Se da CLK 230Komp din 1999, a mers perfect pana acum, sunt al doilea proprietar si e adusa din Germania de mine personal acum un an. A stat toata iarna, doar ce am inscris-o zilele trecute, m-am plimbat cu ea zilele astea, a fost totul ok.
Aseara am zis sa dau o tura cu masina, zis si facut. Pornit, motorul incepe sa faca ciudat, sa fluctueze in ture foarte dubios, nu a mai facut niciodata asa ceva. Deci fluctuatii mari de ralanti, pana la 2500 rpm cam asa, dupa un timp isi revine si plec.
Simptome: masina nu trage, merge in suturi, trepideza motorul.
Am citit un pic pe net, e o chestie numita MAF (mass air flow) sensor/meter care se contamineaza cu ulei sau ceva de gen, cica ar fi o problema comuna la modelul asta.
Ati trecut prin asa ceva, trebuie schimbat/curatat?
As aprecia un raspuns, multam fain.
Aseara am zis sa dau o tura cu masina, zis si facut. Pornit, motorul incepe sa faca ciudat, sa fluctueze in ture foarte dubios, nu a mai facut niciodata asa ceva. Deci fluctuatii mari de ralanti, pana la 2500 rpm cam asa, dupa un timp isi revine si plec.
Simptome: masina nu trage, merge in suturi, trepideza motorul.
Am citit un pic pe net, e o chestie numita MAF (mass air flow) sensor/meter care se contamineaza cu ulei sau ceva de gen, cica ar fi o problema comuna la modelul asta.
Ati trecut prin asa ceva, trebuie schimbat/curatat?
As aprecia un raspuns, multam fain.
Comment