Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C63 AMG vs. Audi RS4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by paul1983 View Post
    A cazut intr-adevar pe circuit,dar ca putere e cea mai cea din cele 3 marci,ce sa-i faci daca baietii nu stiu s-o controleze in curbe,inseamna ca e prea puternica pentru ei.
    Degeaba are putere daca nu o poate pune pe asfalt.Si baietii aia care nu stiu sa o controleze nu sunt soferi de ''duminica'' sunt piloti profesionisti.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #17
      Originally posted by mircea600sel View Post
      Degeaba are putere daca nu o poate pune pe asfalt.Si baietii aia care nu stiu sa o controleze nu sunt soferi de ''duminica'' sunt piloti profesionisti.

      Perfect adevarat....Intre cele doua modelele, RS4 e mult mai controlabil pt noi, soferii ce ne mai credem ''Schumacher" intr-o duminica cand...e mai libera soseaua. Pt ca,95% din noi, nu am fii in stare sa strunim la adevarata valoare un C63, pt ca e o masina foarte dificila, iar cuplul enorm o cam face sa ''danseze'' pe sosea.
      Am mai spus si repet, Mercedes nu stie sa puna pe asfalt puterea motorului. La o masina, nu conteaza doar puterea generata de motor, mai sunt si alte variabile mult mai importante decat puterea: cutia de viteza, diferentialul care ajuta enorm, sasiul si mai ales suspensia si franele.Uite exemplul intre M3 si /AMG, in care doar in linie dreapta poate arata ceva un Amg. Asta imi alimenteaza mai tare opinia ca AMG mai nou face muscle car (nu e greu sa ai putere....e mai greu sa o pui pe sosea si in curbe)...as vrea sa vad un RS4 cu motorul de pe RS6....sau un M3 cu motorul de pe M5 ...da nu o sa vezi...(pt ca astia stiu sa faca si motoare mai mici si performante ) Ca sa tina pasul cu M, cei de la AMG nu au stiut decat sa mareasca cilindreia , fara sa aibe in calcul si restul celor mentionate mai sus. Si exemple ar fi multe . C63AMG 2009 = MUSTANG anilor 70 ,masina ce stia sa mearga bine numai in linie dreapta, pacat ca in Europa mai sunt si viraje....


      Apropo, am mai mucificat grav un C63 cu mici ''modificari'' iara, zilele astea, de nu-i venea sa creada propietarului. Si ne-am dat pana pe la 300km/h. Si asta cu setari de 70% din potentialul motorului meu. Mai mult aer si benzina nu pot sa dau ca nu am pistoane forjate pe motorul asta.
      Last edited by 300zxtt; 08-09-2010, 12:26 PM.

      Comment


      • #18
        Da zici tu ceva, muscle car pentru excitement. Asta e tot rostul masinii de 500 de cai sa te faca s-o conduci nu sa stai ca marioneta, si daca iti iese ceva e meritul tau si te simti mai bine. Daca esti asa de ingrijorat de siguranta mergi cu ESP sau poate nu tre sa ai 190 inainte de fiecare viraj.

        Auzi ca nu stie sa puna puterea jos, cam exagerata remarca pt o masina care accelereaza mai repede de pe loc si diferentele pe circuite sunt mici si de regula sunt comparate M3-uri coupe cu C63 in 4 usi de unde un avantaj de greutate si centru de greutate mai jos, asta pe langa suspensiile setate mai dur. C63 l-am condus pe un drum de beton execrabil si am trecut de 200 si era ok, chiar m-a impresionat chestia asta.

        Cu motoarele, prefer unul mare, ca duce mai frumos de pe loc si in ture medii si te tine o viata, si iar daca-i faci ceva castigurile is mai mari si nu-l topesti.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Serios ? RS-ul e cea mai prost conceputa masina, cu motorul ala intre faruri in fata axei din fata. Pai ce dinamica mai are masina aia? Merge ca una cu tractiune fata, subvireaza. E foarte neplacut. E buna la tractari pe zapada dar sa te distrezi cu ea nu.
          La remarca ta nu pot spune decat ca nu ai condus niciodata un RS sau nu ai habar la ce ai scris mai sus, si inclin sa cred ca amandoua. Pai ce conteaza cum e amplasat motorul, daca distributia maselor e ok? Din ce am mai citit si eu, o distributie de 40-60% sau 60-40% a greutatii intre axe face masina foarte manevrabila. Peste acest barem, o face supra ori subviratorie. Si RS4 indeplineste acest criteriu si are repartitia greutatii 58% fata si 42% spate.


          Ma rog, nici RS-ul si nici AMG-ul nu o sa atinga performata celor de la BMW de a echilibra o masina aproape de 50% fata si 50% spate, exact din aceasta cauza au si cele mai bune performate pe drumuri virajate.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #20
            Conteaza enorm cum e amplasat motorul, si tocmai distributia aia a maselor cu botul greu il face prost. Mai studiaza niste teste si vezi ca acelasi lucru il zic piloti si jurnalisti care se dau cu toate masinile, poti sa vezi chiar filmari cu audi cum ies cu fata in afara pistei.
            E pura fizica si au roti uriase si suspensii setate dar caracterul nu si-l pot schimba. Tocmai de-aia modelele RS si R8 au diferential central asimetric sa traga mult mai mult spatele - 60%
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by mircea600sel View Post
              La remarca ta nu pot spune decat ca nu ai condus niciodata un RS sau nu ai habar la ce ai scris mai sus, si inclin sa cred ca amandoua. Pai ce conteaza cum e amplasat motorul, daca distributia maselor e ok? Din ce am mai citit si eu, o distributie de 40-60% sau 60-40% a greutatii intre axe face masina foarte manevrabila. Peste acest barem, o face supra ori subviratorie. Si RS4 indeplineste acest criteriu si are repartitia greutatii 58% fata si 42% spate.


              Ma rog, nici RS-ul si nici AMG-ul nu o sa atinga performata celor de la BMW de a echilibra o masina aproape de 50% fata si 50% spate, exact din aceasta cauza au si cele mai bune performate pe drumuri virajate.
              Sigur ai citit Mircea s-au ti-a dictat amicul tau?

              Comment


              • #22
                Originally posted by paul1983 View Post
                Sigur ai citit Mircea s-au ti-a dictat amicul tau?
                Nu mi-a disctat nimeni...era clar ca lumina zilei lucrul afirmat de mine.

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mircea600sel View Post
                  Nu spun ca C63 AMG nu este o masina puternica dar pe un circuit il bate M3-ul de il indoaie.Sunt circuite pe care ii da si 4-5 sec.
                  Ia vezi un pic ce zice neamtu asta,poate se pricepe mai bine ca amicul tau la masini,adica real nu pe hartie.Nu se prea avereste deloc ceea ce ziceti voi 2 nu stiu de ce dar sunteti invidiosi rau voi ca va face Mercedesul ))ia vedeti un pic timpii astia de rapiditate,va spun ceva sau iarasi sunt niste timpi pusi aiurea,bineninetels asteptam replica voastra cu privire la timpi,aberatii ca de obicei,dar ne-am cam invatat cu voi.

                  sau mai tare aici te rog:
                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                  Last edited by paul1983; 08-19-2010, 15:38 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by paul1983 View Post
                    Nu se prea avereste deloc ceea ce ziceti voi 2 nu stiu de ce dar sunteti invidiosi rau voi ca va face Mercedesul ))ia vedeti un pic timpii astia de rapiditate,va spun ceva sau iarasi sunt niste timpi pusi aiurea,bineninetels asteptam replica voastra cu privire la timpi,aberatii ca de obicei,dar ne-am cam invatat cu voi.
                    Uitate atent la poza de mai jos si sper sa pricepi odata pentru totdeauna.Din timpii de mai jos se adevereste ca ''ne face'' Mercedes-ul )))

                    P.S. Nu ma astept sa intelegi.

                    Attached Files

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Uitate atent la poza de mai jos si sper sa pricepi odata pentru totdeauna.Din timpii de mai jos se adevereste ca ''ne face'' Mercedes-ul )))

                      P.S. Nu ma astept sa intelegi.

                      http://www.fastestlaps.com/compariso...7fa80ea8e.html
                      Bineinteles ca din poza aia care nu se vede nimic nu am ce sa inteleg,din nou vi cu date teoretice,la ce diferente de timpi imi arata mie acolo atat laudatul vostru M3 E CAM VARZA din punctul meu de vedere,din cate vad eu sunt si ture unde sunt la fel,clipurile iti arata ce pot masinile intr-adevar pe teren nu pe tabel,care ti le-am pus eu,tot din ce ai pus tu acolo uita-te ce muci il face de la 0-100,0-160,0-200,0-300km,care sunt cam mari diferentele din punctul de vedere al prietenului tau spuse chiar de el intr-un topic mai vechi,acum tu ti din tot adinsul sa ne arati lucrurile astea deoarece vrei sa-ti iei bmw sau ca asa iti face tie placere sa faci atmosfera pe forum?
                      Nici nu am ce sa inteleg din ce tot incerci tu sa-mi demonstrezi,in primul rand pe mine nu ma intereseaza aspectele astea la care tu ti cu dinadinsul sa ridici bmw-ul in slavi

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by paul1983 View Post
                        Bineinteles ca din poza aia care nu se vede nimic nu am ce sa inteleg,din nou vi cu date teoretice,la ce diferente de timpi imi arata mie acolo atat laudatul vostru M3 E CAM VARZA din punctul meu de vedere,din cate vad eu sunt si ture unde sunt la fel,clipurile iti arata ce pot masinile intr-adevar pe teren nu pe tabel,care ti le-am pus eu,tot din ce ai pus tu acolo uita-te ce muci il face de la 0-100,0-160,0-200,0-300km,care sunt cam mari diferentele din punctul de vedere al prietenului tau spuse chiar de el intr-un topic mai vechi,acum tu ti din tot adinsul sa ne arati lucrurile astea deoarece vrei sa-ti iei bmw sau ca asa iti face tie placere sa faci atmosfera pe forum?
                        Nici nu am ce sa inteleg din ce tot incerci tu sa-mi demonstrezi,in primul rand pe mine nu ma intereseaza aspectele astea la care tu ti cu dinadinsul sa ridici bmw-ul in slavi
                        OK.Tu chiar ai probleme mari si esti chiar incuiat.N-am cu cine.Iti meriti soarta de a merge cu un ''tractor'' de 2L diesel.{care consuma putin si te multumeste}.
                        Iti vei da seama peste multi ani de diferenta dintre ele{sau poate niciodata}

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mircea600sel View Post
                          OK.Tu chiar ai probleme mari si esti chiar incuiat.N-am cu cine.Iti meriti soarta de a merge cu un ''tractor'' de 2L diesel.{care consuma putin si te multumeste}.
                          Iti vei da seama peste multi ani de diferenta dintre ele{sau poate niciodata}
                          Esti praf,du-te la Bmw pe forum si lasa-ne,tractor ai tu,de aia si vrei sa-l schimbi,ti-am mai zis,mi-am luat masina care mi-a placut mai mult nu care ma satisface pe circuit,nu imi iau masina sa o tin in fata blocului si sa ies cu ea doar cand fac liniute asa cum faceti voi,oricum are destula putere incat sa-mi ajunga oriunde m-as duce,luati-va motoare sa aveti dupa ce plati,chiar numa sa va dati mari,mare destept esti.
                          P.S.Tine minte asta Mercedes e Mercedes si Bmw e BMw,indiferent daca va convine sau nu este mai bun.Iti vei da tu seama dupa ce ti-l cumperi ce alegere buna ai facut,mai vorbim noi.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by paul1983 View Post
                            Esti praf,du-te la Bmw pe forum si lasa-ne,tractor ai tu,de aia si vrei sa-l schimbi,ti-am mai zis,mi-am luat masina care mi-a placut mai mult nu care ma satisface pe circuit,nu imi iau masina sa o tin in fata blocului si sa ies cu ea doar cand fac liniute asa cum faceti voi,oricum are destula putere incat sa-mi ajunga oriunde m-as duce,luati-va motoare sa aveti dupa ce plati,chiar numa sa va dati mari,mare destept esti.
                            P.S.Tine minte asta Mercedes e Mercedes si Bmw e BMw,indiferent daca va convine sau nu este mai bun.Iti vei da tu seama dupa ce ti-l cumperi ce alegere buna ai facut,mai vorbim noi.
                            Eu nu am ales cu gandul la impozite si alte alea...Daca un 270cdi cu 120.000 km reali e tractor atunci ce sa mai zic de tine....M4ever

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by mircea600sel View Post
                              Eu nu am ales cu gandul la impozite si alte alea...Daca un 270cdi cu 120.000 km reali e tractor atunci ce sa mai zic de tine....M4ever
                              Asa stii tu ca are 120000km,ca doar ce sa zici si tu sa te scoti,tu il tot faci tractor nu eu si poate ca si e.Eu deocamdata nu m-am plans de masina asa cum te tot miorlai tu,ia-ti odata bmw si lasa-ne ca ne plictisesti cu tractoare si cu alte prostii de ale tale.

                              Comment


                              • #30
                                Cu toate ca sunt posesor de Audi, totusi trebuie sa recunosc ca de data asta Mercedesul invinge. Motorul de pe RS4 este un motor destul de nereusit. Este plin youtube-ul cat si multe alte forumuri cu teste dyno, in care Rs4 sau R8 scoate puterea la motor 380-385 cp. Deci nici pe departe 420 cp cum declara fabricantul. Nu mai vorbesc de testele facute life, in care RS4 si-o fura de la masini mult mai putin potente (ma refer la curse in linie dreapta)

                                Si referindu-ne la viata de zi cu zi, pentru majoritatea soferilor ar fi mult mai potrivit un RS4, si datorita quattro-ului, si datorita faptului ca nu este atat de brutal ca un C63. Pentru piloti, cu siguranta un Mercedes este mai potrivit ..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF