Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Mercedes clk 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by broscutza2001 View Post
    Personal de la magnetii din faa de la care zici nu vad cum sa ajunga uleiul pana in mufa de la ecu.Cel putin la mine la e classe e cam lung traseul...
    O alta explicatie pentru ulei in mufa la ECU ai avea?

    Comment


    • #32
      Asteptam raspunsul lui justincase.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #33
        Revin cu o ultima supozitie: dupa ce am lasat masina sa mi se schimbe garnitura de chiulasa,mentionez ca am ramas cu un scartait la cureaua alternatorului,scartait pe care mecanicii mi l-au motivat prin faptul ca ar fi curs ulei pe ea. Dar eu ma intreb, daca scartaitul era din cauza faptului ca cureaua nu ar fi fost stransa corespunzator? De aici mi se pot trage problemele cu ceasurile de bord si cu senzorii de parcare? Ramane sa incerc o alta baterie si sa vad.

        Comment


        • #34
          Bun..Cu riscul sa fiu mustrat pentru post-uri repetate, revin asupra problemei mele..Am verificat bateria si, stupoare! Nu dau bine capacul protector al bateriei jos,cand ce vad... O jumatate de baterie IMBIBATA DE ULEIIIII CU APAAAAA!!!!! Vreau sa zic ca sunt consternat,pur si simplu...Ramane sa verific maine sa vad..imi fierbe bateria sau se datoreaza faptului ca desteptii de mecanici nu mi au prins furtunul de la vasul de expansiune cum trebuie, acesta a cedat si mi a aruncat toata apa si de atunci sa se fi udat si bateria..Va tin la curent. Toate cele bune!

          Comment


          • #35
            Revin cu detalii. Realizat tester STAR, rezultat ceasuri de bord defecte. Cat despre rateuri, distributie montata gresit. Stima la toti cei care au incercat sa ma ajute.

            Comment


            • #36
              nu pot decat sa ma iau de cap parcurgand postare cu postare...
              am un w209 cabriolet 200 kompressor si sper doar atat: sa nu am probleme de genul pentru ca in loc sa te ajute, unii priceputi mai mult te igroapa. nu fac referire la nimeni. faceam o referire, la modul general.

              sper sa ajungi sa ti rezolvi problemele.

              Comment


              • #37
                Ai perfecta dreptate si iti doresc sa nu ai parte de asemenea probleme. In orice caz, eu le am avut de cand am cumparat masina ( e o masina care, mai mult ca sigur, a fost ,,aranjata" pentru vanzare). Dar treptat am reusit sa o scot la suprafata,mai am ceva de lucru,dar sunt pe drumul cel bun. Cat despre masina ta, nu pot decat sa te invit sa ti verifici mufele de la cei doi magneti din fata ( problema comuna) sa nu aiba ulei, caz in care o sa ti aduca multa bataie de cap...altceva, atata timp cat masina ta nu prezinta niciun simptom ( si nici nu ti doresc ) nu ti pot spune.In orice caz, sunt niste masini foarte pretentioase, care iti dau o multime de batai de cap...dar cu toate astea, nu poti sa nu le si iubesti ( masinile, nu problemele ) ) . Eu imi iubesc masina asa cum este si sunt convins ca o sa reusesc sa o aduc unde i este locul.

                Comment


                • #38
                  Salutare!
                  Am achizitionat si eu de curand un clk200 kompressor din 2000, manual si imi da mari batai de cap
                  Dimineata porneste bine dar nu se tureaza si da rateuri ,tin sa mentionez ca i-am schimbat bujiile,bobinele,filtru aer,curatat debitmetru, mai am sa-i schimb filtru de benzina
                  Am puso si pe star si degeaba, nu imi da nicio eroare, ce as putea sa mai verific ?

                  Comment


                  • #39
                    Pune-o pe Star la rece si nu da doar citire erori la mod general.Parcurge toti parametrii in timp real si ai sa vezi ca problema ta isi va găsi rezolvarea.Nu conteaza doar sa ai scule sau sa mergi la cineva care are ci si sa se stie sa le folosească, aici fac referire la Star exclusiv.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by broscutza2001 View Post
                      @Justincase

                      Detin acelasi motor ca si colegul numaieu si bineinteles toate mufele sunt pline de ulei.Poti detalia putin de unde vine problema?Ce rezolvari ar fi?Aseara am schimbat bujiile si in locasul bujiei era inundat de ulei dar si mufele la ecu, bobine etc au ulei pe ele.Multumesc anticipat!

                      Salut, uleiul din jurul bujiilor si de pe bobinele de inductie la motorul M271 sunt cauzate de garniturile de la capacul valvelor, cea mare de pe exteriorul capacului si cele 4 din jurul bujiilor. Eu recomand sa pui garnituri originale, unele garnituri aftermarket sunt putin mai subtiri. Despre ulei in cablajul ECU nu stiu ce sa zic.


                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Se demontează capacul nu si valvolele corect?il pot schimba eu acasă?
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #42
                          Da, poti sa le schimbi si tu daca ai cateva tubulare torx si stii forta de strangere (Nm) a suruburilor capacului cand il montezi la loc. Cu ocazia asta vezi si daca sunt depuneri de mazga pe axele cu came si chiuloasa motorului de la uleiul folosit.
                          Uite un link sa iti faci o idee despre ce este vorba: https://youtu.be/BohubIH0OEs


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Eu ppt sa aflu cu cat au fost strânse de fabrica din program dar n-am cheie dinamometrica.Ce se poate intampla daca sunt strânse sa zicem putin mai tare Inafara faptului ca poate sa strângă mai tare garnitura si eventual nu va tine prea mult?
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #44
                              Daca sunt stranse mai tare , cum ai spus si tu, garniturile poate nu vor tine prea mult, dar daca le strangi foarte tare, ma gandesc sa nu se strice filetul ( asta daca sunt stranse exagerat de tare).


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment


                              • #45
                                Nici exagerat.Ma gandesc cam la aceeași forta de la bujii.Comand garniturile saptamana asta pe original si vedem dupa si cu magneții daca gasesc ceva pe acolo.Multumesc de informații.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF