Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 E270 CDI Avangarde 2001 + accesorii - 1500 euro

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 E270 CDI Avangarde 2001 + accesorii - 1500 euro

    După cum zice titlul, vând E270 CDI din 2001, model Avangarde, cutie automată.

    Mașina este folosită zilnic și se poate vedea în Timișoara. Vine la pachet cu roțile și anvelopele de vară cu tot cu prezoane (jantele sunt modelul photoshopat aici) și bonus un set de bare de portbagaj originale Mercedes (arată ca astea) și ce piese de rezervă mai găsesc prin garaj.

    Actele sunt pe numele meu, taxele la zi, ITP expiră în mai sau aprilie. Taxa nu este plătită, și la prețul ăsta cred că se merită drumul până la bulgari.

    Ca dotări, mașina are:
    • xenon de fabrică (cu stropitori) + cu folie aplicată (nu sunt mătuite)
    • radio, cd, navigație - originar(fără magazie)
    • încălzire scaune față
    • lumini interior
    • volan de piele + comenzi pe volan
    • climă normală cu două zone
    • tot ce mai vine în pachetul Avantgarde


    Totul este funcțional și în stare bună, cu următoarele mențiuni:
    • electromotorul - câteodată se aude de parcă învârte în gol (face asta de vreo lună) - video
    • rugină - uși, aripi, pragul de la șofer. Mașina a fost vopsită în 2011, dar a fost vopsită prost, rugina a reapărut după 2 ierni
    • revizia - acum în decembrie ar trebui făcut din nou schimbul de ulei și filtre
    • pixeli display - ca la toate W210. Ultima oară când m-am interesat, costa cam 150 lei reparația
    • senzor ulei - e o problemă cunoscută încă de la vechiul propietar. Am pus senzor nou și tot mai dă eroare ocazional (de obicei o dată la 3-4 luni).
    • scaun șofer ros (poză)


    Ce probleme nu are:
    • Galeria - a fost pusă nouă pe la finalul lui 2012 (mai am și pe cea dinainte care încă merge - nu dă eroare, dar mai picură ulei pe la clapete)
    • Injectoare - recondiționate și calibrate preventiv
    • Cutia schimbă finuț - convertizorul a fost recondiționat în vara lui 2014, uleiul a fost schimbat de nu știu câte ori - de fiecare dată când dădea semne că se schimbă culoarea (la un moment dat am făcut și un flush să se curețe bine). Niciodată nu am găsit depuneri în baia de la cutie.
    • Suspensia - arcuri, telescoape, bucșe, brațe au fost puse toate noi. Ultima oară am schimbat ceva bucșă braț inferior pe față astă primăvară (s-ar putea să fie nevoie de bielete antiruliu noi - alea de costă 50 de lei bucata)
    • Pompa de apă, filtru gaze de carter, o-ring-uri, senzor accelerație, bujii, senzor axă cu came, valvă regulatoare de presiune rampă, debitmetru, furtun de la radiator la EGR, flanșe cardan, discuri față/spate + kit frâne spate, alternator + multe altele - au fost puse noi
    • Mașina nu pierde ulei între schimburi.


    La ce nu a fost nevoie să umblu încă:
    • turbina - nu a fost nevoie niciodată să-i fac ceva. Acum mașina scoate fum când îi dai talpă și mă gândesc că poate fi și de la turbo care nu mai lucrează în parametrii optimi (deși nu scoate absolut nici un zgomot sau sunet ciudat)
    • direcția - mașina a stat numai cu jante de 16". Direcția e impecabilă. Jantele le-am îndreptat de câte ori a fost nevoie (nu suport vibrațiile de nici un fel)



    Preț: 1500 euro
    VIN: WDB2100161B483292
    KM: 406000
    Telefon: 0727 268 509 - având în vedere că sunt plecat din țară aș prefera să nu mă sunați să mă țineți de povești.
    Telefon Elveția: +41 79 915 03 84 - aici mă puteți suna, din păcate mi-am pierdut telefonul cu numărul de românia, și până-l recuperez (sâmbătă), voi fi disponibil doar pe numărul ăsta, sau Whatsapp pe numărul vechi.

    O să răspund cât pot de prompt aici pe forum, la mesaje private, pe Whatsapp (numărul de România), Viber sau chiar și Skype: luxian.m

    Vreau să radiez mașina atât fiscal cât și din circulație.

    ----------

    Mașina am cumpărat-o în 2009 de la un coleg de pe forum, m-am folosit de ea vreo 5 ani - în care am băgat o grămadă de bani în ea (peste 8000 euro când m-am oprit din contorizat), însă n-am putut să o înmatriculez în țara în care stau așa că am lăsat-o acasă. Din noiembrie mașina a rămas în Timișoara și se dă sora-mea cu el. Topicul de prezentare îl găsiți aici.

    O vând pentru că urmează cât de curând să ne mai cumpărăm o mașină și ar fi a 3-a la care plătim taxe. Dacă aveam garaj poate o păstram pentru recondiționare, dar așa să o țin pe stradă nu se merită.

    Pozele sunt făcute acum 2 zile.

    Update 1: Am pus link către un video care arată problema de la electromotor.
    Attached Files
    Last edited by Luxian; 12-15-2015, 09:55 AM. Reason: Adăugat numărul de Elveția
    ...

  • #2
    Super masina la un pret super bun. La 2000 de euro (cu tot cu inscriere pe BG) chiar ai o masina in care s-au bagat bani si in care te poti baza. Din ce imi amintesc de pe vremea cand aveam w203 electromotorul te costa cam 300 lei cu tot cu manopera sa il faci ca nou pe interior. Merita si ultimul euro masina.

    Comment


    • #3
      Daca sotia nu i sa pus pe Vito,o luam fara discutii.Bafta

      Comment


      • #4
        Am condus masina asta de multe ori, ultima data prin iulie, cand am schimbat placutele de frana. Merge mult prea bine pentru 1500€. Confirm faptul ca Luxian a avut mare grija de ea. Cu putina grija la caroserie, noul proprietar o sa fie foarte fericit. Succes!

        Comment


        • #5
          Pentru a inmatricula aceasta masina in Bulgaria, trebuie macar cartea si certificatul in original, daca nu si numerele. Cum mai radiezi masina dupa aia?

          Comment


          • #6
            Poveste cu actele e complicată. Din păcate nici legea nu e foarte clară și nici măcar Poliția nu știe exact care sunt procedurile. Încă mă documentez care sunt posibilitățile.

            Cred că până la urmă cea mai sigură soluție pentru mine e să o radiez din circulație și să o vând radiată. Nu știu cum funcționează treaba cu Bulgaria în cazul în care eu predau numerele înainte. Și nici nu știu după radierea din circulație cu ce rămân (rămân cu cartea măcar?).

            PS: Am citit în mai multe locuri că se înmatriculează în Bulgaria și fără numere, doar că e puțin altfel procedura. Dacă poate cineva să mă lămurească îl rog să o facă!
            Last edited by Luxian; 11-27-2015, 16:15 PM. Reason: adăugat ps...
            ...

            Comment


            • #7
              Daca vrei sa o radiezi din circulatie - la politie nu vei face nimic...valoarea pieselor eventual o dezmembrezi. se predau numerele si tot. vei avea ceritificat de radiere

              Mai e si cealalta varianta- o vinzi la pers x, cu contractul de vanzare cumparare o scoti de la fiscal si dai certificat fiscal la randul tau si pers x o ia la el la fiscal.
              (e si putina loterie deoarece o amenda de rovigneta vine la proprietarul din acte- tu sau altcineva) se poate contesta pe baza contractului si cert de radiere...castigi dupa aprox 8-12 luni procesul dar nu merita. am patit-o si eu pt un kkt de smart de 1000 de euro.

              Cea mai buna varianta e sa gasesti pe cineva pasionat si de incredere care sa pastreze nr si sa il ia la fiscal el
              Last edited by mircea600sel; 11-27-2015, 16:41 PM.
              "Perfection is hard to improve"

              Comment


              • #8
                De aia nu vreau să o dau cu numerele pe numele meu. Mi-o scot eu de la impozit, dar amenzile și deranjul tot pe numele meu rămân.

                Întrebarea mea era dacă o radiez din circulație, nu se mai poate înmatricula în Bulgaria? Sau singura variantă e să merg eu cu cine o vrea în Bulgaria să facem actele ca să fiu sigur că nu rămâne cu numerele mele?
                ...

                Comment


                • #9
                  se poate trece pe bulgaria fara probleme, pacat ca sunt legile cum sunt la noi...masina e frumoasa. Nush daca tie rentabil deranjul sa mergi pana la bulgari....eu cel putin 2-300 euro as pune in plus sa fac un drum asa. bafta

                  SE POATE sa respectam regulile de postare?!
                  Last edited by cutaresku; 11-27-2015, 17:40 PM.
                  "Perfection is hard to improve"

                  Comment


                  • #10
                    Eu când am lăsat prețul așa jos mă gândeam că o dau cu deranj minim pentru mine. Cel care o ia poate să o ia și pe platformă.

                    Din păcate cu cât mă interesez mai mult de legi și opțiuni cu atât mi se pare mai complicat și sunt din ce în ce mai dezamăgit de sistem. Pe lângă faptul că legile sunt cum sunt, mai avem și o grămadă de incompetenți angajați la stat care știu mai puțin decât știu eu după 3 zile de documentat pe internet.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Salut, poti inmatricula masina linistit la BG dupa care la serviciul inmatriculari faci dovada ca masina a fost inmatriculata acolo cu copie dupa noile acte si cu mentiunea ca numerele si actele au fost retinute de autoritatile de acolo. Citeste aici la al treilea alineat
                      Radierea din evidenta a vehiculelor se face de catre autoritatea care a efectuat inmatricularea sau inregistrarea, la cererea proprietarului, in urmatoarele cazuri: proprietarul doreste retragerea definitiva din circulatie a vehiculului si face dovada depozitarii acestuia intr-un spatiu adecvat, ...


                      ''Se poate da curs radierii şi fără Cartea de Identitate a vehiculului, certificatul de inmatriculare şi plăci dacă se face dovada că acestea au fost reţinute de autorităţile străine la inmatriculare''
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #12
                        @Lucian_kel: Și dacă vânzătorul nu mi le trimite?
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Luxian View Post
                          Și dacă vânzătorul nu mi le trimite?
                          Si daca, "cumparatorul" nu ti le trimite atunci nu poti face dovada ca masina a fost inmatriculata in alta tara si automat nu va fi radiata. Poti sa te informezi la serviciul inmatriculari care este procedura de radiere a masinii in vederea exportarii si inmatricularii ulterioare in alta tara. Este acelasi principiu care functioneaza cand noi mergem afara sa cumparam o masina, primesti actele masinii cu mentiunea ca masina a fost radiata definitiv in vederea exportarii.
                          Normal, ar trebui sa poata fi radiata si fara sa fie deja inmatriculata in alta tara insa daca nu se poate gasesti o persoana de incredere sau care sa iti lase o garantie si il lasi sa isi faca treaba. Un om serios nu ar trebui sa nu iti dea o copie dupa acte, nu are absolut nimic de castigat.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #14
                            @Lucian_kel: din păcate informezi Poliția degeaba. Dacă cumpărătorul nu vrea să o înscrie, mașina rămâne în "aer". Eu mi-o pot scoate de la impozit și atât. Respectivul poate circula mult și bine cu ea păstrând numerele și talonul meu.

                            După 30 de zile de la vânzare pot să fac notificare la Poliție în vederea radieri arătând toate actele care le am: contractul de vânzare cumpărare, radierea de la fisc, copie după talon în care scrie că mașina e înstrăinată lui X în data de... + ce o mai fi. Dar și cu această notificare, dacă ai noroc și ți-o primesc (sunt mulți de la rutieră care nu au habar de genul ăsta de notificări), ei spun clar că nu fac nici o modificare în baza lor de date până nu e înmatriculată mașina (de către cumpărător).

                            Deci vrei, nu vrei, Poliției Române nu îi prea pasă de ăla care o vinde, că până la urmă tot el rămâne cu amenzile și deranjul. Tu ca și vânzător nu ai ce face ca să previi toate astea decât o să dai gata radiată sau să te bazezi pe justiție (dai în judecată cumpărătorul, însă nu vreau să ajung să mă judec câțiva ani pentru chestii de genul).

                            Îmi pare rău că nu am salvat linkurile cu explicații legale la tot ce am scris aici, dar pentru cei curioși cred că le puteți găsi cu puțină răbdare.
                            Last edited by Luxian; 11-27-2015, 17:59 PM.
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              O sa ma informez zilele astea si o sa iti spun exact daca se poate si ce ai de facut. Daca se poate o sa vinzi o masina care ca si acte o sa fie ca una ''recent adusa'', pregatita pentru inmatriculare, in orice tara.
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF