Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumpar urgent kit reparatie pompa ambreiaj W202, pe original !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar urgent kit reparatie pompa ambreiaj W202, pe original !

    Va salut,
    Am cautat la toate magazinele din Cluj,si in tara la cateva, inclusiv la reprezentanta Mercedes, dar nimeni nu are si nu poate aduce, ce caut eu,
    Daca cineva aduce piese din Germania, as fi foarte recunoscator !

    Cumpar urgent kit reparatie pompa centrala ambreiaj ,pompa de la pedala de ambreiaj, adica garniturile, pentru W202, 1995, MOTOR M111.941, 1998 cmc, benzina, 100kw
    VIN WDB2020201A292645

    -Doar pe original sau ATE

    cod pentru kitul original A 000 290 06 11

    cod pentru kitul ATE 082308 sau 03.0450-2308.2

    cod pentru pompa de ambreiaj 202 290 01 12


    Multumesc,
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Tinere,kitul costa cit pompa....

    Comment


    • #3
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      Tinere,kitul costa cit pompa....
      La reprezentanta pretul era 28 euro, dar nu mai au deloc, nu mai este livrabila.
      Am deja 2 pompe, deci nu am ce face cu inca una,
      -si sa dau 80 de euro pe una noua originala, nu imi permit momentan,
      Kitul pe ATE era undeva la 85 lei, dar nici de ala nu se afla...
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Ai descoperit ceva nou...........si pompele se cumpara noi........si dupa ce postezi ca ti-ai schimbat amortizoarele,gunoaiele uzate nu le propui noua la vinzare.Eu nu vind uleiul uzat pe forum dupa ce postez ca mi-am schimbat uleiul.......Sa revenim-sper ca pricepi ce trebuie sa cumperi pompa noua.......kitul de reparatie costa vreo 6 ron,dar nu e OEM...

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          Ai descoperit ceva nou...........si pompele se cumpara noi........si dupa ce postezi ca ti-ai schimbat amortizoarele,gunoaiele uzate nu le propui noua la vinzare.Eu nu vind uleiul uzat pe forum dupa ce postez ca mi-am schimbat uleiul.......Sa revenim-sper ca pricepi ce trebuie sa cumperi pompa noua.......kitul de reparatie costa vreo 6 ron,dar nu e OEM...
          "Intelept" ca de obicei,

          Telescoapele le dau aproape moca, unuia care poate are nevoie,ca si-a rupt vre-un telescop,ca sa poata umbla pana isi revine...

          Telescoapele nu sunt ulei...

          Pompa nu am de ce sa cumpar noua,daca am 2 foarte bune d.p.d.v al fierului si trebuie schimbat doar cauciucul.

          Kitul pe ATE costa 87 lei si pe OEM costa 110, si tot nu costa 3 milioane ATE sau 80 de euro OEM...

          De banii ramasi poate mai bag niste benzina sau gaz ,sau poate trag o betie intr-o noapte,

          Din pacate eu sunt inca in scoli, inca stau in chirie, inca muncesc in Romania pe un salar de 1200 lei.
          Incerc sa am grija de fier cum pot, si sa scap cat mai ieftin.

          L-as vinde sa iau altul, asa zis mai usor de intretinut, dar nu cred ca voi gasi, eventual vreun "Mountain Bike" cu suspensii si frane pe disc

          Pana una alta ma descurc cum pot, si fac ce pot,
          -daca cineva este dispus sa ma ajute, foarte bine, daca nu,sa stea in banca lui,
          De sfaturi si probleme puse aiurea sunt satul, desi am numai 25 de ani.

          Imi cer scuze de off topic,

          Toate cele bune !
          Last edited by marele_alb; 01-19-2010, 09:10 AM.
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Vezi ca ai postat codul de set de reparatie pentru cilindru receptor, nu pentru pompa. Asta e codul pentru pompa: A0002900312. Pe codul de pompa exista varianta Ate sau Fag. Nu au aceleasi garnituri. Poate setul original, care nu se mai livreaza, le continea pe toate. Cea mai frecventa varianta e Fag, setul de reparatie se gaseste la colaboratorii firmei Meteor cu codul AF AB 175. Sunt facute in Spania si sunt foarte bune, nu-s mai mult de 15-20 roni. Daca faci nazuri, n-ai decat sa-ti iei o pompa noua, care-i vreo 100 roni.
            C 180 sport 1995
            www.pieseauto-buzau.ro

            Comment


            • #7
              Originally posted by grigore View Post
              Vezi ca ai postat codul de set de reparatie pentru cilindru receptor, nu pentru pompa. Asta e codul pentru pompa: A0002900312. Pe codul de pompa exista varianta Ate sau Fag. Nu au aceleasi garnituri. Poate setul original, care nu se mai livreaza, le continea pe toate. Cea mai frecventa varianta e Fag, setul de reparatie se gaseste la colaboratorii firmei Meteor cu codul AF AB 175. Sunt facute in Spania si sunt foarte bune, nu-s mai mult de 15-20 roni. Daca faci nazuri, n-ai decat sa-ti iei o pompa noua, care-i vreo 100 roni.
              Da am sunat la Meteor, si nu servesc persoane fizice,
              O sa mai incerc, sa vad,
              Pe pompa scrie FAG,
              Ai idee daca FAG, este aceiasi treaba cu Autofren, sau pe aproape, ambele sunt facute in Spania.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                O sa postez off topic, dar nu am altundeva unde posta,
                Imi cer scuze anticipat.

                Se pare ca nu se afla nici cum un kit de reparatii OEM sau ATE , asadar voi cumpara ce gasesc la magazinele de piese auto, adica Autofren sau intr-un caz fericit FAG,

                Dar am ajus la alta concluzie, care sper sa se adevereasca,

                Dat fiind ca pedala ramane in fund, posibil sa fie arcul din pompa rupt, pentru ca presiune face, atunci cand pedala este sus, asa as schimba arcul , am unul de la a-2-a pompa,si as lasa garniturile originale daca le vad ca sunt in stare buna,

                Pompa care am pus-o am luat-o sh, si a stat ceva vreme in umezeala, si posibil sa fie arcul corodat, si in sarcina sa se fi rupt,

                Lichidul de frana este si el murdar in vas, probabil cum a colectat mizerie din cele 2 pompe care le-am schimbat, la pedala si la cutie.

                Maine fac operatiunea si va tin la curent, oricum voi cumpara un set de reparatie pentru orice eventualiate ,

                Va multumesc !
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Am luat garnituri Autofren,
                  Le-am schimbat, am pus pompa veche care a fost inainte si garniturile noi luate,
                  Am montat tot la loc, am umplut borcanul cu lichid de frana, am pornit motorul, am facut pedale, si s-a aerist singur,
                  Acum am pedala, nu mai ramane in fund, merge bine, sa vedem pentru cat timp,

                  INTREBARE:

                  Daca ambreiajul s-a aerisit singur, mai trebuie aerisit si pe la cilindru receptor de pe cutie?

                  Va multumesc,

                  Imi cer scuze inca odata ca postez off topic.
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Aerul se duce sus

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DMIHNEA View Post
                      Aerul se duce sus
                      Si iese pe orificiul special conceput pentru asta, adica pe acel ventil acoperit de un manson de cauciuc negru.
                      In consecinta nu mai trebuie aerisit pe la cilindru receptor.

                      Va multumesc !
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Se poate inchide,

                        Ambreiajul merge perfect, pedala are presiune, vitezele se schimba incredibil de usor, comparativ cu modul in care se schimbau inainte de a inlocui cutia si restul pieselor,

                        Nu l-am mai aerisit pe la cilindru pe pe cutie, nici nu este nevoie

                        Va multumesc !
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF