Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sarita de la punct???lant de distributie la 191k???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sarita de la punct???lant de distributie la 191k???

    Salut tuturor.de mai bine de un an ma chinuie un zdranganit metalic dimineata la prima cheie cand e mai frig.si un miros de benzina nearsa.mercedes w209 200 k din 2006 ,191.000 km de un an de zile aud acest zdranganit dimineata cand e rece la prima cheie dar nu mereu....ocazional.azi m am linistit.nu a mai pornit deloc si in urma unei testari am 3 coduri de eroare.senzorii stanga -dreapta axa cu came si o pompa de recirculare a aerului.prima concluziei e avariei este ca masina este sarita de la punct din cauza lantului de distributie.codurile de avarie sunt 2044-001(secondary air injection mailfunction) 200b-002 b6/4 left intake camshaft hall sensor .200b-008 b6/7 right exhaust camshaft hall sensor (p0366) a mai avut cineva aceste coduri?s a mai comfruntat cu aceasta problema??aveti ideea la ce costuri sa ma astept???orice sfat ,paprere si indrumare catre oameneni competenti pentru aceasta problema este bine venit.multumesc anticipat!revin cu detalii cand o sa ma apuc sa o desfac...
    Attached Files

  • #2
    Ţi-au trebuit două ore şi nu mai puţin de 6 postari alandala, prin tot forumul, că să rezulte asta. Restul s-au şters. Respectă şi regulile de postare!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Zeus View Post
      Þi-au trebuit douã ore ºi nu mai puþin de 6 postari alandala, prin tot forumul, cã sã rezulte asta. Restul s-au ºters. Respectã ºi regulile de postare!
      De ce s au sters restul??Dezimformau cumva??intai am citit postarile colegilor din celelante sectiuni care au intalnit aceasta problema a lantului de distributie cu zdranganit la prima cheie dimineata cand e mai rece si i am prevenit sa si verifice distributia sa nu pateasca ca mine iar cei care au avut aceasta problema si au rezolvat am cerut indrumari si rezolvari.Alt coleg cu aceaias motorizare pe benzina dar alta clasa de masina o sa intre in sectiunea clk sa vada de ce i zdrangane lantul la prima cheie?nu urmaresc de ieri de azi forumul acesta dar decat sa ne dai warm ca scriem cu litere mici mai bine ne dai o mana de ajutor si centralizezi problemele astea comune sa nu se mai deschida mai multe discutii cu aceias problema. Multumesc!

      Comment


      • #4
        Polemici inutile. Ramai la problema in cauza si lasa-i pe altii in pace, mai ales ca ceri sfaturi din cate vad eu. Cand te vei lamuri, poti posta rezolvarea. Deocamdata tot sfaturi si pareri cereai in postarile alea, prin tot forumul. Apropo de centralizat...
        Reciteste-le, poate ai uitat:

        1.
        mercedes w2009 200 k 191.000 km de un an de zile aud acest zdranganit dimineata cand e rece la prima cheie dar nu mereu....ocazional.azi m am linistit.nu a mai pornit deloc si in urma unei testari am 3 coduri de eroare.senzorii stanga -dreapta axa cu came si o pompa de recirculare a aerului.prima concluziei e avariei este ca masina este sarita de la punct din cauza lantului de distributie.codurile de avarie sunt 2044-001(secondary air injection mailfunction) 200b-002 b6/4 left intake camshaft hall sensor .200b-008 b6/7 right exhaust camshaft hall sensor (p0366) a mai avut cineva aceste coduri?s a mai comfruntat cu aceasta problema??revin cu detalii cand o sa ma apuc sa o desfac

        2.
        salut am un mercedes w2009 200 k 191.000 km de un an de zile aud acest zdranganit dimineata cand e rece la prima cheie dar nu mereu....ocazional.azi m am linistit.nu a mai pornit deloc si in urma unei testari am 3 coduri de eroare.senzorii stanga -dreapta axa cu came si o pompa de recirculare a aerului.prima concluziei e avariei este ca masina este sarita de la punct din cauza lantului de distributie.codurile de avarie sunt 2044-001(secondary air injection mailfunction) 200b-002 b6/4 left intake camshaft hall sensor .200b-008 b6/7 right exhaust camshaft hall sensor (p0366) a mai avut cineva aceste coduri?s a mai comfruntat cu aceasta problema??revin cu detalii cand o sa ma apuc sa o desfac

