Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes C32 AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes C32 AMG

    Salut.
    Sunt nou pe forum si as vrea sa cer cateva pareri despre modelul C32AMG.
    Momentan sunt posesorul unu BMW E39 523i dar nu-mi satisface nevoile cu cei 170 de cai si m-am hotarat la ceva mai puternic.
    Sunt curios cam cat duce compresorul,dak este scump un kit de reparatii.
    Am mai avut un C220 CDI dar C32 AMG este o masina cu totul diferita de un turbo diesel.
    Multumesc pt orice fel de raspuns.

  • #2
    Originally posted by secera76 View Post
    Salut.
    Sunt nou pe forum si as vrea sa cer cateva pareri despre modelul C32AMG.
    Momentan sunt posesorul unu BMW E39 523i dar nu-mi satisface nevoile cu cei 170 de cai si m-am hotarat la ceva mai puternic.
    Sunt curios cam cat duce compresorul,dak este scump un kit de reparatii.
    Am mai avut un C220 CDI dar C32 AMG este o masina cu totul diferita de un turbo diesel.
    Multumesc pt orice fel de raspuns.
    Eu am avut un C36 AMG de care nu prea am fost multumit din prisma performantelor. Era aspirat, si asta reduce mult din posibilitatea de uppgradare a cailor putere.Si cutia automata frana din performante.
    C32 are un potential de tuning urias dupa o resoftare si schimbarea fuliilor de la compresor.E normal, se reduce din timpul de viata al motorului, dar performantele obtinute fac toti banii. Eu am incercat aceasta solutie cu un 230K si performantele au fost uluitoare dupa upp. Media de viata a compresorului e direct proportionala dupa stilul de mers al soferului, media lui ca si km ar fi in jurul a 150.000km.Cu plus sau minus.
    Nu exista kit de reparatie ca nu e turbina, ci se schimba tot compresorul.

    Comment


    • #3
      Superba alegere C 32 AMG, sunt un mare fan al acestui model. In generatia lui era suprem, cu slick-uri face suta in 4,5sec, supermasina. Multe detalii interesante si utile pe C32life.com




      Last edited by STEFAN V8; 10-27-2009, 20:59 PM.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #4
        Dar la un 30AMG nu te-ai gandit? ... Eu cred ca 350cp pe asa o masinutza este prea mult.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Originally posted by kriket View Post
          Dar la un 30AMG nu te-ai gandit? ... Eu cred ca 350cp pe asa o masinutza este prea mult.
          A spus omu' ca diesel a avut si vrea altceva!!!Si intre 3.0cdiAMG si 3.2 V6 Kompressor sunt diferenta de 123 de cai{la consum e o mica mare diferenta 11L-3.0cdi....17L-3.2}Ia-ti 3.2AMG si despica asfaltul cu el!!!
          Daca 350cp ti se par multi cum crezi ca merge noul C 63AMG cu 457 de cai putere?As fii tare curios sa merg cu unul...

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Multumesc pt raspunsuri si sfaturi.In primul rand caii nu sunt niciodata prea multi.Si in al doilea rand nu mi-e frica de ei si dak sunt 400 sau 450. :-p
            Si cu C30 CDI AMG.....mi se pare ca AMG nici nu prea isi gaseste loc la un diesel.Cand am zis C32 ,m-am referit STRICT la benzina.O masina in care te urci si pornesti....nu stai sa se stinga bujia....

            Comment


            • #7
              Originally posted by mircea600sel View Post
              A spus omu' ca diesel a avut si vrea altceva!!!Si intre 3.0cdiAMG si 3.2 V6 Kompressor sunt diferenta de 123 de cai{la consum e o mica mare diferenta 11L-3.0cdi....17L-3.2}Ia-ti 3.2AMG si despica asfaltul cu el!!!
              Daca 350cp ti se par multi cum crezi ca merge noul C 63AMG cu 457 de cai putere?As fii tare curios sa merg cu unul...
              Ok are 457 si o putere enorma si pe un circuit nu ii ajuta la nimica "ca prostu pe linie dreapta"
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Originally posted by kriket View Post
                Ok are 457 si o putere enorma si pe un circuit nu ii ajuta la nimica "ca prostu pe linie dreapta"
                Aici cam ai dreptate deoarece s-a vazut clar in testul facut de topgear{63amg/s4/m3} ca nu e de ajuns sa ai motor puternic.Dar poate o sa gandeasca inginerii de la Mercedes si vor face ceva,ca e pacat cu asa motor sa pierzi.

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kriket View Post
                  Ok are 457 si o putere enorma si pe un circuit nu ii ajuta la nimica "ca prostu pe linie dreapta"
                  De aici reiese ca puterea fara control, e egal cu zero. Sau nu e asa?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    De aici reiese ca puterea fara control, e egal cu zero. Sau nu e asa?
                    Asa e ... deci eu cred ca acel 32amg se potriveste perfect pe un E sau un CLK.

                    Orcum cine are banii decide ... asa ca sa ai noroc!
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kriket View Post
                      Asa e ...
                      Asta nu mi-a placut la Mercedes. Ei au stiut sa faca masini precum americanii,adica, stiu sa merga tare si rapid, dar doar in linie dreapta.

                      Acelasi lucru il reprosez si modelului E55 AMG. In linie dreapta e invicibil, dar in curbe pierde foarte foarte mult, pt ca nu poate pune puterea pe asfalt. Pacat, pt ca nu traim in America si sa avem numai autostrazi drepte.

                      Exista un soft pt acest model ce poate reduce timpul de schimbare a treptelor si selecteaza cutia tot timpul pe tr1 ( in mod normal pleaca numai cu tr2, chiar si cand pleci foarte rapid) si blocheaza diferentialul dealtfel controlat electronic iar pt motor, scoaterea limitarii , fara ea, ajungand in jurul cifrei de 290-300 km/h.

                      Motorul e o baza buna de plecare pt un tuning usor, asa cum am spus mai sus, doar ci schimbarea fuliilor si resoft , puterea ajunge undeva in jurul a 400cp la roata, ceace cred ca e mai mult de ajuns. Acest lucru se datoreaza si inginerilor de la AMG care au optat pt pistoane forjate si biele din titan (fereasca Dzeu de o reparatie la ele) ce au o rezistenta la detonatii si la topire.

                      O masina pura si numai pt cunoscatori.Daca nu esti atent si nu cunosti modelul, il poti cataloga ca un simplu C220cdi .
                      Last edited by 300zxtt; 04-15-2010, 10:30 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Problema cu putere mare - control mic la AMG-uri cred ca exista doar in viziunea celor ce sunt sedusi de M3.
                        Mercedes face masinile astea asa pentru ca asa vrea el. Sunt masini de FUN, nu sunt masini de curse, de intreceri, nu sunt performeri oficiali, nu sunt facute ca sa castigati bani cu ele sau sa faceti o meserie din pilotatul lor.
                        Brabus pune 1200 Nm... de ce? Absolut toate AMG-urile si Brabus-urile sunt aproape imposibil de controlat fara ESP. Black Series e ultra-cunoscut pentru asta; ei si ce??? E o masina pentru cine o vrea asa cum e. E buna, e proasta, cert e ca unora le place iar altora le e rusine ca vaaai, M-urile o afuma...
                        Unless I'm very much mistaken...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pianosso View Post
                          Problema cu putere mare - control mic la AMG-uri cred ca exista doar in viziunea celor ce sunt sedusi de M3.
                          Mercedes face masinile astea asa pentru ca asa vrea el. Sunt masini de FUN, nu sunt masini de curse, de intreceri, nu sunt performeri oficiali, nu sunt facute ca sa castigati bani cu ele sau sa faceti o meserie din pilotatul lor.
                          Brabus pune 1200 Nm... de ce? Absolut toate AMG-urile si Brabus-urile sunt aproape imposibil de controlat fara ESP. Black Series e ultra-cunoscut pentru asta; ei si ce??? E o masina pentru cine o vrea asa cum e. E buna, e proasta, cert e ca unora le place iar altora le e rusine ca vaaai, M-urile o afuma...
                          Mercedes (amg&brabus) masina de fun???? Eu cred ca nu ar mai trebui sa vorbim despre parerile noastre pe topicul omului.
                          Last edited by kriket; 10-29-2009, 23:41 PM.
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • #14
                            Da, deci cum spuneam, e masina de FUN.
                            @ Secera76 si e valabil pentru toti solicitantii de pareri. Baga-ti picioarele in C32-ul ala, pune mana pe volan, fa un drivetest in care sa cauti tot ce te satisface pe tine mai tare decat BMW-ul tau si uite-asa, ti-ai facut o idee despre jucarie. Impreuna cu ce mai afli de la ceilalti cunoscatori adevarati ar trebui sa fii dumirit 100%.

                            Spor la treaba!
                            Unless I'm very much mistaken...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pianosso View Post
                              Problema cu putere mare - control mic la AMG-uri cred ca exista doar in viziunea celor ce sunt sedusi de M3.
                              Mercedes face masinile astea asa pentru ca asa vrea el. Sunt masini de FUN, nu sunt masini de curse, de intreceri, nu sunt performeri oficiali, nu sunt facute ca sa castigati bani cu ele sau sa faceti o meserie din pilotatul lor.
                              Brabus pune 1200 Nm... de ce? Absolut toate AMG-urile si Brabus-urile sunt aproape imposibil de controlat fara ESP. Black Series e ultra-cunoscut pentru asta; ei si ce??? E o masina pentru cine o vrea asa cum e. E buna, e proasta, cert e ca unora le place iar altora le e rusine ca vaaai, M-urile o afuma...
                              O mica remarca personala. ESP-ul este foarte bun, cand mergi in regim normal. Daca "alergi " o masina, mai ales una puternica si nu-i dezactivezi ESP-ul ai mari sanse sa darami ceva stalpi, pentru ca in curbe stranse intra ESP-ul si ori il lasi sa-ti taie alimentarea si sa-ti controleze masina si atunci nu mai faci figuri pe strada si mergi linistit, ori te "lupti" cu el si poti pierde controlul masinii foarte usor!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF