CLK 200 K W 209
Problema este urmatoarea:
dau la cheie ...ioc
m-am bagat sub masina sm scos din scuturi si am ajuns la electromotor...surpriza, nu vine curent la bobina cand dau la cheie.....cu contactul pus, am facut "scurt" intre plusul permanent dupa electromotor si contactul bobinei si "a luat-o la sfert"
de unde sa incep "sapatul" ?...mai are vreun releu intre contact si electromotor, sau curentul trebuie sa vina direct de la contact la "excitatia" electromotorului ?
multumesc
Problema este urmatoarea:
dau la cheie ...ioc
m-am bagat sub masina sm scos din scuturi si am ajuns la electromotor...surpriza, nu vine curent la bobina cand dau la cheie.....cu contactul pus, am facut "scurt" intre plusul permanent dupa electromotor si contactul bobinei si "a luat-o la sfert"
de unde sa incep "sapatul" ?...mai are vreun releu intre contact si electromotor, sau curentul trebuie sa vina direct de la contact la "excitatia" electromotorului ?
multumesc
Comment