Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumpar grup mic cu ABS de Mercedes W124,200E,de la 3.46 in sus

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cred ca si eu renunt, nu are rost.
    Daca eu as fi fost in situatia lui Mihay, demult as fi pus un grup pe masina.

    Informatii a fost oferit, asa ca nu ramane decat sa rezolve problema.
    Dupa cum pare nici peste o luna nu va fi rezolvata situatia cu grupul.
    O seara placuta.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #47
      Treaba este relativ simpla : eu am avut doua masini asemanatoare ca ale colegului ...adica 2000 benzina (injectie) cu cutie de viteze manuala , ambele au avut grup mic (cel mai mic) cu ABS ...raportul fiind acelasi 3,46. Pe scurt ii trebuie orice grup mic cu raportul mai sus mentionat de pe w124 , w201 sau w202 daca o fi vreunul care sa aibe asa ceva sau macar apropriat.

      Comment


      • #48
        Da dar nu inteleg de ce e neaparat nevoie carcasa mica?
        Daca e cu carcasa mare ce are, si ala se potriveste exact ca si cu carcasa mica.

        Si spun din propria experienta, la W202 al meu in locul grupului cu carcasa mica si raportul de 3.91, i-am montat un grup cu carcasa mare si raportul de 3.67 si merge fara probleme.
        Asa ca nu vad de ce nu ar merge si in cauza de mai sus un grup cu raportul de 3.64 cu carcasa mare, sau 3.67 tot cu carcasa mare?
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #49
          E foarte simplu! Grupul fiind mare,cardanul este mai mic,planetarele mai scurte si groase,altfel de flanse,deci o cheltuiala in plus.Pentru cine stie W124 a fost echipat cu grup carcasa mica,mijlocie si mare.

          Comment


          • #50
            In alta ordine de idei,voi nici macar nu ati citit ce am scris mai sus,grupul a fost verifcat pe elevator si este 323 cum am mai spus,dar sa citesti este cam greu....

            Comment


            • #51
              liviu40Daca cardanul batea la intrarea in grup si dadea vibratii si zgomot de parca se rupea caroseria sa fii sigur ca s-a rupt un satelit si a iesit prin carcasa,daca tot afirmi ca te pricepi,stiu si eu destul de multa mecanica incat sa inteleg ce se intampla...!

              Comment


              • #52
                Asa ceva nu exista planetare mai lungi si mai scurte, nu cred ca difera W124 de modelul W202.

                Si nici cardan mai subtire sau mai gros.

                Ce difera intradevar este distanta de la gaurile de prindere de la flanse, sunt de 70, 80 si 90 milimetri.
                Cel mai intilnit este cel de 80.

                Carcasa mica sau carcasa mare, nu are deaface cu lungimea planetarelor.

                Am pus ceva poze cu doua carcase diferite, in poza unde se vad cele doua una linga alta, sunt identice, si sunt cu carcasa mica cu raportul de 3.91, numa unul este reconditionat, rai in poza cealalata se vede cel cu carcasa mare si cu raportul de 3.67

                Ambele au aceasi distante la prinderea planetarelor.
                Attached Files
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #53
                  Raspunsul e simplu si foarte logic,grupul fiind mai mare,cardanul trebuie sa fie mai scurt la fel si planetarele!

                  Comment


                  • #54
                    Dar domnul meu matale nu intelegi ca eu am facut transplnatul intre cele doua grupuri si nu a fost necesar sa schimb nici planetarele, nici cardanul.
                    In fine, chiar nu mai merita efortul de a mai contiunua subiectul acesta.
                    Faceti cum vreti.
                    Sunt curios cand o sa va mearga masina in cauza, ca deocamdata nici vorba, daca stam si discutam de lungimi de planetare si cardane.

                    Din partea mea chiar am incheiat discutia.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #55
                      Da,de aceea mi-a trebuit o luna de zile a sa gasesc un cardan compatibil (deoarece era stramb) pana sa se strice grupul de 96cm ???

                      Comment


                      • #56
                        Scuze! Vroiam sa spun ca lungimea cardanului e de 96 cm!

                        Comment


                        • #57
                          Eu, desi ma pricep cat de cat si imi rezolv de multe ori problemele singur,am un mecanic renumit cunoscut de foarte multi posesori de Mercedesuri, insa daca voi stiti mai multe decat el ma plec in fata voastra.......

                          Comment


                          • #58
                            Jacob.... nu ai dreptate (deloc). Exista grup mic , grup mediu si grup mare (aproape cat cel de w140 de mare).
                            Totodata exista planetare pt grup mic (subtiri si lungi) , planetare pt grup mediu (mai scurte , mai groase si mai mari in diametru la prinderea pe grup) , planetare pt grup cu ASD (care si acela poate fi mic , mediu sau mare ...planetarele fiind de doua feluri cel putin).
                            Fiecare tip de grup are cate un cardan dedicat care afara de diametrul flansei care il tine prins de grup , difera ca lungime in functie de unde e prins suportul rulmentului intermediar. Cardanele pot fi si ele afara de prinderea flansei , mai scurte , mai lungi sau mai groase + ca difera si la nuturi .

                            Spre exemplu am de cativa ani un w124 300TD Turbo (original) , care a avut grup 2.75 cu ASD (cea mai mare carcasa) , am montat grup tot cu ASD insa carcasa medie si nu am gasit absolut nici un cardan care sa se potriveasc pt ca prinderea suportului intermediarului era in alta parte decat la toate celelalte masini pe care le-am demontat (inclusiv cea de pe care am luat celalalt grup ...care era tot combi si tot automata ) .

                            Comment


                            • #59
                              In sfarsit revenim la realitate! Multumesc Sile1!

                              Comment


                              • #60
                                Uite aici tot despre masina ta ce grup are din fabrica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF