Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 63 AMG l

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C 63 AMG l

    Mercedes-Benz c 63 AMG
    Attached Files
    Te uiti...iti place...iti doresti dar n-ai ce face...Traiesti cu speranta si mori cu regretul...

  • #2
    imi place mai mult pe alb.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      n-am gasit poze p alb...
      o sa caut si dak gasesc o s l pun
      Te uiti...iti place...iti doresti dar n-ai ce face...Traiesti cu speranta si mori cu regretul...

      Comment


      • #4
        Scaunele alea sunt mortale...ca toata masina

        Comment


        • #5
          O masina de 60000 euro CIP.

          Comment


          • #6
            Prezentare video C 63 AMG....

            Last edited by dan500se; 06-09-2008, 13:42 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              la fifth gear a fost c 63 ,m3 si rs4 in test...
              c 63 le-a facut praf si la liniute si la test pe circuit......
              singura problema a fost k pana la sfarsitul testului mercedes-ului i-au iesit sarmele la cauciucuri !!!!
              oricum e brutala !!!!

              Comment


              • #8
                Am vazut si eu testul, si era la top gear duminica asta a fost, da la viteza pe turul de circuit le-a facut bmw-ul pe amandoua, mercedesul fiind mult prea puternic pt a putea fi stapanit in curbe

                Comment


                • #9
                  e prea puternic dar asta nu inseamna k e de nestapanit...dc mai insistau reuseau un timp mai bun......

                  Comment


                  • #10
                    Un exemplat matuit.
                    Arma de distrugere in masa !
                    Attached Files
                    CUORE SPORTIVO

                    Comment


                    • #11
                      Nu-i adevarat, M3 e92 le facut praf pe amandoua pe circuit si nu din cauza puterii prea mari ci din cauza suspensiilor.

                      Dovada http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY&feature=fvst

                      Comment


                      • #12
                        Ala mat este superb

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tRaFic View Post
                          Nu-i adevarat, M3 e92 le facut praf pe amandoua pe circuit si nu din cauza puterii prea mari ci din cauza suspensiilor.

                          Dovada http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY&feature=fvst
                          Ai dreptate i-a facut...sper sa mai lucre un pic la C63Amg,ptr ca este o bestie pe care nu o prea poti controla.O singura precizare nu este e92 ci e90.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #14
                            Am condus C63 AMG si-i ce trebe. Dar nu stiu de ce fiecare discutie despre un AMG degenereaza in comparatia cu m3 sau 5, ma *** in ele ca-s urate si nu ma intereseaza na, e vorba de Mercedes aici. Oricum la variantele cu 4 usi iese C63 cu un timp mai bun pe pista, dar nu asta e scopul masinii.
                            Pana acum testele erau intre C limuzina si M3 coupe care e avantajat, dar tot pierde la acceleratii ceea ce spune totul despre performantele marelui V8.
                            Last edited by STEFAN V8; 01-18-2010, 23:44 PM.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Am condus C63 AMG si-i ce trebe. Dar nu stiu de ce fiecare discutie despre un AMG degenereaza in comparatia cu m3 sau 5, ma *** in ele ca-s urate si nu ma intereseaza na, e vorba de Mercedes aici. Oricum la variantele cu 4 usi iese C63 cu un timp mai bun pe pista, dar nu asta e scopul masinii.
                              Pana acum testele erau intre C limuzina si M3 coupe care e avantajat, dar tot pierde la acceleratii ceea ce spune totul despre performantele marelui V8.
                              http://www.youtube.com/watch?v=TdCpxC5Wn2w
                              Ai un stil de-a aduce argumente nefondate, doar de dragul conversatiei de raman fara cuvinte. Inainte sa intri intr-o discutie, eu zic sa te mai informezi putin si deabia dupa ce ai niste informatii cat de cat la subiect sa te apuci de discutii.

                              Respect C63 amg, dar nu e o masina pt circuit. Nu stiu ce loc ar avea pe un circuit fara DIFERENTIAL AUTOBLOCANT. Cica lipsa diferentialului autoblocant e preluat de ESP, dar niciodata esp-ul nu va putea lua rolulul unui diff bine pus la punct. Exact din aceasta cauza, C63-ul e atat de greu controlabil in viraje. Degeaba are un motor fenomenal, daca sasiul, cutia si diferentialul nu lucreaza intr-un tandem perfect.E o masina fenomenala, dar e construita ca fiecare AMG....sa mearga numai in linie dreapta. Pt ca circuitul nu e taramul lui.Motorul e excelent proiectat, pot spune ca e peste propulsorul celor de la BMW, cu o curba de putere atent gandita, astfel incat sa aibe mereu o rezerva de putere. Chiar daca are peste 2200cm fata de propulsorul M3-ului , M156 cantereste doar 199kg, adica e mai usor cu 3kg fata de cel al bavarezilor. Deci, jos palaria inginerilor ce-au conceput acest motor polivalent ce a fost amplasat sub capota mai multor modele AMG. Dar, pacat de restul masinii.Pt ca nu poate pune puterea pe asfalt.

                              Or fii urate,sau hidoase.... dar pe circuit, matura cu AMG-ul pe jos. Si cred ca pana la urma ar trebui, ca intotdeauna ,sa accepti asta. Ai spus ca C63 are un timp mai bun decat sedanul M3 pe circuit. Dupa ce m-ai facut sa rad, hai ca vin eu cu timpii obtinuti pe diverse circuite sa vedem daca e asa cum zici tu:

                              Mercedes C 63 AMG vs BMW M3 Sedan (E90)

                              Lap Times


                              Tsukuba 1:07.373 - 1:06.154
                              Hockenheim Short 1:15.2 - 1:15.2
                              Vairano Handling Course 1:21.641 - 1:20.276
                              Autozeitung test track 1:40.0 - 1:38.7
                              Bruntingthorpe 1:20.70 - 1:20.30
                              Hockenheim GP 2:04.59 - 2:02.71
                              Reno-Fernley Raceway 2:38.0 - 2:34.20
                              Bedford Autodrome West Circuit 1:28.80 - 1:26.20
                              Silverstone 2:18.0 - 2:15.5
                              Kyalami 2:08.3 - 2:05.7

                              Oare care dintre ele e mai rapida pe circuit? Sedanul de la M3 sau C63 AMG? Acum banuiesc ca o sa vii cu remarca ca am scos cifrele din burta. Nu, le am de pe un site cu timpii la diverse turisme rapide sau mai putin rapide.Pe linie dreapta, C63 face legea, avand performante mult mai bune decat M3, dar cum mai exista si curbe, hai sa vedem cum se descurca cele doua masini pe un mic circuit : http://www.youtube.com/watch?v=oAAzAtxO1wg .Sper sa te uiti sa vezi ce greu controlabil e pe un traseu virajat, dar sa mai bata M3-ul.......si asculta ce spun cei ce le-au testat.Deci, cum e pana la urma?
                              Asta in varianta manuala. Cum a fost lansat si M3 echipat cu noua cutie DKG, ce pare mai rapida decat manuala datorita celor 60 milisecunde ce sunt necesare pt schimbatul vitezelor, balanta pare sa se echilibreze, M3 DKG avand performante apropiate cu C63:http://www.autobild.de/artikel/test-...kg_692888.html
                              In multe publicatii, castigator a fost ales M3-ul, avand mai multe calitati fata de C63 AMG.


                              Mit den Kürzeln M3 und C 63 AMG am Heck wird es rasant in der Mittelklasse. AUTO BILD hat BMW und Mercedes verglichen.


                              Am uitat sa-ti spun ca M3 face la testul slalomului multe masini cu pretentii, cum ar fii : Ferrari 599GTB, Viper SRT 10, chiar si CLK 63 DTM .Cum am mai spus, puterea e zero fara control.

                              Legat de partea estetica, pot spune ca C63 e mai elegant si arata mult mai bine din orice unghi l-ai privi fata de M3, si mai ales evazarile la aripi o face dementiala.Din cele doua modele, imi place mai mult C63-ul. Pt ca, de multe ori alegi masina cu inima si nu cu ratiunea. Am facut acest rewiew ca m-am saturat sa tot arunci cu noroi in multe masini pe care nu prea le cunosti sau sa faci afirmatii false.


                              Apropo, daca tot ai condus C63, imi poti spune ce confort ofera suspensia, si cum e setata?
                              Last edited by STEFAN V8; 01-18-2010, 23:44 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF