitmetru, bujii si bobine de inductie (in aceasta ordine), problema s-a agravat, respectiv atunci cand o pornesc, turatiile urca pana la 1100, coboara brusc pana la 700, tremura din toata suruburile si balamalele apoi urca la fel de brusc la 1100. Astept cu interes raspunsul tau. Multumesc!

    Comment


    • #3
      Originally posted by rizy13 View Post
      Te salut,

      Ai rezolvat problema? Daca da, cum? Aceeasi problema intampin si eu de 2 saptamani. Dupa ce am schimbat debitmetru, bujii si bobine de inductie (in aceasta ordine), problema s-a agravat, respectiv atunci cand o pornesc, turatiile urca pana la 1100, coboara brusc pana la 700, tremura din toata suruburile si balamalele apoi urca la fel de brusc la 1100. Astept cu interes raspunsul tau. Multumesc!
      Problema colegului s-a rezolvat schimband furtunele de la sistemul vaccum.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru informatie!

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF