Am observat o ciudatenie care apare uneori la masina mea.
Dupa o reglare a injectiei a amestecului, implicit a ralanti-ului am observat ca uneori are o dereglare nespecifica.Exemplific: in urma trecerii a unei perioade oarecare de la acel prim reglaj m-am pomenit cu el pe la 1100-1150 rot/min fara alte interventii sau reglaje.L-am readus din nou la parametrii dar dupa un anumit timp iar s-a dereglat,scazand sau urcand...
Ultima reglare am facut-o in urma cu vreo 2 saptamani cand din nou era cam mare , insa dupa aceasta operatie in urma cu doua zile a ajuns sa scada - din senin, pana pe la 500 rot/min., fapt ce m-am pus sa redactez acest topic!
Eu tind sa pun aceasta anomalie pe seama benzinei, mai ales ca si atunci cand am fost plecat "afara" a trebuit sa bibilesc la ea (o singura data, dar - ciudat - imediat dupa prima alimentare cu benzina adevarata), dar orice explicatie diferita e binevenita.
Trebuie sa mentionez de asemenea ca motorul merge "rotund" , nu se inneaca si turatia e fixa fie e vorba de 1100 fie de 500 rot/min.Nu apar oscilatii!
Iar daca a venit vorba de ralanti, as dori sa ma redocumentez cu privire la valorile ei normale: cat trebuie sa fie la W126 280SE ralanti-ul in P si cat in D ( ex: la semafor cu piciorul pe frana
)?
Dupa o reglare a injectiei a amestecului, implicit a ralanti-ului am observat ca uneori are o dereglare nespecifica.Exemplific: in urma trecerii a unei perioade oarecare de la acel prim reglaj m-am pomenit cu el pe la 1100-1150 rot/min fara alte interventii sau reglaje.L-am readus din nou la parametrii dar dupa un anumit timp iar s-a dereglat,scazand sau urcand...
Ultima reglare am facut-o in urma cu vreo 2 saptamani cand din nou era cam mare , insa dupa aceasta operatie in urma cu doua zile a ajuns sa scada - din senin, pana pe la 500 rot/min., fapt ce m-am pus sa redactez acest topic!
Eu tind sa pun aceasta anomalie pe seama benzinei, mai ales ca si atunci cand am fost plecat "afara" a trebuit sa bibilesc la ea (o singura data, dar - ciudat - imediat dupa prima alimentare cu benzina adevarata), dar orice explicatie diferita e binevenita.
Trebuie sa mentionez de asemenea ca motorul merge "rotund" , nu se inneaca si turatia e fixa fie e vorba de 1100 fie de 500 rot/min.Nu apar oscilatii!
Iar daca a venit vorba de ralanti, as dori sa ma redocumentez cu privire la valorile ei normale: cat trebuie sa fie la W126 280SE ralanti-ul in P si cat in D ( ex: la semafor cu piciorul pe frana

Comment