        3.
        mercedes w2009 200 k 191.000 km de un an de zile aud acest zdranganit dimineata cand e rece la prima cheie dar nu mereu....ocazional.azi dimineata m am linistit.nu a mai pornit deloc si in urma unei testari am 3 coduri de eroare.senzorii stanga -dreapta axa cu came si o pompa de recirculare a aerului.prima concluziei e avariei este ca masina este sarita de la punct din cauza lantului de distributie.a functionat normal nu a dat nici un semn ,seara a fost parcata si dimineata nu a mai vrut sa porneasca.codurile de avarie sunt 2044-001(secondary air injection mailfunction) 200b-002 b6/4 left intake camshaft hall sensor .200b-008 b6/7 right exhaust camshaft hall sensor (p0366) a mai avut cineva aceste coduri?s a mai comfruntat cu aceasta problema??revin cu detalii cand o sa ma apuc sa o desfac.pana acum nu am decat o parere de la un amic care a desfacut filtru de aer inaintea debitmetrului si cand se da la automat invarte dar in loc sa traga aer sufla ...o concluzie...supape strambe ...+++++ alte pareri???

        4.
        mercedes w2009 200 k 191.000 km de un an de zile aud acest zdranganit dimineata cand e rece la prima cheie dar nu mereu....ocazional.azi m am linistit.nu a mai pornit deloc si in urma unei testari am 3 coduri de eroare.senzorii stanga -dreapta axa cu came si o pompa de recirculare a aerului.prima concluziei e avariei este ca masina este sarita de la punct din cauza lantului de distributie.codurile de avarie sunt 2044-001(secondary air injection mailfunction) 200b-002 b6/4 left intake camshaft hall sensor .200b-008 b6/7 right exhaust camshaft hall sensor (p0366) a mai avut cineva aceste coduri?s a mai comfruntat cu aceasta problema??revin cu detalii cand o sa ma apuc sa o desfac

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Salut. Eu la 180.000 km am schimbat distributia. S-a intins lantul si masina mergea in hopuri, nu avea putere si relantiul fluctua. La AutoKlass iti va cere 130 milioane (60 piesele + 70 Manopera), doar asa iti dadea garantie pe lucrare daca schimbai patine, pinioane, multe multe. Am inteles ca asta ar fi hiba lor. Succes !

          Comment


          • #6
            salut

            Originally posted by WTZ View Post
            Salut. Eu la 180.000 km am schimbat distributia. S-a intins lantul si masina mergea in hopuri, nu avea putere si relantiul fluctua. La AutoKlass iti va cere 130 milioane (60 piesele + 70 Manopera), doar asa iti dadea garantie pe lucrare daca schimbai patine, pinioane, multe multe. Am inteles ca asta ar fi hiba lor. Succes !
            Am desfacut motorul.e sarita de la punct datorita unei roti zimtate care popular am inteles ca se numeste vanos sau denumirea tehnica pinion defazor .imi trebui kitul de lant cu 3 patine si un intinzator si acest pinion.am desfacut si chiuloasa sa vada daca sunt supape strambe da spre norocul meu au scapat,intrebarea mea este....trebuie sa planez chiuloasa???garnitura de la chiuloasa trebuie schimbata??sti pe cineva care dezmembreaza un clk si ar putea sa ma ajute cu acest pinion?? multumesc anticipat

            Comment


            • #7
              Salutare!
              Cum a putut sari de la punct de la acea roata dintata? Vreo patina-intinzator prea slaba?
              Poate o frana de motor prea agresiva?
              Vanos e o denumire folosita la seria BMW din anii '95 (+/-) si are rolul de a decala (avansa sau dezavansa) axul cu came.
              Daca tot ai chiulasa jos, eu zic sa ii faci si planeitatea, desi la 4 linie nu se prea deformeaza, dar daca tot e jos...faci planeitate pt o buna coplaneitate, rectifici cu pasta scaunele supapelor si supapele asa cum vei schimba si garnitura de chiulasa. Garnitura de chiulasa se schimba de cate ori se da jos chiulasa deoarece acestea doua "se deformeaza" una dupa cealalta. M-am exprimat atehnic.
              Daca tu cauti pinioane second... de ce nu pui si pivoti sau rulmenti second...?
              Ai vrut masina smechera...intretine-o, nu o lega cu sarma ca pe Dacie.
              Sry pt exprimare, dar mai soft nu mi-a iesit.
              Succes cu reparatiile!!!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF