Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 32 Amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu ma referam chiar la 911 Turbo ) CAYMAN , 911 CARERRA ... dar hai sa pun un link totusi

    Mercedes C32 AMG timed run .. face 0-60 mile in 4.65 sec

    C200T CDI w203 FL

    Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

    Comment


    • #32
      corectez centru de greutate mai jos ). cat despre r8 dupa parerea mea e un rahat. am vizionat niste filmulete de accelerare cu r8 de la 0 la +200 km/h si e lenta pentru puterea si greutatea ei, adica atinge 200 km/h in cam 17-18 sec. , si un sl 600 (r129) cu evacuare si filtre schimbate il face pana la 200 . iar referitor la concurenta din partea bmw nu sunt chiar atat de sigur daca m3 e mai rapid pana la 200 km/h decat c32 e posibil sa fie, stiu k lui m3 ii trebuiesc 17 sec ca sa atinga 200 km/h. dar sa nu uitam k exista si m3 csl care 360 de cai si e mult mai usor +1200 kg si asta e sigur mai rapid decat bmw are nevoie de 15 sec pt. 0-200 km/h. oricum nu sunt fan bmw si urasc m3 csl deoarece pentru greutatea si puterea ei nu e suficienta de rapida, argumentul : de exemplu nissan skyline gt-r34 are 280 de cai declarati de producator si vreo 330-340 la roata , greutate +1500 kg deci cu 300 kg mai grea decat m3, si surpriza pentru 0-200 km/h skyline are nevoie de 13 s deci diferenta de 2 sec . deci bmw - shit , mertz and porsche sunt no 1 )

      Comment


      • #33
        BMW m3 CSL
        Performante
        Acceleratia 0-100 km/h (s) 4,9
        Viteza maxima (km/h) 250

        numai ca ... dupa 250 MERCEDESU RECUPEREAZA .. CAM PANA PE LA 300 )

        cauta pe youtube C32 AMG FLAT OUT ... sunt vreo cativa care se duc cu el in 300 ... deci MERC C32AMG e sef ... ATAT !
        C200T CDI w203 FL

        Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

        http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

        Comment


        • #34
          gospodaru da un id de mess k sa vb mai detaliat

          Comment


          • #35
            chiar te rog , k si eu sunt maniac cu mercedes, da un id de mess

            Comment


            • #36
              ady_nsl ... da-i cu drift )
              C200T CDI w203 FL

              Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

              http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

              Comment


              • #37
                compresor mecanic ihi k sa completez....si da ...ajunge in 5.2 suta

                Comment


                • #38
                  dupa cateva cautari detaliate, m-am convins c32 amg e mai rapid decat m3 e46, nu mai vorbesc k pana la viteza de top (300 km/h) il rupe. O alta chestie interesanta este urmatoarea : c 55 amg w203 (w203, pt. k sa nu uitam au fost facute si c 55 amg w202 in jur de 100 de bucati), e mai rapid decat m3 e46 pana la 200 km/h , nu cu mult dar e mai rapid. Aici e dovada : http://www.youtube.com/watch?v=YzSFQ_lgnyY. Datele tehnice - c 55 amg : 1695 kg, v8 5,5l , 367 de cai - m3 e46 : 1570 kg , r6 3,2l , 343 de cai, de aici rezulta urmat. rapoarte putere-greutate : 4,578 kg/cal pt. m3 si 4,619 kg/cal pt. c 55 amg. CONCLUZIA : m3 ar trebui sa fie ceva mai rapid decat c 55, dar nu e, e de fapt ceva mai lent decat c 55, asadar mercedes e peste bmw.

                  Comment


                  • #39
                    Faza mai nasoala desi sunt fan inrait mercedes este ca bmw are cu 24 cai mai putin la un motor de 3,2l fata de 5.5l mertz .

                    Comment


                    • #40
                      asta nu e relevant. nu uita ca motorul de 3,2l de pe m3 e46 are 9000 de ture iar cel de 5,5l de pe c 55 , are 7000 de ture. Daca cel de 5,5l ar fi avut 9000 de ture ,dupa un simplu calcul rezulta k ar trebui sa aiba 471,8 cai adica o diferenta de 128,8 cai fata de cei 343 ai m3-ului. In al doilea rand mercedes a fost primul care a folosit motoare de cilindree relativ mica pentru a obtine puteri mari, de ex. primul model de slr ( destinat exclusiv competitiilor, cursa Mille Miglia, lansat in anii 50) avea un motor cu 8 cil. in linie si 310, o performanta fulminanta la acea vreme, un al doilea exemplu poate fi 190e 2.5-16V Evolution 2, din al carui motor de 2463 cmc mercedes a reusit sa "stoarca" 235 de cai, asta in 1990, deci la capitolul "motor mic - putere mare" mercedes sta la fel de bine ca si BMW. Singura diferenta intre cele doua brand-uri este k mercedes are foarte putine modele de acest gen, mercedes prefera sa scoata putere mare din motoare mari, utilizand turbo sau compresor, pe cand BMW la mai toate modele sale M foloseste motoare nu foarte mari, dar cu turatii ridicate pt. a scoate cai multi. In al treilea rand motoarele de cilindree redusa si turatii mari nu sunt foarte fiabile asta in cazul BMW, majoritatea m3-urilor e46 pana in 2001 au avut probleme cu sistemul de ungere al cuzinetilor, pe knd un motor v8 de cilindree mare si cu 7000 de ture, nu prea are moarte.De aceea Mercedes foloseste motoare mari pt. fiabilitate extrema.
                      Oricum Mercedes a demonstrat k poate face motoare cu turatii mari foarte fiabile, de ex. recordul din 1983 de la Nardo-Italia detinut de un 190e 2.3-16V care a mers 50.000 de km cu viteza de top 247 km/h , aprind doar 20 de sec la fiecare 2,5 ore pentru alimentare, fara sa aiba nici o problema, dar BMW nu prea detine vreun astfel de record mai ales k se bate cu pumnul in piept k e unul dintre cei mai buni motoristii ai lumii.
                      Aaaaa si inca ceva motoarele cu turatii mari si cilindree relativ redusa au cuplu de obicei mai mic decat nr. cailor putere.

                      Comment


                      • #41
                        si de ce sa te chinui cu un motor cu cilindree mica,sa tragi toata ziua de el k sa-ti dea ce vrei tu cand poti sa ai un motor mai mare care sa nu mearga chinuit si sa obtii aceleasi performante...?
                        imi aduc aminte de honda s 2000 cu cilindree 2000 cm si 240 cai pe la 8900 rot/min parca !!!
                        120 cai pe litru dar nu prea s-a ingramadit lumea cu toate k era atunci cel mai tare motor la capitolul asta...

                        Comment


                        • #42
                          s2000 zici k e motocicleta ( ma refere la motorizare) , cred k nu apuci sa faci 200.000 de km cu el si deja incepe sa pape ulei la greu. )))))))

                          Comment


                          • #43
                            oricum nu se compara cu mercedes , nici macar cu bmw.

                            Comment


                            • #44
                              Oaoo... esti o mica enciclopedie ca si orca Merci de lamurire... oricum stiam ca mercedesu` in termeni de fiabilitate este mult peste BMW... Oricum ar fi fost frumos sa mareasca si turatia motorului mai ales ca dupa cum zici motor mare la turatii mari e mai fiabil decat motor mic la turatii mari (in cmc vorbind). Imi place sunetul unui motor pe la vre`o 8-9 mii de ture Si multumesc pt. explicatia asa detaliata felicitari!

                              Comment


                              • #45
                                bmw incearca sa fie un ferrari nemtesc...
                                )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF