Motorul provine de pe un 190E, din anul 1992, si are cca.300.000 km.
Motorul mergea perfect, avind consumurile normale de 12-14l/100km urban si 8-9l/100km extraurban, fara batai, consum ulei, etc.
S-a fisurat ceva la chiulasa, cred, deorece se consuma tot lichidul de racire, arzindu-l pe teava de esapament.
Apa nu a intrat in ulei pt ca nu nu facea nici spume nici nu a crescut nivelul.
Pompa de apa e nou nouta; am cumparat-o crezind initial ca ea e problema motorului (a functionat pe motor o zi).
Pompa apa originala: 100 ron (stare perfecta-revin si cu foto);
Pompa apa noua, after-market: 150 ron;
Baie ulei: 50 eur;
Injectie: 150 eur;
Alternator:100 ron;
Electromotor: 150 ron;
Galerie evacuare+sonda Lambda: 250 ron;
Etc.
iliesmihai@yahoo.com
0745372707
Motorul mergea perfect, avind consumurile normale de 12-14l/100km urban si 8-9l/100km extraurban, fara batai, consum ulei, etc.
S-a fisurat ceva la chiulasa, cred, deorece se consuma tot lichidul de racire, arzindu-l pe teava de esapament.
Apa nu a intrat in ulei pt ca nu nu facea nici spume nici nu a crescut nivelul.
Pompa de apa e nou nouta; am cumparat-o crezind initial ca ea e problema motorului (a functionat pe motor o zi).
Pompa apa originala: 100 ron (stare perfecta-revin si cu foto);
Pompa apa noua, after-market: 150 ron;
Baie ulei: 50 eur;
Injectie: 150 eur;
Alternator:100 ron;
Electromotor: 150 ron;
Galerie evacuare+sonda Lambda: 250 ron;
Etc.
iliesmihai@yahoo.com
0745372707
Comment