Vand W116! Anunt valabil pana la 15 August.
Este modelul W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
Motorul a fost refacut acum trei ani (are 30 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul porneste la prima cheie iarna. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas si Bilstein pe spate noi. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere schimbate.
Rulmenti noi fata FAG. Discuri frana ATE si placute ATE pe fata, noi. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, foarte putin uzate.
Acum 5 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat. Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Caseta directie buna.Parbriz nou. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
Covorase interior, de mocheta, noi. CD Player Pioneer cu difuzoare fata/spate.
Ce probleme mai serioase zic eu ca are masina:
cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina - slab observabile.
Usoare probleme la electrica. Cred eu ca incarca cam putin alternatorul.
Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
Dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp.
Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Contact- numai pana pe 15 august la: 0720 111 670.
Ofer cateva elemente de caroserie si piese.
Ofer si grupul ei original 3.69- nu huruie deloc. (cel de pe masina este mai zgomotos)
Negociez separat pentru cutia cu 5 trepte pe care am achizitionat-o si nu am apucat sa o montez.
ITP pana in 2013 Aprilie.
Pret 1850 E, usor discutabil. Valabil pana pe 15 August!
Este o masina buna, in general. In ultimul timp o folosec in Europa la drumuri de peste 1000 km. impreuna cu familia!(adica ma bazez pe ea). Motorul si rulajul sunt excelente. NU consuma ulei. Nu scoate fum in exces. Arata foarte bine, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat.
Ca orice masina de varsta ei necesita o intretinere speciala dublata de priceperea posesorului!
In mana unui om priceput si gospodar se poate mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!
Poze!
Este modelul W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
Motorul a fost refacut acum trei ani (are 30 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul porneste la prima cheie iarna. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas si Bilstein pe spate noi. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere schimbate.
Rulmenti noi fata FAG. Discuri frana ATE si placute ATE pe fata, noi. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, foarte putin uzate.
Acum 5 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat. Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Caseta directie buna.Parbriz nou. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
Covorase interior, de mocheta, noi. CD Player Pioneer cu difuzoare fata/spate.
Ce probleme mai serioase zic eu ca are masina:
cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina - slab observabile.
Usoare probleme la electrica. Cred eu ca incarca cam putin alternatorul.
Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
Dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp.
Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Contact- numai pana pe 15 august la: 0720 111 670.
Ofer cateva elemente de caroserie si piese.
Ofer si grupul ei original 3.69- nu huruie deloc. (cel de pe masina este mai zgomotos)
Negociez separat pentru cutia cu 5 trepte pe care am achizitionat-o si nu am apucat sa o montez.
ITP pana in 2013 Aprilie.
Pret 1850 E, usor discutabil. Valabil pana pe 15 August!
Este o masina buna, in general. In ultimul timp o folosec in Europa la drumuri de peste 1000 km. impreuna cu familia!(adica ma bazez pe ea). Motorul si rulajul sunt excelente. NU consuma ulei. Nu scoate fum in exces. Arata foarte bine, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat.
Ca orice masina de varsta ei necesita o intretinere speciala dublata de priceperea posesorului!
In mana unui om priceput si gospodar se poate mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!
Poze!
Comment