Vand Mercedes W202 – C180 / Elegance
1994
Capacitate – 1799cmc / 122cp
VIN: WDB2020181A056509
Culoare – negru metalizat
Dotari:
- 4 geamuri electrice
- Oglinzi electrice, incalzite, heliomate
- Antena electrica
- Airbag
- RadioCD JVS (cu USB); citeste CD, DVD, mp3, etc...
- Bord cu insertie mahon (modelul cu butoane, nu roti) +consola mahon
- Clima (nu doar aer conditionat)
- Jante aliaj Mercedes
- 4 cauciucuri vara Michelin
- 4 Cauciucuri iarna Continental
- Tapiterie textil, nerupta
- Inchidere centralizata (nu mai are baterie, dar o pot schimba eu fara probleme)
- Acumulator Zapp Silver, achizitionat in iarna (garantie 2 ani)
- Alte optiuni de control al rularii pe care nu le mai insiruiesc.....
Vopseaua este originala; masina nu prezinta rugina. Nu a fost implicata in niciun eveniment rutier
S-au facut revizii la fiecare 15.000 Km, inlocuindu-se toate consumabilele (ulei, lichide, filtre). A beneficiat in fiecare toamna de pregatire pt iarna.
Ca si inlocuiri de piese mai importante ar fi tot ansamblul de directie ,ceva bucsi, curele, fulia, si placutele. Toate piesele au fost cele recomandate de Mercedes.
Tehnic masina se prezinta f bine.. Motorul merge impecabil, nu bate, nu trancane.
Masina nu a suferit nicio modificare fata de momentul iesirii pe poarta fabricii.
Kilometrajul este 235.000 Km. Eu am luat-o pe la 160.000. Nu stiu daca s-a umblat la el sau nu. Nu m-a interesat niciodata . Daca masina a corespuns tehnic fara probleme, nu am fost preocupat de aspectul acesta.
Consumul urban nu sare de 10% in Bucuresti iar extra este sub 7% (100-120Km/h); sunt de acord sa se faca orice test cu masina.!!!
Fiind o masina de familie a fost intretinuta ca sa ne asigure deplasarea in siguranta.. Totusi nu sunt habotnic... Prezinta mici urme de zgarieturi , specifice Bucurestiului, dar nimic profund sau care sa ajunga pana la la tabla. De asemenea, parbrizul este fisurat. Pot sa il schimb eu sau sa ii scadem valoarea din pret. Nu m-a deranjat pt ca nu este intr-un loc care sa afecteze in vreun fel vizibilitatea.. Un far are o ciupitura de la o piatra. O vad pt ca stiu unde este...Acul care indica temperatura apei are momente cand oscileaza. Apoi se stabilizeaza in pozitia normala. Am inteles ca este ceva legat de nu stiu ce arc.. Temperatura motorului este normala in orice conditii.. Mansonul de la schimbator este zgariat. Daca as pastra-o eu l-as schimba.
Masina este inmatriculata in Bulgaria. A fost cumparata de mine pentru familie, dar din motivele cunoscute am optat pt varianta Bulgaria. Avantajele sunt cele stiute. Anual platesc in jur de 8 mil si am ITP, RCA, impozit.. Dureaza maxim 2 zile de cand am trimis copia CI pana am intrat in posesia docmentelor. De toate acestea se ocupa o firma a unui avocat, specialzata in inmatriculari in Bulgaria. Nu este absolut nicio problema cu acest tip de inmatriculare. Din contra. Urmatoarea masina tot acolo o voi inmatricula..
Pe mine masina m-a costat la sfarsit de 2009, 4000 Euro. In conditiile in care puteam sa iau ceva similar la 3100-3400 Euro. Dar diferenta de pret s-a justificat din plin, nefiind nevoie sa fac alte cheltuieli cu intretinerea, decat cele obisnuite.
Poze voi pune in week.. Masina nu e pregatita de vanzare, dar macar spalata ar trebui dupa ce s-a depus stratul de praf care a venit peste Bucuresti de cateva zile.. Acum este un gri dens....
Pretul este 2800 Euro. Putem negocia, dar nu mult....
Masina se vinde insotita de talon, carte, si toate actele pe care le am de la achizitie.. De asemenea, se asigura fara niciun fel de problema continuitatea in obtinerea documentelor ITP, RCA, impozit. Sau daca se doreste, se merge pe orice varianta legala.
Contact: tel 0742479784 / 0728226543
1994
Capacitate – 1799cmc / 122cp
VIN: WDB2020181A056509
Culoare – negru metalizat
Dotari:
- 4 geamuri electrice
- Oglinzi electrice, incalzite, heliomate
- Antena electrica
- Airbag
- RadioCD JVS (cu USB); citeste CD, DVD, mp3, etc...
- Bord cu insertie mahon (modelul cu butoane, nu roti) +consola mahon
- Clima (nu doar aer conditionat)
- Jante aliaj Mercedes
- 4 cauciucuri vara Michelin
- 4 Cauciucuri iarna Continental
- Tapiterie textil, nerupta
- Inchidere centralizata (nu mai are baterie, dar o pot schimba eu fara probleme)
- Acumulator Zapp Silver, achizitionat in iarna (garantie 2 ani)
- Alte optiuni de control al rularii pe care nu le mai insiruiesc.....
Vopseaua este originala; masina nu prezinta rugina. Nu a fost implicata in niciun eveniment rutier
S-au facut revizii la fiecare 15.000 Km, inlocuindu-se toate consumabilele (ulei, lichide, filtre). A beneficiat in fiecare toamna de pregatire pt iarna.
Ca si inlocuiri de piese mai importante ar fi tot ansamblul de directie ,ceva bucsi, curele, fulia, si placutele. Toate piesele au fost cele recomandate de Mercedes.
Tehnic masina se prezinta f bine.. Motorul merge impecabil, nu bate, nu trancane.
Masina nu a suferit nicio modificare fata de momentul iesirii pe poarta fabricii.
Kilometrajul este 235.000 Km. Eu am luat-o pe la 160.000. Nu stiu daca s-a umblat la el sau nu. Nu m-a interesat niciodata . Daca masina a corespuns tehnic fara probleme, nu am fost preocupat de aspectul acesta.
Consumul urban nu sare de 10% in Bucuresti iar extra este sub 7% (100-120Km/h); sunt de acord sa se faca orice test cu masina.!!!
Fiind o masina de familie a fost intretinuta ca sa ne asigure deplasarea in siguranta.. Totusi nu sunt habotnic... Prezinta mici urme de zgarieturi , specifice Bucurestiului, dar nimic profund sau care sa ajunga pana la la tabla. De asemenea, parbrizul este fisurat. Pot sa il schimb eu sau sa ii scadem valoarea din pret. Nu m-a deranjat pt ca nu este intr-un loc care sa afecteze in vreun fel vizibilitatea.. Un far are o ciupitura de la o piatra. O vad pt ca stiu unde este...Acul care indica temperatura apei are momente cand oscileaza. Apoi se stabilizeaza in pozitia normala. Am inteles ca este ceva legat de nu stiu ce arc.. Temperatura motorului este normala in orice conditii.. Mansonul de la schimbator este zgariat. Daca as pastra-o eu l-as schimba.
Masina este inmatriculata in Bulgaria. A fost cumparata de mine pentru familie, dar din motivele cunoscute am optat pt varianta Bulgaria. Avantajele sunt cele stiute. Anual platesc in jur de 8 mil si am ITP, RCA, impozit.. Dureaza maxim 2 zile de cand am trimis copia CI pana am intrat in posesia docmentelor. De toate acestea se ocupa o firma a unui avocat, specialzata in inmatriculari in Bulgaria. Nu este absolut nicio problema cu acest tip de inmatriculare. Din contra. Urmatoarea masina tot acolo o voi inmatricula..
Pe mine masina m-a costat la sfarsit de 2009, 4000 Euro. In conditiile in care puteam sa iau ceva similar la 3100-3400 Euro. Dar diferenta de pret s-a justificat din plin, nefiind nevoie sa fac alte cheltuieli cu intretinerea, decat cele obisnuite.
Poze voi pune in week.. Masina nu e pregatita de vanzare, dar macar spalata ar trebui dupa ce s-a depus stratul de praf care a venit peste Bucuresti de cateva zile.. Acum este un gri dens....
Pretul este 2800 Euro. Putem negocia, dar nu mult....
Masina se vinde insotita de talon, carte, si toate actele pe care le am de la achizitie.. De asemenea, se asigura fara niciun fel de problema continuitatea in obtinerea documentelor ITP, RCA, impozit. Sau daca se doreste, se merge pe orice varianta legala.
Contact: tel 0742479784 / 0728226543
Comment