Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Mercedes clk 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cu placere, magnetii de la axele cu came sunt produsi de Pierburg Germania ( sunt mai ieftini decat pe original). Si eu am schimbat unul din magneti cel din stanga de la evacuare deoarece se umplea mufa cu ulei cateodata. O seara buna.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • #47
      Revin dupa 1 an de zile
      Capacul se strange obligatoriu cu cheie dinamometrica la 9nm, vedeti ordinea in poza
      Attached Files

      Comment


      • #48
        Salut,
        Ma poate ajuta cineva? CLK 200 compressor 1.8, an 2005.
        Probleme in timpul mersului. Nu are putere si intrerupe iar treptele de viteza se schimba in turatii mai mari ca de obicei (cutie automata). Am verificat si am ulei la bujii, poate fi asta cauza?
        Last edited by Florin_WES; 02-28-2017, 23:43 PM. Reason: Reguli generale de postare.

        Comment


        • #49
          Originally posted by nato View Post
          salut, ma poate ajuta cineva??
          clk 200 compressor 1.8 an 2005
          probleme in timpul mersului nu are putere si intrerupe iar treptele de viteza se schimba in turatii mai mari ca de obicei (cutie automata). am verificat si am ulei la bujii, poate fi asta cauza?


          Salut, intreruperea este sigur de la uleiul in jurul bujiilor. Strange suruburile torx ale capacului motorului mai tare dar nu exagerst de tare si curata uleiul. De preferat ar fi sa inlocuiesti garniturile capacului motorului. Pune set de garnituri elring, cotreco sau ajusa. Evita garniturile originale MB sau Victor Reinz care sunt mai subtiri.
          Rezolva in primul rand problema acesasta de aprindere si pe urma vezi mai departe.
          Todata verfica si actuatorii axelor cu came daca au ulei in mufe. Stima.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #50
            Multumesc. Actuatorii nu au ulei in mufe dar una din ele se misca. Am mai mers azi cu ea si motorul nu are putere deloc, abia ajung la 120km/h ,trage parca e dacie...dc opresc motorul urmatoarele 10 secunde parca merge cum trebuie dupa care la fel...

            Comment


            • #51
              Poti sa mi recomanzi p cineva de pe forum cu star pt o diagnoza?

              Comment


              • #52
                Iti recomand sa iei legatura cu unul din colegii de pe forum, cl600 sau mastermario71.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #53
                  Fai o vizita colegului MasterMario.Cunoaste w211 cap coada si garantez eu pentru profesionalismul si seriozitatea sa!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #54
                    Va multumesc pentru recomandare.
                    O sa-l sun.
                    Last edited by Florin_WES; 02-28-2017, 23:47 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Salut in legatura cu ceasurile, la mine a fost de la o siguranta care nu statea bine in locul ei,avea un pic de joc in locas si se lua curentul brusc cu toate ca motorul functiona normal,eram ca si cu bicicleta nici o lumina nimic in bord.Despre eroare eu am patit sa am apa in benzina si imi dadea aceeasi eroare.ambagat benzina de 100 apoape cand eram p 0 si merge si azi.Cu benzina de 100 nu apar detonatii de la compresie si daca tot face asa macar stii ca nu e benzina.Eu m as lua de injectoare.

                      Comment


                      • #56
                        CLK 200 kompressor probleme

                        Salutare , eu dețin un clk 200 kompressor din 99 varianta de Italia 192 de cai , vreau sa precizez ca mașina am achizițonat'o acum o luna , când am luat-o , îmi dãdea ușor rateuri iar se auzea un fel de pocnituri in motor cu întreruperi (Ma zmuncea ) pana intr-o seara dupã ce am fãcut vreo 200 de km cu ea conducând agresiv , practic îmi tremura motorul (întreruperi) , am scos mufa de la debit metru și îmi mergea OK , nu mai tremura dar tot mai avea uneori pocnituri in zona motorului când o acceleram mai tare , iar ușoare rateuri , l-am pus din nou iar nu mai tremura așa tare , in schimb nu mai trage ca înainte ,nici turbina nu se mai activeaza ,precizez ca turbina înainte se activa la 3500 de rotații iar acum numai in a 3 și a 4 se mai simte puțin de tot , acum cu ea defecta o conduc încet , practic dacã ii dau talpa îmi tremura , dacã o iau ușor îmi merge normal , nu trage iar de la 3000 de rotații pana la 4000 îmi trage cât de cât apoi dupã 4000 îmi taie pedala , turbina o mai simt doar in a 3 și a 4 și a 5 in prima și a doua îmi merge înfundat , am pus'o pe 2 testere , și mi-a dat miss fire 2-3-4 din câte îmi amintesc , apoi la diagnoza
                        Mercedes , mi-a dat debit metru defect și clapeta , mecanicul mi-a zis ca e posibil ca kompressorul sa fie pe moarte , va rog din tot sufletul sa Ma ajutați cu niște informații , nu-i dau de cap (bujii și bobina schimbate + sonda upstream)
                        Last edited by Pavel97; 06-05-2017, 04:21 AM. Reason: Greșeli gramaticale

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF