Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz probleme tehnice > Mercedes Benz motoare diesel

Mercedes Benz motoare diesel Discutii despre motoare Diesel, TD-uri, Cdi-uri sau diesele aspirate

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Mercedes Benz motoare diesel


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-05-2014, 14:44 PM   #241
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 282
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by als View Post
Sa inteleg ca nu e bun? Un amic baga de drujba si nu are probleme.
La Euro 3 ai catalizator ca si mine,baga ulei JASO-FC/FD si nu vei avea nici o durere de cap sau vre-o gaura la buzunare alta decat costul uleiului 2T.
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 21:11 PM   #242
als
Junior Member
 
Join Date: Oct 2011
Location: craiova
Motorizare : 1.6
Age: 42
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Nu mai are CAT demult
als is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2014, 16:56 PM   #243
BladHaund
Junior Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 si 3.0
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Am incercat si eu "aditivul" ulei 2T si singura diferenta masurabila, cel putin pana acum, a fost schimbarea mirosului gazelor evacuate. In rest nu am sesizat nicio diferenta de zgomot.
BladHaund is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2014, 15:34 PM   #244
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Default

Am citit toate paginile din topic si deoarece am un injector care este cam pe duca(incepe sa scape motorina pe retur,porneste mai greu la cald,la rece pleaca la sfert)am luat hotatarea de a incerca "aditivarea"motorinei cu ulei 2T.
Teoretic ar trebui ca sa se vada o ameliorare a respectivului injector sau macar sa nu mai avanseze in pierderea pe retur.....vom vedea...revin cu impresii.
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2014, 16:04 PM   #245
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,643
:
[. .]
Default

Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2014, 19:05 PM   #246
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Wink

Quote:
Originally Posted by cutaresku View Post
Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
O sa incerc si vedem daca iese ceva.
De multi ani bag motorina numai prin palnie cu sita fina,vad ce bag ,vad ce vascozitate si ce culoare are,adevarul este ca motorina din ziua de azi e subtire rau de tot,fata de cea de acum cativa ani.

La Sprinterul meu la cateva luni,pica cate un injector,mai ales vara cand este cald,iarna nu am avut probleme de genul asta,o fi numai o coincidenta...cine stie...
Injectoarele le reconditionez,dar parca prea repede se strica.

Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2014, 22:53 PM   #247
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Default

Revin cu impresii dupa 1200 km facuti cu motorina si 1/200 ulei de amestec luat de la Mol(Sprint 2 T) Jaso-FD.
Nimic deosebit nici la consum nici la pornirea la cald mai dificila datorita unui injector cu scapari pe retur.....
O sa schimb injectorul oricum.
Chestia cu uleiul de 2 T cred ca este un tratament de lunga durata.
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2014, 00:34 AM   #248
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Default

O sa fac in continuare aceasta"aditivare"a motorinei si vedem cum se comporta sistemul de injectie.
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2014, 13:00 PM   #249
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 1.6
Age: 45
Posts: 3,841
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by cruiser View Post
2T cred ca este un tratament de lunga durata.
Corect !, s-a mai spus asta.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
Piroska W168 Elegance -> 1.6
W124 -> 200D
Levi is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2014, 09:18 AM   #250
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cutaresku View Post
Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
S-a mai spus si mai sus....chestia cu aditivatul cu ulei 2T e pt fiabilitate si nimic mai mult...pt o diferenta semnficativa la zgomot ar trebui un amestec atat de bogat in ulei incat ar ar trebui a curatam toba o data pe an ca la motorete...
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2014, 18:09 PM   #251
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 282
:
[Senior Member]
Default

Eu ii bag regulat 250 ml la un rezervor, imi place cum merge iar motorul abia il aud din habitaclu.Am facut de 2 ori drumul Nice-Munchen si retur si pot sa spun ca fum nu prea am in spate, doar cand ii dau kick-down iese un abur mai persistent.
Am gasit aici la Carrefour 2T -FD de la ELF cu 6,99Euro, o delicatesa.....
Motorina o cumpar de la Total (statia galbena) cu 1,29 E/l la statia rosie este 1,39...D-zeu stie de ce diferenta asta, am bagat de la amandoua fara sa sesizez diferenta!
__________________
ML270 CDI 2004

Last edited by emanoeladrian; 08-01-2014 at 18:11 PM.
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2014, 16:26 PM   #252
robertino
Senior Member
 
robertino's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Tg jiu
Motorizare : benzina
Age: 40
Posts: 147
:
[Senior Member]
Default

Acum cateva zile mi-am luat un diesel common rail euro 4.Nu fac reclama la marca,dar injectia este considerata cea mai proasta(Delphi)
Ca fost si actual posesor de diesel pot spune urmatoarele:
Am mers cu diesel euro 3(injectie Delphi) din 2006(masina noua,5 km la bord) pana in 2008.La fiecare alimentare de 50 litri puneam in rezervor 1 litru de ulei 2 t.Masina a rulat fara probleme 165.000 km.Nu am schimbat nimic la injectie,cand service-urile erau pline de masini identice cu probleme.Cand am vandut masina,noul client a facut test de injectoare.Sincer aveam indoieli,dar spre surprinderea mea testul a iesit perfect !Masina a avut EGR "suspendat",ca urmare temperatura in cilindrii era putin mai mare,uleiul ardea fara reziduuri in cilindrii,iar catalizatorul a fost perfect.Masina nu scotea fum excesiv specific diesel-ului.
Noul client merge si acum cu masina pe aceeasi metoda.Nu stiu cati km a facut in cei 6 ani ,dar a fcaut ceva.Nu a inlocuit nimic !
Acum la noua rabla folosesc aceeasi metoda.Am anulat EGR,am inceput cu ulei 2T in motorina.
Masina are 107.000 km ,am facut testul de injectie,sistemul este in parametrii.Sper ca macar 100.000 km sa nu pun mana la nimic !
Pot spune ca la orice diesel(euro3-4) common rail voi folosi ulei 2T.La euro 5 este foarte posibil ca dpf-ul sa aiba de suferit !
robertino is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2014, 18:13 PM   #253
BladHaund
Junior Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 si 3.0
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by robertino View Post
La fiecare alimentare de 50 litri puneam in rezervor 1 litru de ulei 2 t.
2% este proportia pentru motoare in 2 timpi, fara alt sistem de ungere.
Mi se pare enorm pentru un aditiv la un motor in 4 timpi si, in mod normal, la proportia asta scoteai fum ca un Trabant.
BladHaund is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2014, 21:14 PM   #254
robertino
Senior Member
 
robertino's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Tg jiu
Motorizare : benzina
Age: 40
Posts: 147
:
[Senior Member]
Default

Masina nu scoate fum in plus fata de cat scotea inainte.Arde tot fara probleme ,mai ales acum cand temperatura arderii in cilindrii este mai mare!Proportia este corecta 1:50.Asa scrie si pe recipient !
Uleiul nu este "aditiv" Este ulei....
robertino is offline   Reply With Quote
Old 09-22-2014, 18:07 PM   #255
BladHaund
Junior Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 si 3.0
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Proportia de 2% (1:50) este pentru motoarele in doi timpi. Pe cutia uleiului scrie proportia pentru motoarele carora le e destinat.

Tu il folosesti pe post de aditiv, la un motor in 4 timpi, care are sistem de lubrefiere separata si care a fost conceput sa functioneze fara nicio ungere suplimentara "pe sus".

Sper ca nu e nevoie sa ma apuc sa explic diferenta intre doi timpi si 4 timpi.
BladHaund is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2014, 10:28 AM   #256
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cruiser View Post

Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2014, 08:11 AM   #257
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Smile

Quote:
Originally Posted by NinjaV12 View Post
Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
Ulei 2T in motorina costa +10 bani/litru motorina consumata.
Reconditionarea costa intre 250-300 ron/injector.
Daca ar pica numai unul in 60.000 km e mai scump cu ulei.(6600 litri mot consumata*0,10 ron=660 ron
Daca pica toate 4 ...deja iesi in profit cu uleiul.

Dar cum ai spus si tu,eviti murdaria pe maini,montat-demontat...etc
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2015, 12:55 PM   #258
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Unhappy

Quote:
Originally Posted by cruiser View Post
O sa incerc si vedem daca iese ceva.
De multi ani bag motorina numai prin palnie cu sita fina,vad ce bag ,vad ce vascozitate si ce culoare are,adevarul este ca motorina din ziua de azi e subtire rau de tot,fata de cea de acum cativa ani.

La Sprinterul meu la cateva luni,pica cate un injector,mai ales vara cand este cald,iarna nu am avut probleme de genul asta,o fi numai o coincidenta...cine stie...
Injectoarele le reconditionez,dar parca prea repede se strica.

Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.
cruiser is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2017, 14:11 PM   #259
emanoeladrian
Senior Member
 
emanoeladrian's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Ilfov
Motorizare : 2700
Age: 53
Posts: 282
:
[Senior Member]
Default

Sunt curios cati dintre noi mai folosesc pentru intretinere 2T in motorina?

Eu unul folosesc de multi ani si am folosit tot timpul cand am avut masini diesel, chiar si Euro 5 (Sprinter 216).
Probleme pana acum de la ulei = zero.Dozarea obisnuita este 200ml la 70l motorina.
__________________
ML270 CDI 2004
emanoeladrian is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2017, 09:58 AM   #260
cruiser
Senior Member
 
cruiser's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 2145
Age: 46
Posts: 304
:
[Senior Member]
Smile

Eu pun in continuare ulei 2 T in motorina,tot Mol Dinamic 2T,intre 3-5 ml de ulei la litru mot.
Eu am Euro 3,Sprinter 411, 580.000 km la bord ,iar ultimul set de injectoare l-am schimbat la 377.000.
Nici un fel de problema nu am avut,de obicei se aprindea EDC-ul in bord si murea motorul in sarcina.
Daca merge,nici nu am mai facut test de injectoare,nu ma apuc sa umblu pe acolo daca nu e nevoie de dragul masuratorilor.

Odata la 6 luni bag in motorina aditiv Metabond Megasel Plus.
Fum nu scoate decat daca calc acceleratia la maxim.

Quote:
Originally Posted by cruiser View Post
Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.
Dupa acest post ,la cateva zile am schimbat toate injectoarele,tot cu unele reconditionate si de atunci nu am mai umblat la ele.

Last edited by Florin_WES; 12-03-2017 at 12:14 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Poți edita un post 10 minute.
cruiser is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
injectoarelor, lubrifierea, motorina, pentru, recomandat, sau, ulei


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:08 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF