Originally posted by sashabz
View Post
Eu nu am spus ca folia pe care o vinzi tu nu este legala sau omologata pentru geamurile din fata. Am spus ca doar loganul fara aer conditionat sau dubele nu au geamuri pe fata atermice adica nu sunt colorate si au opacitate 0%, celelalte masini care au aer conditionat au geamuri din fabrica atermice cu tenta verde, albastra etc si au opacitate 20-25% pe fata si chiar mai mare pe spate.
Deci la Mercedesul meu inginerul de la Rar Voluntari mi-a masurat opacitatea pe geamurile din fata cand am facut omologarea pentru GPL aveam opacitate 53% pe fata ( adica 30% folia legala Llumar si 23 % geamul original). Concluzia a fost ca am depasit nivelul de opacitate legal si a trebuit sa dau folia jos de pe cel doua geamuri din fata ca sa imi faca lucrarea de omologare Rar-ul. Pana la momentul acela nici eu nu am stiut aceste informatii si consideram ca ma incadram in specificatia de 30% opacitate. Am scris aceste precizari pentru colegii de forum Mercedes si pentru cei care achizitioneaza masini cu folie pe fata si trebuie sa mearga la Rar pentru omologare ca sa stie la ce sa se astepte.
Mi se pare corect ca tu ca vanzator de folie sa vii sa ne prezinti informatiile complete pe forum. Nu doar cea cu folia de 30% legala si omologata fara partea cu geamurile de pe fata si problemele care apar la Rar. Ar trebui sa pui un tarif si pentru scos folia de pe geamuri si lipiciul aferent ceea ce nu este usor si rapid.
Daca as fi avut aceste informatii nu as fi facut 2 drumuri in zile diferite cu reprogramare la Rar Voluntari si pierdut circa 3 ore cu scoaterea foliei.
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment