Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme CLK 200 '99 (dã sã moarã, termocupla)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme CLK 200 '99 (dã sã moarã, termocupla)

    Buna! Am un clk 200 fara compresor an 1999 cutie manuala are unele probleme

    - daca scot mufa la debitmetru nu da sa moara motoru si imi porneste termocupla ,e vreo legatura intre debitmetru si termocupla?

    -uneori la pornire si la semafor(de exemplu) scoasa pe liber da sa moara motoru dupa care isi revine uneori se si opreste

    In rest masina trage trage bine si merge ok.

    Am schimbat bujii,filtru de benzina,curatat clapeta acceleratie(nu era murdara) fisele sunt ok,benzina bag doar efix

    Sa fie stricat senzorul de temperatura sau debitmetru?
    Last edited by Luxian; 08-24-2012, 10:45 AM. Reason: titlu mai sugestiv

  • #2
    Incearca sa cureti debitmetrul.
    i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

    Comment


    • #3
      Eu zic ca o diagnoza ar fi cel mai indicat lucru. O sa vezi atunci cauza sau cauzele care iti dau simptomele astea .
      200 CLK; 1998cc; 100Kw;

      Comment


      • #4
        Ms. de raspunsuri debitmetrul l-am curatat eu ma gandesc ca poate e senzorul de temperatura daca stie cineva unde este pozitionat as dori o poza.

        Comment


        • #5
          Am facut un test cu diagnoza star la domnul vasi din giarmata si nu a gasit nimic doar ca nu vroia clapeta sa se adapteze pana la urma a reusit si masina mergea ok chiar foarte bine insa dupa 2 zile face la fel as dori sa imi spuna cine stie ce face aceasta sonda.....nu stiu ce este ca daca ii scot nufa nu se intampla nimic am gasit pe net ca se numeste Fuel Regeneration Valve poate ar fi de acolo vad ca e ceva legat de vacum astept pareri .
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Revin cu alte probleme nu mai stiu ce sa ii fac ........

            Am schimbat pompa de benzina,supapa presiune din capatul rampei,senzor temperatura motor masina porneste si se opreste dau sa o pornesciar porneste si se opreste nu sta la relanti nici cum,am facut 4 teste nu da nici o eroare .

            Daca scot debitmetru si astup cu mana cotul unde este prins debitmetrul masina sta la relanti adica daca ii iau aerul sta la relanti .

            Orice sfat e bine primit va rog daca stiti sau a mai patit cineva sa imi zica multumesc.

            Comment


            • #7
              Acum eu nu sunt vreun guru al motoarelor, dar daca umbli la debitmetru si lucrurile revin la normal, eu ti-as sugera sa incerci cu alt debitmetru. De multe ori curatarea acestuia nu prea da rezultate si nici nu prea se recomanda. Am avut nu demult o problema la senzorul de pozitie al acceleratiei. La Jaguar am schimbat tot ce se putea schimba conform testelor si parerilor mai multor "mesteri". Dupa 2 ani si multe sute de ron cheltuite aiurea am schimbat pedala cu tot cu senzor si totul s-a rezolvat. La Mercedes am bagat aditiv si de atunci am scapat de probleme. Este adevarat ca de atunci bag numai benzina cea mai scumpa, dar se simte si la un plin pe luna nici nu ma arde prea rau. Ca sa nu mai bat campii, vreau sa spun ca daca gasesti piesa care influenteaza mersul (sau care apare la tester) incearca sa o schimbi si vezi mai departe. Succes !
              Last edited by florio1960; 08-17-2012, 12:32 PM.

              Comment


              • #8
                Problema e ca nu da pe test nimic ma gandesc ca daca era debitmetrul sau orice altceva electric ar trebui sa se vada pe test dar nici o eroare.
                Normal daca ii ,,iau aerul masina ar trebui sa se opreasca" la mine atunci sta la relanti ma gandesc ca poate trage aer fals pe undeva dar nu descopar pe unde,sper sa nu fie clapeta de acceleratie dar normal ar trebui sa dea pe test nu mai am idei.

                Comment


                • #9
                  Ai scos vre-un vacuum.
                  Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                  Comment


                  • #10
                    Nu e scos nici un vacuum
                    Cu mufa de la clapeta scoasa porneste si sta cat de cat la relanti daca apesi cu degetul pe clapeta sta perfect la relanti am incercat cu un alt mecanic probabil corpul clapeta e de vina daca e cineva din timisoara si poate sa ma ajute cu o proba cu corpul lui as fi foarte recunoscator

                    Comment


                    • #11
                      Anuleaza senzorul din bara (temperatura exterior), anuleaza debimetru/MAF...fara ele ar trebui sa-ti urce putin relanti, si sa consume cat il tin gaurile din admisie. Fa cateva ture cu ele anulate(sa se adapteze ecu consumului), si vezi daca-ti mai trepideaza..moare.(electro ventilatorul se cupleaza automat pe maxim datorita faptului ca MAF/senzor temperatura exterior nu vor mai trimite date catre ecu, si imediat intra in regim avarie incercand sa mentina temperatura scazuta pe motor).
                      MAF/debimetru se repara prin inlocuire, preferabil nou...si sa scrie MB pe el, nu alte chinezarii (nu incerca sa-l cureti, ai mari sanse sa-l distrugi complet...este foarte sensibil, si sub nici o forma sa nu pui mana pe filament, ala se autocurata). Am avut o problema similara pe a mea...si pana nu am schimbat MAF nu am rezolvat nimic (mai aveam putin si ajungeam sa desfac motorul din cauza nenorocirii de cutie neagrea, noroc ca am dat intr-un final peste un nene care m-a pus sa fac exact testul de mai sus, si mai apoi cu concluzia maf defectuos.)
                      Daca ajungi la concluzia maf defect, dupa ce-l schimbi fa reset la ecu (din diagnoza sau scotand simplu bornele de pe baterie, si le pui in scurt pentru 10 sec)

                      ps: MAF defect nu apare in lista de erori decat daca este complet mort, in rest...creeaza doar manifestari neregulate si in cel mai "bun" caz vei avea erori genul explozii ratate...trepidatii...temperatura ridicata...dar nici una care sa te indrume direct catre el. Este practic responsabilul cu indrumarea ECU privind ce volum de aer este necesar amestecului (functie de temperatura/umiditate).
                      Last edited by dstelian; 08-24-2012, 10:46 AM. Reason: uitasi ceva

                      Comment


                      • #12
                        Ma gandesc ca daca era debitmetrul pornea masina cu mufa de la el scoasa dar nu porneste doar cu mufa de la corp clapeta scoasa deci cred ca e clapeta si e scumpa rau
                        Dar sa fiu sigur tre sa gasesc una sa fac o proba sa nu dau bani degeaba
                        Mersi de ajutor sper sa o rezolv odata

                        Comment


                        • #13
                          E cineva cu CLK 2oo fara compresor care ar dori sa ma ajute sa incerc cu clapeta lui?

                          Comment


                          • #14
                            Am increcat si cu alt corp clapeta acceleratie masina are tot aceeasi simptome am ramas in pana de idei am schimbat pompa benzina noua,filtru benzina are aproape 1000km,supapa presiune din rampa noua,(fise,bobine,buji ) noi toate,curatat injectoare la bosch car service in Cluj sunt ok,distributia nu e sarita de la punct,bateria are aproape 1 an,mecanicul spune ca a incercat si debitmetrul si senzorul de pe volanta(avea el altele second hand) si tot la fel facea chiar nu mai stiu masina sta de 3 luni si sunt deja disperat si cu draciii chiar nimeni sa nu stie am fost la 3 mecanici si 1 service si nimic. Ar mai ramane de schimbat garnitura de chiuloasa,rectificat supape si poate chiuloasa,semeringuri.
                            Precizez ca dupa ce se incalzeste masina dupa vreo 10-15 chei masina sta un pic la relanti si te poti deplasa pana pui o frana si moare motorul si o pornesti iar merge dar nu prea se accelereaza si pufuie(scoate fumul in reprize) pe toba care se si incalzeste tare.
                            Daca mai are cineva idei rog sa imi spuna multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Sal.Fara suparare dar ar trebuii sa mergi la reprezentanta sau la un coleg care are tester STAR si sa vezi ce coduri de eroare ai memorate, sa le stearga si apoi sa vezi cum decurge problema, ce erori mai apar.Imposibil sa nu apara nici o eroare fie ea si de comunicare cu ecu sa nu apara pe tester.Va incapatanati sa nu dati 100 roni(sau cat o fi) pe o testare cu STAR si va duceti sa vi le testeze la juma de pret de 15-ori prin toate garajele.Bafta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF