După cum zice titlul, vând E270 CDI din 2001, model Avangarde, cutie automată.
Mașina este folosită zilnic și se poate vedea în Timișoara. Vine la pachet cu roțile și anvelopele de vară cu tot cu prezoane (jantele sunt modelul photoshopat aici) și bonus un set de bare de portbagaj originale Mercedes (arată ca astea) și ce piese de rezervă mai găsesc prin garaj.
Actele sunt pe numele meu, taxele la zi, ITP expiră în mai sau aprilie. Taxa nu este plătită, și la prețul ăsta cred că se merită drumul până la bulgari.
Ca dotări, mașina are:
Totul este funcțional și în stare bună, cu următoarele mențiuni:
Ce probleme nu are:
La ce nu a fost nevoie să umblu încă:
Preț: 1500 euro
VIN: WDB2100161B483292
KM: 406000
Telefon: 0727 268 509 - având în vedere că sunt plecat din țară aș prefera să nu mă sunați să mă țineți de povești.
Telefon Elveția: +41 79 915 03 84 - aici mă puteți suna, din păcate mi-am pierdut telefonul cu numărul de românia, și până-l recuperez (sâmbătă), voi fi disponibil doar pe numărul ăsta, sau Whatsapp pe numărul vechi.
O să răspund cât pot de prompt aici pe forum, la mesaje private, pe Whatsapp (numărul de România), Viber sau chiar și Skype: luxian.m
Vreau să radiez mașina atât fiscal cât și din circulație.
----------
Mașina am cumpărat-o în 2009 de la un coleg de pe forum, m-am folosit de ea vreo 5 ani - în care am băgat o grămadă de bani în ea (peste 8000 euro când m-am oprit din contorizat), însă n-am putut să o înmatriculez în țara în care stau așa că am lăsat-o acasă. Din noiembrie mașina a rămas în Timișoara și se dă sora-mea cu el. Topicul de prezentare îl găsiți aici.
O vând pentru că urmează cât de curând să ne mai cumpărăm o mașină și ar fi a 3-a la care plătim taxe. Dacă aveam garaj poate o păstram pentru recondiționare, dar așa să o țin pe stradă nu se merită.
Pozele sunt făcute acum 2 zile.
Update 1: Am pus link către un video care arată problema de la electromotor.
Mașina este folosită zilnic și se poate vedea în Timișoara. Vine la pachet cu roțile și anvelopele de vară cu tot cu prezoane (jantele sunt modelul photoshopat aici) și bonus un set de bare de portbagaj originale Mercedes (arată ca astea) și ce piese de rezervă mai găsesc prin garaj.
Actele sunt pe numele meu, taxele la zi, ITP expiră în mai sau aprilie. Taxa nu este plătită, și la prețul ăsta cred că se merită drumul până la bulgari.
Ca dotări, mașina are:
- xenon de fabrică (cu stropitori) + cu folie aplicată (nu sunt mătuite)
- radio, cd, navigație - originar(fără magazie)
- încălzire scaune față
- lumini interior
- volan de piele + comenzi pe volan
- climă normală cu două zone
- tot ce mai vine în pachetul Avantgarde
Totul este funcțional și în stare bună, cu următoarele mențiuni:
- electromotorul - câteodată se aude de parcă învârte în gol (face asta de vreo lună) - video
- rugină - uși, aripi, pragul de la șofer. Mașina a fost vopsită în 2011, dar a fost vopsită prost, rugina a reapărut după 2 ierni
- revizia - acum în decembrie ar trebui făcut din nou schimbul de ulei și filtre
- pixeli display - ca la toate W210. Ultima oară când m-am interesat, costa cam 150 lei reparația
- senzor ulei - e o problemă cunoscută încă de la vechiul propietar. Am pus senzor nou și tot mai dă eroare ocazional (de obicei o dată la 3-4 luni).
- scaun șofer ros (poză)
Ce probleme nu are:
- Galeria - a fost pusă nouă pe la finalul lui 2012 (mai am și pe cea dinainte care încă merge - nu dă eroare, dar mai picură ulei pe la clapete)
- Injectoare - recondiționate și calibrate preventiv
- Cutia schimbă finuț - convertizorul a fost recondiționat în vara lui 2014, uleiul a fost schimbat de nu știu câte ori - de fiecare dată când dădea semne că se schimbă culoarea (la un moment dat am făcut și un flush să se curețe bine). Niciodată nu am găsit depuneri în baia de la cutie.
- Suspensia - arcuri, telescoape, bucșe, brațe au fost puse toate noi. Ultima oară am schimbat ceva bucșă braț inferior pe față astă primăvară (s-ar putea să fie nevoie de bielete antiruliu noi - alea de costă 50 de lei bucata)
- Pompa de apă, filtru gaze de carter, o-ring-uri, senzor accelerație, bujii, senzor axă cu came, valvă regulatoare de presiune rampă, debitmetru, furtun de la radiator la EGR, flanșe cardan, discuri față/spate + kit frâne spate, alternator + multe altele - au fost puse noi
- Mașina nu pierde ulei între schimburi.
La ce nu a fost nevoie să umblu încă:
- turbina - nu a fost nevoie niciodată să-i fac ceva. Acum mașina scoate fum când îi dai talpă și mă gândesc că poate fi și de la turbo care nu mai lucrează în parametrii optimi (deși nu scoate absolut nici un zgomot sau sunet ciudat)
- direcția - mașina a stat numai cu jante de 16". Direcția e impecabilă. Jantele le-am îndreptat de câte ori a fost nevoie (nu suport vibrațiile de nici un fel)
Preț: 1500 euro
VIN: WDB2100161B483292
KM: 406000
Telefon: 0727 268 509 - având în vedere că sunt plecat din țară aș prefera să nu mă sunați să mă țineți de povești.
Telefon Elveția: +41 79 915 03 84 - aici mă puteți suna, din păcate mi-am pierdut telefonul cu numărul de românia, și până-l recuperez (sâmbătă), voi fi disponibil doar pe numărul ăsta, sau Whatsapp pe numărul vechi.
O să răspund cât pot de prompt aici pe forum, la mesaje private, pe Whatsapp (numărul de România), Viber sau chiar și Skype: luxian.m
Vreau să radiez mașina atât fiscal cât și din circulație.
----------
Mașina am cumpărat-o în 2009 de la un coleg de pe forum, m-am folosit de ea vreo 5 ani - în care am băgat o grămadă de bani în ea (peste 8000 euro când m-am oprit din contorizat), însă n-am putut să o înmatriculez în țara în care stau așa că am lăsat-o acasă. Din noiembrie mașina a rămas în Timișoara și se dă sora-mea cu el. Topicul de prezentare îl găsiți aici.
O vând pentru că urmează cât de curând să ne mai cumpărăm o mașină și ar fi a 3-a la care plătim taxe. Dacă aveam garaj poate o păstram pentru recondiționare, dar așa să o țin pe stradă nu se merită.
Pozele sunt făcute acum 2 zile.
Update 1: Am pus link către un video care arată problema de la electromotor.
Comment