Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116 a devenit istoric

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa spun iarasi ca sunt invidios pe cei ce detin astfel de bijuterii ?... Tot respectul pentru proprietarul cu astfel de masini ,sunt superbe ,eu nici macar pe a mea nu sunt in stare sa o aduc in parametri de fabrica asa cum mi-as dorii

    Comment


    • #17
      Extraordinare masinile! Sa le stapanesti sanatos!

      Spune-ne si noua care sunt demersurile pentru incadrarea unei masini ca autovehicul istoric.

      Comment


      • #18
        Sa le stapaniti sanatos! Frumoasa pereche aveti! Felicitari!

        Comment


        • #19

          Incredibil ! Nu-mi vine sa cred ce vad ! Nici nu mai stiu ce sa spun...
          Sa le spataniti sanatos pe toate ! Tare mult mi-as fi dorit sa le vad si pe "viu".
          Ma bucur ca va avem printre noi.

          Comment


          • #20
            w116 fiind masina istorica e scutita de taxa de inmatriculare cum e cu masinile acestea istorice ?Cine le declara masini istorice am vazut ca au mentionat si in cartea de identitate ,,vehicul istoric,, ti-a trect si tia asa ceva in c.i.?



            Felicitari si multumim de raspunsuri!

            Comment


            • #21
              Pur si simplu SUPERBE!!!!

              Comment


              • #22
                Calitatea de VEHICUL ISTORIC este data de faptul ca au trecut minim 30 de ani de cand modelul respectiv a fost scos din fabricatie,(deci nu cum inteleg unii ca masina are 30 de ani),si acest lucru trebuie atestat de RETROMOBIL(www.retromobil.ro) aveti acolo toate detaliile necesare atestarii unui vehicol ca fiind istoric.Dupa aceea se face RAR-ul si se inmatriculeaza fara taxa de mediu si impozit anual la administratia financiara.Deci se incurajaza detinerea unor astfel de vehicule.
                Toate bune

                Comment


                • #23
                  Buna. Sunt cat de cat la curent cu conditiile generale pentru a inscrie un vehicul istoric ca atare. Ce nu mi-e clar este cum stam cu practica, adica cu toate conditiile generale bifate, ce te mai desparte de obtinerea certificatului de la retromobil:

                  Bunavointa unui reprezentant care poate s-a trezit cu fata la cearsaf, sau poate simte nevoia sa fie nitel uns, sau sa-ti demonstreze puterea pe care o are in varful pixului din care iti poate da sau nu certificatul, dupa bunul plac?

                  Teste draconice care ar face cel mai exigent RAR de ras... care sa-l convinga pe reprezentant ca masina este 100% in parametri din fabrica si ultima scama este originala?

                  Are vreo sansa o masina de zi cu zi, ingrijita, cu motor, caroserie, serii ok, nemodificata, netiganita, in stare generala buna spre foarte buna, dar cu eventuale mici defecte ca orice masina de zi cu zi, sau trebuie sa fie exclusiv masina de show?

                  As fi recunoscator daca intiatorul topicului sau altcineva care are astfel de informatii la prima mana, adica a trecut o masina cu succes de retromobil ca vehicul istoric, ar putea da ceva detalii mai concrete.

                  Va multumesc.
                  Last edited by frantzxp; 09-20-2010, 00:25 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Nu trebuie sa fie "de show"ca sa devina istorica.Asa cum ai spus este in regula daca este intretinuta in parametrii normali,fara rugina(excesiva) dar cu conditia eliminatorie sa fi incetat fabricarea modelului respectiv de cel putin 30 ani.Daca te uiti pe site-ul retromobil(WWW.RETROMOBIL.RO) cu siguranta vei gasi informatii mai multe si mai adevarate decat i-ti pot da eu aici.
                    Nici cei de la RAR nu sant absurzi in ceea ce privesc auto istorice.Trebuie sa fie OK,sa aibe seriile si ...cam atat.Nu sant aceleasi rigori ca la masinile obisnuite.
                    Ciao

                    Comment


                    • #25
                      Mersi mult,

                      Sa inteleg ca frumoasa ta californiana a obtinut certificatul de vehicul istoric de la Retromobil si este inmatriculata ca atare?

                      Comment


                      • #26
                        Categoric!I-mi pare rau ca momentan nu am nici o poza cu ea inmatriculata,dar voi pune cat de curand.Si nu e nici pe departe "de show",este o masina care a fost pastrata OK dar care are patina timpului bine asezata(ce nu are absolut deloc este rugina).
                        Asa ca nu va mai faceti o mie de idei ca nu veti trece de RAR sau de Retromobil.Cititi conditiile,mergeti si parerea mea este ca se rezolva.La RAR nici macar nu va trebuie programare ptr istorice!
                        Numai bine

                        Comment


                        • #27
                          Super, in sfarsit niste informatii clare si fara echivoc. In cazul acesta o sa incep si eu demersurile si sper sa va prezint in curand inca un exemplar.

                          Mersi mult pentru raspunsuri si incurajari, aveam indoieli ca macar procesul asta functioneaza cum ar trebui la noi, dar se pare ca nu-i chiar asa.

                          Comment


                          • #28
                            N-are cum sa fie greu, @frantzxp, pentru ca daca te duci la vreo manifestare organizata Retromobil, vei vedea cateva (mai multe) masini si te vei lamuri ca nu-s toate chiar impecabile. Eu am avut ocazia sa vad SL-ul domnului Cristian weekend-ul asta, zici ca-i scos din cutie, motorul nici nu se auzea (desi era pornit, d'oh). De-abia astept sa vad/aud 6.9
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #29
                              Asta chiar e un compliment.Merci mult!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by cristianromania View Post
                                Asta chiar e un compliment.Merci mult!
                                Poate mai postati foto. cu bijuteriile, in orice caz cred ca sunteti intre cei doi / trei membrii clubmerces.ro care se pot lauda cu masini in starea asta, nu toate cazaturile cu pretentii. Am facut postul sticky.
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF