Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme debitmetru/flussometro

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme debitmetru/flussometro

    Buna ziua, am mai scris un post cu problema BAS ASR care mi se aprinde in bord. Problema este la masina mea ca in momentul in care o accererez masina se ineaca si nu mai trage iar in momentul cand o accererez incet ea merge. Acum nush ce sa zic pt ca inainte cand accereram masina pe loc furtunul de dupa clapeta de accereratie care duce spre debitmetru aceata se umfla usor de la presiunea produsa de kompressor insa acum nu se mai intampla . Mentionez ca compressorul cupleaza si face presiune insa parerea mea clapeta de pe filtru de aer nu se inchide astfel presiunea produsa de este impinsa inapoi in filtru de aer . Poate fi din cauza debitmetrului? Pe un forum din italia mai scria va poate fi de la o membrana de la pompa de benzina ? Va rog daca aveti idei. Pe tester debitmetrul apare ca fiind ok..

  • #2
    Un turbo-compresor are acelasi rol ca si o turbo-suflanta, doar actionarea difera. Dar ambele au supape de descarcare a supra-presiunii.
    La aceasta supapa trebuie tu sa te uiti sa nu se fi blocat pe deschis si deaceea nu se mai umfla furtunul. Asta daca tu zici ca turbo-compresorul tau este intreg (ax rupt sau daca nu cupleaza...).
    Lasa pompa de benzina in pace sau debitmetru. Tu fa cumva sa se umfle iar furtunul ala.
    Eu zic sa verifici atent turbina.

    Comment


    • #3
      Ceau, kompressorul este ok cupleaza doar ca presiumea reintra in filtru inapoi. Ar trebui sa fie ceva senzor de presiune banuiesc ideea e ca pe un tester nu original imi dadea eroare de senzor MAP mainfold absolute pressure insa am dat seria de sasiu la cineva si mi-a spus ca nu are asa ceva masina mea . Nush ce ar putea fi

      Comment


      • #4
        Te sun azi si vorbim.

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am avut-o si eu la un C180 si dupa multa bataie de cap am luat un set nou de fise si merge perfect.Sa nu fie si la tine asta sau bujiile.Eu zic ca merita sa incerci.
          Mercedes W202 C180 Sport
          Mercedes W245 B180 cdi

          Comment


          • #6
            La Remus turbina nu directioneaza presiunea catre motor, decat prin actionare mecanica a clapetei. Deaceea masina nu dezvolta turatie decat 'luata incet'. Nu cred sa fie de vina fisele, mai ales ca la modelul lui are bobina pt fiecare cilindru si are fise scurte.

            Comment


            • #7
              Buna, revin dupa inca o zi de teste si anume: am masurat presiunea pe rampa de injectoare aceasta fiind 3,5 bar dupa care am incercat debitmetrul de pe un c classe 2000 kompressor din 2000 modelul de 163 cp si am observat ca inchidea clapeta de pe filtru insa tot nu se tura cum trebuie, am curatat claptea de accereratie iar acum aceasta in loc sa stea relantiu imi oscileaza de mama focului. Mi-a dat o serie de erori pe un tester custom nu mb P1586 e una dintre ele plus inca cateva o sa le scriu cu ocazia unui alt post deoarece nu mi le amintesc ...

              Comment


              • #8
                Sal eu cred si sigur ai MAP senzor.Uite o poza ca sa iti dai seama cum arata.In el intra un furtun.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Daca este acel senzor unde e situat si eu am gasit pe net acel senzor insa am dat seria de sasiu la un prieten care a lucrat la mercedes oradea are si tester mb plus alte c programe si mi-a spus ca modelul meu nu are cei drept nush daca omul e foarte corect ...

                  Comment


                  • #10
                    Ceau dupa inca o zii problema s-a rezolvat. CLAPETA DE ACCERERATIE era moarta am schimbat-o cu o alta clapeta si masina fuge ca noua. In cazul meu a fost Clapeta de accereratie. Am si gasit-o pe net la 100 de euro second
                    Astept pareri ms.

                    Comment


                    • #11
                      Pune vin si iti caut schema cu locatia lui.Din datele masinii tale in programul de piese sunt doua modele cu senzor map sau senzor de pozitie mfi.

                      Comment


                      • #12
                        Mai trebuie sa adaug ca, clapeta veche de fapt nu era defecta, am dus-o la un prieten electricean care a dezmontat-o si a constata ca pe axul motorasului ( acolo unde ajung periile) acesta avea depuneri. l-a curatat bine a cuplat motorasul la o baterie si l-a lasat circa 20 de minute sa ruleze in gol dupa care am remontat clapeta pe masina. mentionez ca merge perfect singurul lucru ce l-am facut in plus a fost recalibrarea clapetei de acereratie din tester.

                        Comment


                        • #13
                          salut

                          ba frate am si eu tot o problema de genul. la mine nu cred ca functioneaza compresorul. am fost la toate testerele din oras si nimica. problema e ca daca din mers opresc si repornesc masina incepe si compresorul sa faca treaba. daca opresc roata in loc iar ii moare.... si iar trebuie sa iau si sa pun contactul ca sa mearga. problema mea este numai atunci cand se opreste roata se opreste si compresorul... chiar nu stiu ce are. sa fie din baterie cumva? atunci cand masina sta la ralanti sa nu aiba destul curent pentru cuplarea compresorului?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF