Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caut w123 200 T (break)!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caut w123 200 T (break)!

    Caut la pret de piata un break 123 cu motor de 200. Obligatoriu caroseria sa fie nepeticita si completa, adica nemancata de rugina. Restul nu ma intreseaza. Preferabil masina inscrisa, dar daca e caroseria perfecta, adica cu vopsea originala si fara rugina prin locurile specifice, se cumpara si neinscrisa.
    Daca stiti pe cineva cu asa ceva as fi recunoscator!
    Tel. 0741198850; 0728460073
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Salut. w123 break trebuie sa cauti la unu care si-a luat masina ca sa care numai schiurile..ca in rest baietii care le-au avut au facut case cu ele. Ai de cautat dar nu imposibil.
    Last edited by sovieticool; 12-22-2009, 23:54 PM.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Nu s-a produs niciodata w123 break 200D!Acest motor a fost pus doar pe varianta sedan.Pe break s-au pus 240D,300D si benzinare.
      Tinand cont de faptul ca un break poate fi incarcat a.i. masa totala sa ajunga pe undeva pe la 2,5 tone, ar fi fost nesigur pt circulatie un astfel de vehicul (pt nemti).Doar unii romani ar gasi logica aceasta motorizare.Si cum Romania e mare cred ca ai sanse totusi sa gasesti vreuna la care a fost adaptat acest motor!Dar mi-e greu sa cred ca RAR-ul a putut sa omologheze asa ceva.
      Tinand cont ca dupa atatia ani de uzura un 200D mai dezvolta maxim 35-40 cp,chiar cred ca ar fi nesigur un astfel de vehicul.
      1.In cat timp estimezi ca ai depasi o caruta de ex,in spatele careia ai fi fortat initial sa astepti,pana se mai elibereaza pe contrasens?
      2.Daca ai intra,de pe o strada colaterala,pe autostrada : cam ce lungime ar trebui sa aiba banda de accelerare ca sa poti apoi sa patrunzi in conditii de siguranta pe banda 1?
      Mai gandeste-te,dar in locul tau as cauta macar un 240D.Consuma cu 0,2-0,3 litri mai mult la 100km,si are impozitul cu vreo 100 ron mai mult pe an.E un efort financiar considerabil intradevar,dar eu zic ca siguranta merita sacrificii.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        Nu s-a produs niciodata w123 break 200D!Acest motor a fost pus doar pe varianta sedan.Pe break s-au pus 240D,300D si benzinare.
        Tinand cont de faptul ca un break poate fi incarcat a.i. masa totala sa ajunga pe undeva pe la 2,5 tone, ar fi fost nesigur pt circulatie un astfel de vehicul (pt nemti).Doar unii romani ar gasi logica aceasta motorizare.Si cum Romania e mare cred ca ai sanse totusi sa gasesti vreuna la care a fost adaptat acest motor!Dar mi-e greu sa cred ca RAR-ul a putut sa omologheze asa ceva.
        Tinand cont ca dupa atatia ani de uzura un 200D mai dezvolta maxim 35-40 cp,chiar cred ca ar fi nesigur un astfel de vehicul.
        1.In cat timp estimezi ca ai depasi o caruta de ex,in spatele careia ai fi fortat initial sa astepti,pana se mai elibereaza pe contrasens?
        2.Daca ai intra,de pe o strada colaterala,pe autostrada : cam ce lungime ar trebui sa aiba banda de accelerare ca sa poti apoi sa patrunzi in conditii de siguranta pe banda 1?
        Mai gandeste-te,dar in locul tau as cauta macar un 240D.Consuma cu 0,2-0,3 litri mai mult la 100km,si are impozitul cu vreo 100 ron mai mult pe an.E un efort financiar considerabil intradevar,dar eu zic ca siguranta merita sacrificii.
        Spre surpriderea ta exista astfel de cobre! Am si gasit dar cu caroseria praf! Diferenta este de 100 lei la asigurare iar la impozit de 300 lei. Cred ca e un motiv suficient de puternic. Oricum daca o voi gasi va primi un 300 diesel pe naspa. Toate cele bune!
        Intradevar nu au fost produse... dar traim in Romania, si dupa cum spuneam am si gasit unul!
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Rog rectificarea titlului: "Caut w123 200T (break)!" Multumesc!
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Are Sile1 una break, dar nu e 200D.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              Are Sile1 una break, dar nu e 200D.
              E 2.3 benzina. Daca avea de 2 era altceva!
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                hai ca iti dau eu un 124 brec de 200

                Comment


                • #9
                  brec?? ))
                  Viteza nu ucide mai mult ca prostia.

                  Comment


                  • #10
                    O cobra 2.3 Benzina nu te intereseaza BRek

                    Comment


                    • #11
                      Anuntul e valabil! Poate fi si diesel de 2.4. Primordial este sa aiba tabla!
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Nu stie nimeni nimic?
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Cauta pe www.automarket.ro., era un 240 d break rosu...

                          Comment


                          • #14
                            Se poate inchide! In vremurile de saracie vad ca si oamenii au renuntat la bun-simt. Ar vinde toti toate gunoaiele pe bani cat mai multi si daca se poate sa nu te uiti prea mult ca se vad scursurile... Traim in Romania. La revedere!
                            P.S. Sa si le vanda la rabla!
                            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Demiurgos View Post
                              ... Traim in Romania. La revedere!
                              P.S. Sa si le vanda la rabla!
                              Traim in Romania .... si se redeschide la cererea initiatorului. Sa curga cu "brecuri" w 123.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF