Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare roata de rezerva R18 Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare roata de rezerva R18 Mercedes

    Detinem un CLA 2017, am luat masina SH, are spatiu pentru roata de rezerva, insa ori nu a fost livrata, ori nu au dat-o, nu mai conteaza acum

    Din ce m-am informat nu s-ar mai vinde cu roata de rezerva. Ideea pentru care intreb este legata de faptul ca nu are roata de rezerva si vrem sa parcurgem toata Turcia cu masina si parca nu as merge fara, doar ca nu prea stiu de care sa cumpar si cum ar fi prinderile la roata si pe unde sa mai intreb. Am inteles ca ar fi prinderile 5x112 ? Si tocmai ce am montat acum 2-3 sapt anvelope noi, nu m-am uitat, am fost ca prin branza...

    Ati putea sa ma ajutati (cei care va pricepeti) daca merg si variantele clasice SLIM? Am gasit pe OLX, dar nu stiu cat se si potriveste, poate ma puteti ajuta cu ceva exemple. Pentru locul din portbagaj as prefera una "clasica SLIM" .

    Fiind profan si nemaiavand incidente de pene (desi conduc din 2007) o sa va rog daca ma mai puteti ajuta cu ceva informatii sau sa-mi confirmati la ce m-am gandit:

    - sa achizitionez si un compresor
    - kit de reparatii (dar de care? stiu ca mercedesul are ceva proprietar)
    - bana sau cum se numeste pentru a desface prezoanele?
    - cric

    Am deja 2 triunghiuri reflectorizante, am kit medical si extinctor, should be ok on this part...

    P.S. se pare ca nu a venit cu roata de rezerva -> https://www.mercedescla.org/threads/...re-tire.18873/
    Last edited by merlinboy; 07-06-2021, 19:58 PM.

  • #2
    Eu am un kit dinasta https://anunturi-auto.4tuning.ro/com...cla-20983.html Contine compresor si un bidon cu solutie de etansare. Nu e prea bun pentru ca la o pana bagi lichidul in roata cu ajutorul compresorului, acesta etanseaza (gaurile mici) si poti circula dupaia cu viteza mica pana la o vulcanizare, dupa care poti sa arunci cauciucul.
    Alta varianta ar fi sa ai un compresor, un kit de pana dinasta https://www.emag.ro/kit-pentru-repar...ch-Action=view dar si un cric in cazul asta. Cu acest kit poti repara cauciucul fara sa mai mergi la vulcanizare dupaia (si ei repara tot cu aceeasi metoda in general). Nu se pot repara gauri imense sau taieturi laterale.
    Dar ma enervezi, cum adica n-ai avut nici o pana din 2007? Ai umblat numa pe asfalt? Eu am avut sute prin santierele din Italia, deci nu pe asfalt.
    Da 5x112 https://www.ejante.ro/c/jante-aliaj/...7&car_type_id=

    Comment


    • #3
      Daca iti zic Mint si eu, am gasit la un G7 o pana de la un restaurant pe Basarabiei, dar era vulcanizarea la int cu Campia Libertatii, am mers asa 1km si aia a fost Nici nu iau in calcul, nu am facut nimic. Ideea este ca eu sunt din Bucuresti si nu pot sa zic ca am facut mai mult de 10 hai 15k maxim km pe an, iar majoritatea drumurilor prin Bucuresti (din pacate), si sunt genul care nu da goarna, nu merge tare, e mai atent la gropi/canale, etc. Nu a fost sa fie. Dar stii cum e, te plesneste cand ti-e lumea mai draga si parca vad pe vreun camp nenorocit in maica Turcie sa am vreo neplacere

      Chiar nu stiu ce sa zic cu roata de rezerva, kiturile astea ma cam lasa rece, am mai citit mai demult si sunt plusuri si minusuri + ca nici nu ma pricep. As fi luat o roata de rezerva SLIM . S-ar potrivi daca ar fi si pe 17 pana la prima vulcanizare? Prinderea asta 5x112 (parca asa aveam si la audi) stiu ca mai e legata si de o distantare suplimentara, sau e doar standard si dupa asta trebuie sa ma uit ? Adica 5x112?
      Last edited by merlinboy; 07-07-2021, 12:46 PM.

      Comment


      • #4
        Alta distanta e ET-ul, care arata cat de tare iasa sau intra roata in afara caroseriei, dar la roata slim nu conteaza din cate stiu. Oricum du-te la un srot si o si incerci.

        Comment


        • #5
          Am gasit o varianta pe R17, sper sa fie ok, anyway nu vreau sa ma duc sa fac pana, dar sa fie acolo "just in case"

          Comment


          • #6
            Salut!

            Poti sa cauti o roata identica cum ai tu pe masina, exact cum am facut eu, sau poti face o incercare fiind din Bucuresti pe str. Moinesti la colt cu Bd. Timisoara erau niste baieti care aveau stive de roti dinastea slim, parca voiau 100euro pe una.
            Mergi la ei o si probezi ca doar e vulcanizare.
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • #7
              Am luat una de pe OLX cu 300 lei, probata, totul ok, insa nu intra perfect in spate, probabil dupa ce ne intoarcem o voi vinde si eu la randul meu Tie cum iti sta? si multumesc pentru sfatul cu Moinesti, stiu de care zici

              Comment


              • #8
                Cu cea pe 16 imi sta bine, cea pe 17 imi ridica putin podeaua aia de la portbagaj, dar nu deranjant, am o tavita de cauciuc, nu se sesizeaza ca e ridicata.
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF