Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Upgrade frane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrade frane

    Salut. Vreau sa trec de la franele de 270 la cele de 500. Stiu ca in principiu ar trebui sa se potriveasca cele de la C32, C55, R171 dar poate cineva sa-mi confirme lucrul asta? Sau poate cineva are pe undeva prin EPC distanta dintre gaurile de la etrierii pentru CLK500 pentru a le putea compara cu cele de pe al meu.

    Merci

  • #2
    Salut . Se potrivesc ,dar sa stii, ca mai bine iei placute si discuri mai bune pt dimensiunile actuale . Nu este mare diferenta la franare si trebuiesc mai multe lucruri schimbate obligatoriu ( gen Tulumba servo si multe altele ). Clar se schimba treaba estetic cu unele mai mari , daca jantele sunt aerisite . O zi buna

    Comment


    • #3
      Ce anume multe altele trebuiesc schimbate? Din cate m-am uitat pe net tulumba e identica ca si specs

      Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Buna ziua !




        Nu exista asa ceva ca "disc mai bun" sau "disc mai rau", daca ne raportam doar la performantele celor metalice. Sunt diferente de greutate, de finish, de culoare, de tratament termic sau de protectie anticoroziva aplicat, eventual de pret. Nu discutam aici de chestii de carbon sau mai stiu eu ce SF-uri. Un disc de fier marca X cu un disc de fier marca Y vor frana la fel daca restul de conditii si elemente din sistemul de franare raman aceleasi.


        Cand e vorba de placute si tip/marime de anvelopa, aici treaba e total diferita. De-aia unele placute scartaie/lasa praf/franeaza mai bine, si altele nu scartaie, nu lasa asa mult praf si franeaza mai rau. Placute exista cu coeficienti de frecare de vreo cinci sau sase feluri.


        Tulumba de servo nu trebuie nici pe departe schimbata obligatoriu. Nici macar pompa centrala, desi sunt sanse ca noul setup sa necesite mai mult volum de lichid (pistoane mai multe si/sau mai mari), si atunci trebuie pastrata proportia corecta intre cat apesi pe pedala si ce se intampla la roata, deci ar fi frumos s-o iei si pe aia de pe masina donatoare. Iar daca tot esti cu cheile in mana, iei si tulumba, binenteles, cu sansele ca poate nu va potrivi in prinderea pe peretele de foc sau tija de prindere la pedala este prea lunga/scurta sau de alt tip decat la masina primitoare.


        Inainte de a transfera noile piese pe masina ta, vezi daca "noua" pompa centrala are niplurile de prindere a conductelor de frana de aceeasi dimensiune si in aceeasi pozitie cu conductele OEM ale masinii primitoare. In caz contrar, gasesti solutii/variante, ca de putut se poate orice, ideal ar fi sa nu ia timp si sa nu coste nimic.


        Distanta dintre gaurile de prindere ale etrierului de portfuzeta are zero la suta de-a face cu compatibilitatea noului setup dorit. O conversie de acest gen incepe asa:


        - ce discuri vreau. Ca poate sunt prea adanci (inalte adica) si lovesc in ceva. Poate acest "ceva" poate fi manipulat sa nu se mai intample contactul, poate ca nu. Daca nu, trebuie disc mai mic in diametru decat cel dori initial. Si atunci trebuie vazut ce diferenta ramane pana la discul "mic" original, si poate nu mai merita conversia. Daca nu ai probleme de contact cu discul dorit, vezi mai jos:


        - ce etriere potrivesc. Desigur, ideal ar fi sa potriveasca alea gandite sa lucreaze cu discul "mare", proaspat montat. Pentru ca in viata rar se intampla ce vrei tu/cand vrei tu/cu cine vrei tu/ si sa mai si castigi la loto, etrierele vor trebui adaptate pe masina cu ceva efort. Daca potrivesc, te-ai scos. Daca nu, calareste "noul etrier" peste "noul disc" si vezi cum sta treaba. Definitiv, discul fiind mai mare, etrierul iese si el mai in exteriorul diametrului, si daca nu are craci mai lungi, degeaba are distanta intre gauri la fel cu "ala micu". Plus problema de calareala simetrica pe disc. Adica etrierul poate trebuie "mai inauntru (sub masina) sau mai in afara. Depinde si cu cat, ca poate intr-un sens poti face niste saibe/bucsi distantoare, dar in celalalt sens, saiba/bucsa distantoare negativa nu se poate... In anumite limite (foarte mici de obicei) se poate prelucra etrierul sau portfuzeta. Ar mai fi compatibilitatea "noilor" etriere cu furtunele de frana "vechi", precum si ca "noile" etriere sa loveasca in ceva inainte ca directia sa ajunga la cap de cursa. Plus ca uneori furtunul de frana se ataseaza in alt loc pe "noul" etrier, si poate ca chiar asta incurca treaba...


        - surprize, surprize. Vechile jante nu mai incap peste "noile" frane. Din motive de diametru sau forma a spitelor. (ET-ul nu are nimic de-a face cu franele...). Alte jante implica alte anvelope, timp/stres/costuri/etc.



        In cazul cel mai frumos, in cazul in care etrierul "nou" nu potriveste pe portfuzeta "veche" si adaptarea te da pe spate dintr-un motiv sau al altul sau chiar nu este posibila, se poate intampla ca portfuzeta masinii de pe care iei franele "noi" sa potriveasca 100% pe masina ta (vezi tipul/prinderea pivotilor, adica, poate a bratelor intregi). Clar ca atunci vor potrivi discurile si etrierele. Dar poate difera butucii/rulmentii fata de ai tai de acum, si atunci tre' sa-i iei si pe aia. Rulmentii poti la fel, dar butucii pot avea dimensiuni exterioare diferite. Aici zic lungime, pentru ca virgula, cu butucul in stare montata, daca planul de asezare al rotii este cu 10mm mai "in afara", asta egaleaza cu un ET mai mic cu 10mm. Si poate ca astia 10mm iti vor stresa aripile. Mai raman totusi de vazut probleme de furtunele si cele conexe acestora.




        Spor la treaba !





        Dragos

        Comment


        • #5
          Ar fi ideal sa am acces la maina donatoare, din pãcate europenii nu-s amatori de motoare mari, astfel cã sunt sanse undeva aproape de zero sa gãsesc etrierii în Eu, cu atât mai Putin în Ro, sa fac tot ce ATI scris. Dpdv al jantelor nu ma tem, sunt pe pe 18, et 36, sunt jante AMG puse pe CLK de fabrica. Discurile vor fi cele potrivite pt etrieri, stiu ca pe spatele lor scrie dimensiunea discului, undeva la 345mm. Furtunurile simte exact la fel la îmbinare.
          Când luat în calcul schimbarea franelor am mizat si pe faptul ca orice fabricant adapteazã cât poate de mult piesele de la o motorizare la alta astfel încât potrivirea sa se facã uor dacã nu chiar plun'n'play, ca profitul sa fie maxim iar efortul infim. Mulumesc pt sfaturi, foarte utile si ma bucura ca mai gãseti cate ceva serios de lecturat pe avion afara de " ce face butonul ala".
          Toate bune!

          P.S. De pe mbworld mi se spune ca pot fi modificate montate fãrã problema, dacã þin cont de mãrimea discurilor si a jantelor.

          Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Ma bucur ca am putut fi de ajutor. Daca discurile fata sunt 345x30 iar cele spate 300x20, in link-ul de mai jos gasesti pachetul complet (patru etriere si patru discuri) de pe un W209 AMG:


            http://www.ebay.de/itm/Amg-Mercedes-...EAAOSwJH1ZG7HE



            Cu placere !





            Dragos

            Comment


            • #7
              Da, le-am gasit si eu insa diferenta de pret dintre cele AMG si cele normale pt 500 nu se justifica. Masina e un 2.7.Se schimba turbina cu una de 3L si se remapeaza. Mai mult de 240-250 de cai nu cred ca va putea primi pentru exploatare in condtii optime. Un pachet de frane AMG costa de 2 ori mai mult decat nevoia de franare a masinii. :-)
              Ar fi destul si etrierii de pe un 3.2 dar ma intereseaza si designul iar niste etrieri mari si discuri pe masura sunt eye-catching.

              Comment


              • #8
                Aveti idee care este dimensiunea minima la jante aliaj cu care pot folosi discuri de 330 mm ?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF