Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Repar calculatoare injectie cdi, injectoare, rescriere chei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare,
    La un w203 a intrat apa in cutia de sigurante (motor. - opus bateriei). Curatit ambele calculatoare dar uneori imi da eroare ESP. Deasemenea nu se tureaza peste 3500-4000 Daca opresc si repornesc isi revine. Ma poti ajuta?
    W203 - 2001

    Comment


    • #47
      Teoretic da dar esti cam departe de Bucuresti.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #48
        Imi poti spune cel putin pe unde sa mai umblu? E musai un test cu star? Are legatura cu apa sau e din cauza ca sta pe loc cu lunile?

        Merci
        W203 - 2001

        Comment


        • #49
          Nu am cum sa imi dau seama ce anume s-a intamplat dar fii sigur ca apa a jucat un rol important in toata treaba asta.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #50
            Originally posted by popeye_pmm View Post
            Nu am cum sa imi dau seama ce anume s-a intamplat dar fii sigur ca apa a jucat un rol important in toata treaba asta.
            Daca iau calculatoarele din dezmembrari, ce mai trebuie facut si cat ar costa? Merci
            W203 - 2001

            Comment


            • #51
              Originally posted by nickbal View Post
              Daca iau calculatoarele din dezmembrari, ce mai trebuie facut si cat ar costa? Merci
              Revin mai concret !
              Nu a mai pornit, nu a mai deblocat volanul. Am schimbat in reprezentanta ELV iar acum merge dar la fel... uneori nu se tureaza. Reprezentanta recomandaschimbarea calculatorului de motor.
              Daca gasesc in dezmembrari A6111537479, ce mai trebuie facut si cine ma rezolva in Craiova/Dolj?

              Merci
              W203 - 2001

              Comment


              • #52
                ELV-ul nu are nici o treaba cu faptul ca motorul tau merge in regim de avarie. Daca cei de la reprezentanta sunt de parere ca ECU trebuie schimbat au un motiv intemeiat care banuiesc ca ti l-au comunicat si tie.In cazul in care te hotarasti sa cumperi un ECU din dezmembrari poti clona ECU-ul masinii tale. Lasa-mi o serie de caroserie si poate te ajut cu un ECU.
                Last edited by popeye_pmm; 09-11-2015, 01:13 AM.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #53
                  WDB2030041A168351
                  Motivul ar fi "vede o presiune admosferica prea mare". Nu am diagnosticul, doar mi-au spus pe gura.
                  Ma gandesc ca are legatura cu apa care a ajuns si in el.
                  De clonat se poate daca iti trimit la pachet pe al meu? Sau trebuie pe masina?

                  Merci?
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #54
                    Tot ce se poate. In interiorul lui se afla un sezor baro care este destul de dificil de inlocuit.Se poate si "pachet " dar ar fi cel mai bine cu masina la mine. Am sa ma uit azi daca am ECU si te anunt.
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by popeye_pmm View Post
                      Tot ce se poate. In interiorul lui se afla un sezor baro care este destul de dificil de inlocuit.Se poate si "pachet " dar ar fi cel mai bine cu masina la mine. Am sa ma uit azi daca am ECU si te anunt.
                      Ceva vesti colegu? Imi poti oare recomanda alt loc sigur unde sa caut? Merci mult.
                      W203 - 2001

                      Comment


                      • #56
                        Salut! La un W124,model "94,motorul in stationare nu urca peste 4000 de turatii,in mers salta cam greu cu acceleratia la podea de la 120 la 140.Crezi ca modulul ECU creeaza aceste probleme? Se poate remedia ceva?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Dupa cunostintele mele, daca ai Keyless go, vei avea ceva batai de cap. Nici un atelier privat de reparatii smart key din Europa ca sa nu zic romania, nu se baga la keyless go. Poate mai tirziu peste niste ani daca vor aparea cine stie ce schule.
                          Singuru loc unde ai putea gasii ar fii dealerul unde vei gasii niste preturi minunate, iar daca nu ai acte, nici nu te baga in seama.
                          Eu am atelier privat si pot face cheie pt. orice tip de Mercedes inclusiv Keyless go.


                          Puiu

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF