Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Catalizator infundat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalizator infundat

    Salutare,

    Este posibil sa am catalizatorul infundat sau dus. As dori sa stiu daca este ok sa pun unul de la Walker. Cel OEM este destul de scump si pentru o masina de 13 ani nu merita investitia. Pareri despre catalizatoarele aftermarket?

  • #2
    Despre Walker am auzit numai pareri bune, fac parte din grupul care detine si fabricantul de amortizoare Monroe.
    Cum ai sjuns la concluzia ca ai catalizatorul infundat/ defect?
    Poti cauta si ladezmembrari sh, nu ar trebui sa fie scump.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Temperatura peste jumate, aproape de limita pe STAR, iar sonda dinaintea catalizatorului prime un voltaj cu 10% mai mic. Cea ce inseamna ca la intrarea in catalizator era o temperatura mult prea mare pentru a incalzi sufient sonda. Initial am crezut ca e sonda, dar ea masura ok, dar nu in interbalul ok. Nu as vrea sa merg pe dezmembrari pentru ca e o chestie uzata care se poate infunda in 2 luni la loc.
      Am gasit vorbe bune si despre Magnaflow.
      Mi s-a sugerat sa slabesc galeria si sa verific dupa sonda sa vedem cum se comporta. Maine sunt sub ea.

      Comment


      • #4
        Nu stiu ce poti vedea cu Star, dar din cate stiu, daca ai catalizatorul infundat primul lucru care se intampla ai contra presiune pe evacuare.
        Conecteaza un manometru in locul sondei si vezi cum sta treaba.
        O fi starul grozav, dar ma indoiesc ca poate masura presiuni fara sa ai senzori.
        Ar trebui sa dea in nas in ture, daca e cu adevarat infundat.

        Daca suspectezi catalizatorul ca nu isi mai face treaba ar trebui sa vezi pe sonda doi oscilatii si nu o tensiune relativ constanta.
        Dar nu cred ca e relevant in functionarea motorului.

        Daca sonda nu urca la 0.8-0.9V ma tem ca sonda e problema.
        La fel daca nu scade pana aproape de zero.

        Comment


        • #5
          O sa ma duc la service si o sa verific cum zici, o sa conectez un manometru acolo. Eu unul tot sonda o suspectez. Valoarea de 0.9V o are la relanti, fara a accelera masina.

          Comment


          • #6
            Am fost la ostatie itp si rezultatul este urmatorul. Sondele merg foarte bine. pe langa asta, la esapament vine un miros foarte urat.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Am fost azi si am dat o gaura in galeria masinii, inaintea catalizatorului. Astept sa vedem daca o mai iau sondele razna.

              Comment


              • #8
                Am mers aproximativ 70-80 urban si nu s-a mai aprins check engine-ul. Deci probabil peste o saptamna o sa cumpar un catalizator Walker si o sa-l montez.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF