Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Îl vând pe Fricike - W201 Sportline 2.6

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Îl vând pe Fricike - W201 Sportline 2.6

    Deoarece crește în mine hotărârea de a-mi lua totuși un W116, și din această cauză nemai având pe viitor loc în curte (și acesta fiind singurul motiv !!!), cu durere în suflet va trebui să mă despart de Fricike. Descrierea fierului și upgrade-urile suferite de când este la mine, le puteți vedea aici http://www.clubmercedes.ro/w201-spor...5.html?t=29205 . Deoarece este o eroare în primul post al topicului, precizez că este un 2.6 Sportline (nu 2.3 cum am scris eu greșit).
    Prețul cerut este 4500 EU sau 4000 fără roțile de vară. Sunt pregătit să curgă comentariile și să fie categorisită ca și ”noua ultradotată”, dar nu mă interesează. Cine e interesat, mă sună pe mobilul de la profil și discutăm !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    La sugestia unor colegi, postez câteva poze și aici, dar accesarea topicului mașinii rămâne în continuare cea mai completă sursă de informații despre utilaj.
    Attached Files
    Last edited by Levi; 10-14-2014, 18:03 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Masina a fost 2.6 de fabrica ? O poza cu capota saltata (cu vedere la motor desigur...)

      Comment


      • #4
        Originally posted by sile1 View Post
        Masina a fost 2.6 de fabrica ?
        Nu. A fost 1.8.
        Originally posted by sile1 View Post
        O poza cu capota saltata (cu vedere la motor desigur...)
        Mâine, la lumina zilei (deschidei forumul și văzui solicitarea abia acum, când e întuneric afară și nu iese pictura bine) !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Pozele promise:
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Va salut,

            Sunt interesat sa cumpar un w201 2.6 de ceva vreme. Masina asta o consider un posibil candidat la achizitie dar... am cateva nedumeriri...

            Observ ca in topicul de prezentare al masinii se spune clar la inceput ca masina este 4 cyl. nu se mai mentioneaza nimic de motorizare (care este cel mai forte punct al masinii) si brusc apare in 6 cyl la vanzare. Este ca si cum ai un w116 si il prezinti pe net ca 280 dar cand vrei sa il vinzi iti aduci aminte ca e 6.9... sa "gresesti" totusi motorizarea masinii proprii in conditiile in care esti un pasionat pe un forum de pasionati... hmmmmm

            Nu spun ca este ceva necurat la mijloc dar... este cel putin ceva neobisnuit.

            In concluzie masina este 2.6 de fabrica cu seria motorului si a caroseriei trecute in carte sau este convertita, recarosata etc .. ?

            Multumesc anticipat pentru informatii, Gabi.

            P.S. Daca mai sunt colegi cu w124 sau w201 AMG, Brabus, 3.6, 6.3 etc care le au prezentate drept 200D sau 1.8 E ii rog sa anunte ca nu se stie de unde sare pasionatu cu banii.

            Comment


            • #7
              Scrie mai sus...chiar si pe topicul de prezentare scrie...

              Comment


              • #8
                Vad perfect ce scrie. Ce nu inteleg eu este de ce prima data la initierea topicului masina era 2.3, iar acum a fost 1.8 si s-a facut 2.6...

                Trecerea de la 4 la 6 cyl nu este asa simpla pe cum se poate crede la caroseria w201. Partea frontala este radical diferita.

                Asa ca, fire analitica din constructie, nu pot sa nu ma intreb de ce un pasionat care pozeaza fiecare maruntis pe care il face la masina nu ofera nici un colt de informatie despre o lucrare atat de ampla cum este trecerea de la motor 102 la motor 103 pe w201...

                Sa tinem cont totusi ca suntem pe un forum de pasionati nu la targ unde asta e fieru, atata costa, te coafeaza bine nu drum bun !

                Comment


                • #9
                  Salutăm !

                  Informaţiile solicitate de colegul Gabi:
                  Precizez încă o dată (aşa cum am făcut-o în primul post al acestui topic !) că este o greşeală în primul post al topicului de prezentare a maşinii, o greşeală de o singură cifră (!), pe care nu am observat-o atunci în timp util pentru a putea edita postul, iar după aceea nici nu mi-a stat gândul să rog un Moderator să facă schimbarea, deşi puteam să fac acest lucru, nu mă costa nimic ...
                  În sprijinul celor de mai sus vin cu o notă: la un moment dat colegul şi prietenul dan500se mi-a atras atenţia în postul #9 al topicului să-mi schimb semnătura, adăugându-l şi pe Fricike, iar eu m-am conformat în postul #11 din data de 02.07.2012 (!), de atunci (de mai bine de 2 ani) figurând "2.6" în dreptul lui Fricike, la semnătură.
                  De 2 luni jumate (înainte să deschid topicul cu vânzarea) am lămurit şi aspectul cu cifra buclucaşă, la solicitarea colegului Sile1, în posturile #72 şi #73 ale topicului de prezentare, unde am făcut şi precizarea că aşa am luat maşina. Dacă făceam eu transplantul (foarte grea provocare dealtfel, la un W201 !), în mod sigur umpleam topicul de poze, aşa cum s-a întâmplat / se întâmplă cu celelalte 2 fiare (Lord şi Lady).
                  Şi, ca o ultimă notă: dacă puneam o poză cu motorul chiar de la început, poate mi se atrăgea atenţia mult mai devreme asupra greşelii ...

                  Iar acum hai să le lămurim băbeşte:
                  Originally posted by bytzu View Post
                  Observ ca in topicul de prezentare al masinii se spune clar la inceput ca masina este 4 cyl. nu se mai mentioneaza nimic de motorizare (care este cel mai forte punct al masinii) si brusc apare in 6 cyl la vanzare.
                  Din păcate n-ai observat bine ! Unde, mă rog, am scris eu ceva de cilindri ??? Că, de măcar scriam, şi nu ajungeam să dau lămuriri acum !!! Pân' la 6 (şase) mai pot să număr şi eu ...
                  Am scris "motor 2.3 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8)", iar cu asta am făcut referire din capul locului inclusiv la motorul schimbat !
                  Originally posted by bytzu View Post
                  sa "gresesti" totusi motorizarea masinii proprii in conditiile in care esti un pasionat pe un forum de pasionati ... hmmmmm
                  Asta e, mea culpa, cu asta voi trăi tot restul vieţii ...

                  Originally posted by bytzu View Post
                  In concluzie masina este 2.6 de fabrica cu seria motorului si a caroseriei trecute in carte sau este convertita, recarosata etc .. ?
                  Originally posted by Srg93 View Post
                  Scrie mai sus ... chiar si pe topicul de prezentare scrie ...
                  Originally posted by bytzu View Post
                  Vad perfect ce scrie. Ce nu inteleg eu este de ce prima data la initierea topicului masina era 2.3, iar acum a fost 1.8 si s-a facut 2.6 ...
                  N-ai văzut perfect ce scrie, dar sper că le-am lămurit.

                  Originally posted by bytzu View Post
                  Trecerea de la 4 la 6 cyl nu este asa simpla pe cum se poate crede la caroseria w201. Partea frontala este radical diferita.
                  Asa ca, fire analitica din constructie, nu pot sa nu ma intreb de ce un pasionat care pozeaza fiecare maruntis pe care il face la masina nu ofera nici un colt de informatie despre o lucrare atat de ampla cum este trecerea de la motor 102 la motor 103 pe w201 ...
                  Într-adevăr, să îndeşi 6 cilindri sub o capotă de W201, necesită dibăcie maximă. Din păcate, rezultând din cele de mai sus, laurii nu-i culeg eu, la rându-mi fiind bucuros să strâng mâna meseriaşului, asta în cazul în care l-aş cunoaşte ...

                  Originally posted by bytzu View Post
                  Sa tinem cont totusi ca suntem pe un forum de pasionati nu la targ unde asta e fieru, atata costa, te coafeaza bine, nu, drum bun !
                  Tocmai din cauza asta sunt bucuros că am putut oferi informaţiile cerute, stând în continuare la dispoziţia colegilor cu orice lămurire ce pot s-o aduc !

                  Stimă, cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Daca te interesa asa tare masina domnule bytzu :
                    - exista telefoane si minute nelimitate - puteai sa suni
                    - exista masini si daca nu trenuri sau avioane - puteai sa mergi pana acolo
                    - exista si alti locuitori in Targu Mures - puteai sa rogi un alt coleg sa iti faca poze si sa obtina informatii despre masina.

                    Spor la vanzare colegul Levi si scuze pentru perturbare.

                    Mercedes E200 / W211 - 2004
                    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                    Comment


                    • #11
                      Up la coteț

                      Așadar, de vânzare un W201, cu următoarele caracteristici:
                      - anul fabricaţiei 1993
                      - caroserie ranforsată Sportline
                      - motor 2.6 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8), cutie manuală
                      - culoarea: exterior negru, interior textil negru cu gri
                      - volan sport cu airbag, îmbrăcat în piele
                      - scaune faţă sport, cu încălzire, cotieră la şofer
                      - bord cu turometru, ceasuri cu plasme și rame cromate
                      - senzor temperatură exterioară
                      - 4 geamuri electrice, cu paravânt
                      - lunetă și geamuri (foarte) fumurii
                      - stop suplimentar original
                      - închidere centralizată
                      - ambele oglinzi electrice, cu precizarea că cea din stânga este doar montată, dar nelegată încă (butonul cu cablu există)
                      - tempomat (ori nu știu eu să-l folosesc, ori nu funcționează)
                      - Webasto
                      - AC manual, cu ventilator dublu
                      - ştergătoare faruri, vas lichid încălzit
                      - set jante 16" cu gume de vară + set jante 16" Gullideckel cu şoşoni de iarnă
                      - diferenţial autoblocant, ABS, SRS
                      - antenă automată (i-au rupt vârful niște derbedei acum 4 zile)
                      - semnale faţă + stopuri negre, grilă neagră
                      - cârlig remorcare original, Oris.
                      - stingător original

                      ITP - ianuarie 2016, asigurare - ianuarie 2015, taxe la zi, proprietar în acte.
                      Prețul cerut este de 4500 EU sau 4000 fără setul de roți de vară.
                      Mașina nu este scoasă la vânzare în altă parte dacât pe acest forum și nu se va vinde de dragul de a fi vândută, ci doar cuiva care va avea grijă de ea în continuare !
                      Oferte aici sau prin telefon, la mobilul de la profil.
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        A nu se considera UP !
                        Originally posted by Levi View Post
                        Mașina nu este scoasă la vânzare în altă parte decât pe acest forum
                        Pentru corectitudine, vreau să anunț că de azi a apărut și pe olx.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Se dă UP !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Caut stăpân nou !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Anunţ "lavabil".
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF