Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumpar injectie K-Jetronic

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar injectie K-Jetronic

    Buna, sunt un proaspat posesor de 190. Nu stiu foarte multe despre aceasta marca, inainte am avut doar VW, insa o pasiune intensa pt MB m-a impins sa fac aceasta trecere. Masina in cauza are motor 2.0 benzina K-jetronic, si ii este dus distribuitorul. Caut o alta admisie, cu tot cu distribuitor, conducte, eventual injectoare. Astept oferte.

    Tel: 0748/330823
    e-mail: marica.swamp@yahoo.com
    If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

  • #2
    Ai renuntat la vw si ai luat 2.0 benzina si defecta ? gresita alegere
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Salutare. De unde stii ca distribuitorul este problema?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        am eu de pe un w124 3000 benzina dar nu stiu daca se potriveste 0786848944

        Comment


        • #5
          Originally posted by adriankenzo View Post
          am eu de pe un w124 3000 benzina dar nu stiu daca se potriveste 0786848944
          Nu are cum sa se potriveasca!La motorul de 3000 distribuitorul ii pentru 6 cilindrii iar pentru motorul de 2000 cum are colegu ii trebuie injectie pentru 4 cilindrii.Numai bine!
          Last edited by pintea paul; 11-13-2012, 16:12 PM.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Nu cred ca are rost sa evaluati trecerea mea de la VW la Mercedes 2.0 benzina defect. Masina am luat-o la pret foarte bun, si am vrut de mult un MB, ei bine am luat unu. Masina a stat cam 6 luni. Are ceva probleme, ma dus-o la cateva persoane si mi-au zis ca asta e problema, distribuitorul de la injectie. De la motor de 3000 nu e bun. in primul rand pt ca e pt 6 cilindrii, si in al doilea rand difera debitul, nici cel de 2.3 nu e bun.
            If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

            Comment


            • #7
              Originally posted by 05MRK View Post
              si in al doilea rand difera debitul, nici cel de 2.3 nu e bun.
              Debitul de benzina nu are legatura cu distribuitorul!

              Presiunea/debitul de benzina o face pompa de benzina, care in timpul functionarii produce o presiune de 6 bari pe instalatia de injectie.


              WUR-ul regleaza presiunea in sitemul de injectie...adica la pornirea la rece este o presiune si la cald alta.


              Eu nu spun de rautate...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Aici gasesti mai multe despre sistemul K-Jetronic... http://www.clubmercedes.ro/k-jetronik-t15389.html

                Chiar daca este vorba despre un distribuitor de pe un motor cu 6L, in principiu functionarea este la fel.

                Poate o sa gasesti problema!

                Scuze de OFF!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Nu mai are rost sa poluam topicul asta,dar sa stii ca distribuitorul de pe un motor de 2.3 potriveste pe unul de 2.0 si vice versa.Eu asa am procedat.Numai bine!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Nu se polueaza nimic. Ma bucur ca m-ati lamurit in privinta asta. Eu am zis ca nu se potriveste, pentru ca m-am luat dupa spusele unuia care se presupune ca a dezmembrat multe Mercedes-uri si ca le are cu mecanica. El asa mi-a zis, ca e vorba de debit. Va multumesc ca mi-ati spus. Sincer va spun ca nu stiu daca e distribuitorul sau nu. Cert e ca masina a stat 6 luni pe dreapta, si acuma porneste cam greu...nu se prea tura, si in mers, cand o calcam, prima data o punea in cap, si apoi pleca. Poate ar trebui doar curatata clapeta aia. Masina e la un mecanic de o saptamana si inca n-a desfacut-o. Maine ma duc si o aduc acasa si ma bag i nea cu niste prieteni. Daca o stric, macar am incercat, si o sa-i cumpar alta admisie, si cu asta basta. Mi-am luat masina asta sa ma bucur de ea, si de atata timp tot bag bani in ea si nu se vede nimic, sta la altii in curte...

                    Multumesc inca o data!
                    If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 05MRK View Post
                      Maine ma duc si o aduc acasa si ma bag i nea cu niste prieteni. Daca o stric, macar am incercat, si o sa-i cumpar alta admisie, si cu asta basta.
                      Daca te apuci sa mesteresti la ea sa ai mare grija ce reglaje ii faci. Ma refer la acel reglaj cu imbus! De acolo reglezi debitul de benzina...odata dereglata va fi greu de reglat precum a fost ca inainte!

                      Dar de aia exista forum...sa ne ajutam reciproc!

                      Toate cele bune.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Cunosc acel reglaj, din pacate a fost dereglat de cand am luat masina. Insa am gasit o admisie de 2.3 si as avea nevoie de codul motorului. Se potriveste orice admisie, sau doar un anumit cod? Omul care vinde admisia, mi-a zis sa-i spun un cod care se potriveste, sa nu o iau degeaba, sa fiu sigur ca merge la fix pe motorul meu.
                        If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                        Comment


                        • #13
                          Am reusit sa motivez mecanicul sa se apuce de treaba, asadar maine dimineata se va apuca de masina. Va rog inca o data daca imi puteti spune un cod de motor de 2.3 care este compatibil cu 2.0, sau toate injectiile sunt la fel, indiferent de cod. Multumesc anticipat!
                          If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                          Comment


                          • #14
                            Am injectie completa perfect functionala , costa 100euro. 0726230874

                            Comment


                            • #15
                              Fara suparare dar la 100e am gasit motor complet. Multumesc oricum!
                              If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF