If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
ML 63 AMG l
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
,din punctul meu de vedere ar trebui sa o duci macar pe un circuit sa vezi ce poate sau macar sa faci turul germaniei sau elvetiei cu ea sa dea acolo tot ce poate....
Daca si asta e o masina sa o duci pe circuit inseamna ca un SL65 AMG Black Series e ideal pt offroad extrem.
Si daca ti se pare extrem sa scoti totul din aceasta masina in turul elvetiei in care limita de viteza pe autostrada e de 120km/h iar la 125km/ deja ai instant politia in spate,sau pe sosele extraurbane unde maximul e de 80km/h inseamna ca stii tu ce sti....soferie
s-a inteles gresit ce am vrut sa spun...eu ziceam ca e total inutila in oras iar in romania chiar nu ai ce face cu cei 510 cai(asta in cazul in care s-a construit cumva vreo autostrada si nu stiam de ea)....m-am referit la elvetia din punctul de vedere al frumusetii si la germania din punctul de vedere al portiunilor in care nu ai limitare de viteza...poate cineva sa-mi raspunda la o intrebare?de ce intreaba potentialii clienti de ''cel mai scump mercedes'' atunci cand vor sa o cumpere CAT CONSUMA???astept niste raspunsuri de la voi si revin sa mai punctam cateva idei,sper sa nu se supere adevaratii clienti de amg,cei care stiu ce este un amg,nu cei care vor sa-si cumpere ''cel mai scump merdedes''....
Sa vedem cum o sa stea treaba cand vor pune cei de la Mercedes noul motor v8 de 5,5l biturbo, cu 571 de cai si 800Nm pe ML63 AMG.Atunci sa vad X5M daca ii tine piept.
Sa vedem cum o sa stea treaba cand vor pune cei de la Mercedes noul motor v8 de 5,5l biturbo, cu 571 de cai si 800Nm pe ML63 AMG.Atunci sa vad X5M daca ii tine piept.
Nu-i va tine piept, ci-l va sfarama , asa cum au facut pana acum toate modelele M-power versus AMG. Pt ca, la fiecare motor nou aparut , va exista o contrapartida mult mai performanta de la BMW. Ca tot suntem pe topicul ML AMG, uite aici un mic test http://www.youtube.com/watch?v=vJ_aefB1fEI
cu vechiul model de ML AMG w163 ce nu are nici o sansa in fata unui model de Bmw , care nu a avut nevoie sa aibe insemnele de la M,sau sa aibe franele ,motorul si suspensia de la M ca fie mult mai rapid, sau sa aibe o stabilitate mult mai buna in curbe ( tipic pt BMW) sau frane mai performante. Si ca si pana acum, toate astea cu un motor cu cilindree mult mai mica fata de competitorul de la AMG.Iar versiunea actuala de X5 M, cam ridiculizeaza cu ML63, tipic ca si pana acum. Doar vorbim de M-POWER.http://www.fastestlaps.com/compariso..._BMW_X5_M.html "The Answer
BMW X5 M is noticeably faster. "
De ce sa nu recunoastem cand un model e mai bun, sau mai performant?
De ce sa nu recunoastem cand un model e mai bun, sau mai performant?
Intr-adevar BMW X5 M la performante este peste ML 63 AMG, dar daca ne uitam la viteza maxima, situatia se inverseaza, adica ML ii cam da cu praf in ochi la X5 M, asa cum face AMG vs M cand vine vorba de viteza maxima.
Acum depinde fiecare ce vrea de la o masina...unul vrea confort, altu vrea sa ajunga repede dar mai putin confortabil.
Eu zic sa asteptam sa apara si pe urma sa vedem cum sta treaba, care pe care sfarama....
Arata-mi un model de AMG ce depasteste la performante sau pe circuit ( viraje, franare, stabilitate) un M, indiferent de generatie, un AMG ii va mirosi noxele unui M.
Incepand de la M5 e34, care practic lasa in urma imensul V8 de 5000cm ,continuand cu M5 e39 , care tot asa, ridiculariza cu W210 55AMG si continuand apoi M5 e60.Cam toate modelele M erau superioare din prisma performantelor.
Intr-adevar BMW X5 M la performante este peste ML 63 AMG, dar daca ne uitam la viteza maxima, situatia se inverseaza, adica ML ii cam da cu praf in ochi la X5 M, asa cum face AMG vs M cand vine vorba de viteza maxima.
Acum depinde fiecare ce vrea de la o masina...unul vrea confort, altu vrea sa ajunga repede dar mai putin confortabil.
Sincer, unele posturi ale tale, denotau ca totusi ai ceva habar despre masini, dar aici ai cam dat cu bata in balta. Toate modelele de M, AMG si RS au un pact scris cu guvernul tarii ca din fabrica sa iasa cu limitarea de 250km/h. Toate modelele AMG erau limitate la aceasta valoare, daca iti aduci aminte. Modelul ML63 testat de ei, a ajuns dupa scoaterea limitarii respective la 275km/h. Asa si Cayenne turbo S a ajuns in 2004 la valoarea de 300km/h , fiind cel mai rapid SUV la acea ora, viteza utopica pt restul SUV-urilor acelor vremuri.
Uite descrierea lui ML63AMG 2011.
"Under the hood there is a 6.3-liter V8 engine that delivers a total of 510 hp at 6800 rpm and a peak torque of 630 NM. It makes the 0 to 60 mph sprint in 5.0 seconds, while top speed is limited to 155 mph. The engine is mated to an AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC automatic transmission".
Daca ai fii avut putin habar despre AMG, nu trebuia sa-ti mai spun eu toate astea. Asa si X5 M, dupa scoaterea limitarilor, depaseste lejer 290km/h, toate astea cu boostul standard de 1,5 bari. Sunt posesori de X5 M ce scot 4,3 sec 0-100km/h, ce practic face ca X5 sa fie cel mai rapid SUV, cu cea mai fulminanta acceleratie. Si asta doar cu cresterea presiunii de la 1,5 la 1,8 bari. Viteza maxima atinsa a fost de peste 300km/h, practic de neatins pt ML63 AMG. Deci, poti sa-mi spui cum poate sa dea cu praf in ochi ML-ul, cand practic X5 e fara rival? Si la acceeratii si la viteza maxima? NICIODATA nu va putea da praf in ochi unui X5. Apropo, iar la capitolul comfort, nu exista diferente, practic oferind un comfort identic.
E vechi si ce sa inteleg din el? Sunt niste rusi care se plimba pe autostrada. Si ca BMW a facut praf concurenta... Sau o intrecere cu una din cele mai ieftine si proaste masini sport americane.
Ori pt tine e foarte relevant ce posteaza unii pe youtube? Acum vorbim despre ML versus concurenta...
E vechi si ce sa inteleg din el? Sunt niste rusi care se plimba pe autostrada. Si ca BMW a facut praf concurenta... Sau o intrecere cu una din cele mai ieftine si proaste masini sport americane.
Ori pt tine e foarte relevant ce posteaza unii pe youtube? Acum vorbim despre ML versus concurenta...
Incerc si eu sa pun ML63 AMG intr-o postura buna).
Tot caut date pe net care sa puna ML63 AMG intr-o ipostaza buna si nu gasesc decat d-astea de pe youtube.
Incerc si eu sa pun ML63 AMG intr-o postura buna).
Tot caut date pe net care sa puna ML63 AMG intr-o ipostaza buna si nu gasesc decat d-astea de pe youtube.
Vizyboss, multe filmulete de pe youtube, nu le poti lua de bune. Nu stii date despre masinile respective, sau cat de experimentati sunt cei ce le conduc. Ci doar ce e specificat pe titlu. Si acela poate fi eronat. Nu ma intelege gresit, acum, daca e Mercedes, nu inseamna ca este cel mai bun, si doar vroiam sa arat fiecare masina unde isi are locul. O zi buna sa ai.
Si ca BMW a facut praf concurenta...
Ori pt tine e foarte relevant ce posteaza unii pe youtube? Acum vorbim despre ML versus concurenta...
Daca te uitai putin mai atent la videoclip vedeai ca BMW-ul si Porsche-le sunt modificate de Evotech pe cand ML-ul este stock.
Ai dreptate in legatura cu videoclipurile postate pe youtube de amatori...nu poti sa iti pui baza in niste filmulete facute de niste amatori, sau cel putin eu nu-mi pun baza in astfel de filmari.
Stiam ca toate modelele performante sunt limitate la 250 km/h, dar nu inteleg un lucru: cand au facut testul de viteza maxima, au scos limitatorul doar la ML ?
Stiam ca toate modelele performante sunt limitate la 250 km/h, dar nu inteleg un lucru: cand au facut testul de viteza maxima, au scos limitatorul doar la ML ?
Posibil ca exemplarul testat sa aibe limitarea scoasa de catre propietar. Dar, din fabrica, toate exemplarele au limitare la 250km/h. Ca dupa iesirea din show-room e scoasa limitarea, nu mai e problema fabricantului.
Mie imi este greu sa cred ca ML 63 AMG nu trece de 275 km/h fara limitator.
Este un filmulet pe youtube.com cu un CL 63 AMG din Romania care merge pana la ~310 km/h.
Este drept ca ML-ul este ceva mai greu decat CL-ul, si nici aerodinamica nu se compara, dar nici nu cred ca se opreste la 275 km/h.
Acum nu stiu daca am dreptate sau nu, dar eu cred ca merge mai mult de 275 km/h.
Asta este fimluletul despre care vorbeam:http://www.youtube.com/watch?v=LNjrNvtw_Zs
Daca te uitai putin mai atent la videoclip vedeai ca BMW-ul si Porsche-le sunt modificate de Evotech pe cand ML-ul este stock.
Ai dreptate in legatura cu videoclipurile postate pe youtube de amatori...nu poti sa iti pui baza in niste filmulete facute de niste amatori, sau cel putin eu nu-mi pun baza in astfel de filmari.
Stiam ca toate modelele performante sunt limitate la 250 km/h, dar nu inteleg un lucru: cand au facut testul de viteza maxima, au scos limitatorul doar la ML ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment