Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Era una alba de olanda parca , cu capota cacat si parca parbrizul spart ...care ulterior a reparut neagra si arsa .

    Comment


    • #62
      Mă tem că e aia ... da' ne va edifica altho ...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #63
        Nu, erau la vanzare numai capacele/15, sprijinite de epava arsa.
        Cred ca pe Mercador era anuntul.
        Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

        Comment


        • #64
          Originally posted by sile1 View Post
          Era una alba de olanda parca , cu capota cacat si parca parbrizul spart ...care ulterior a reparut neagra si arsa .
          Da, era alba si de Olanda - mi-am adus aminte.

          Comment


          • #65
            Revenind la Tehnic, am reusit sa rup conectia de la radiator - nu am folosit flacara, bineinteles - si acum am dus radiatorul la meserias sa faca alta reductie ptr prinderea directa a tevii de la filtru de ulei.
            Si de-abia pusesem radiatoarele pe pozitie, urmand sa le leg la furtunele aferente...

            Comment


            • #66
              Originally posted by altho View Post
              Din 3 carburatoare am facut 1 - cat de bun voi vedea.
              Intr-o poza pe net am vazut ca benzina intra in carburator printr-o supapa si tot de acolo pleaca spre retur.Cum se face conectia intre supapa si tevusca de la carb?Ca in poze pare un tot unitar.

              Ori al meu carburator functioneaza fara supapa aia ?
              Atunci returul pe unde o ia?

              Imaginea explodata este fara supapa .Si vad 2 stuturi langa ; cred ca acolo se baga benzina si iese pe una din tevi.Pareri?
              Revin la supapa de benzina care vine montata la carburator.
              Am dedus ca supapa asta se poate pune pe furtunul de tur de la benzina, si dupa ce benzina creeaza 0,2 bari presiune, da drumul la surplusul de benzina in teava de retur.Ceva asemanator...
              Acum, neavand supapa asta , ma gandeam sa pun un T pe furtunul de benzina, care sa duca si la retur atunci cand se inchide cuiul pontou.
              Asta ca sa o pornesc si sa fac o tura/doua sa vad cum schimba cutia/daca schimba.
              La vw broasca, nu am furtun de retur - toata benzina se duce la carburator, si se opreste pe traseu cand se inchide cuiul pontou.
              La Mercedes de ce n-ar functiona fara retur?
              Adica pun numai T-ul si obturez cat mai mult iesirea spre retur, si renunt la supapa.
              Pareri?

              Comment


              • #67
                Poti pune supapa de retur de orice masina cred , spre exemplu multe forduri vechi aveau asa ceva...supapa tine o presiune constanta /9calculata) banuiesc , spre deosebire de T .

                Comment


                • #68
                  Sunt 2 furtune care vin de la cutia de viteze si se infing in partea de jos a radiatorului .
                  Cel de pe partea pasagerului s-a infipt corect la locul lui.
                  Cel din partea soferului, nu ajunge la radiator - lipsesc vreo 10 cm.
                  Andrei Dent a fost pe la mine si are aceeasi problema : furtunul mai scurt.
                  Mai trebuie o conectie in care sa se infinga furtunul, sau avem ghinion amandoi ? - cate un hop de trecut la fiecare pas?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    Din cate stiu nu este nevoie de nici-o conectie, acel furtun ar trebui ''infipt'' direct in radiator.

                    Solutie remediere: dati jos conducta metalica, mergeti cu ea sub brat la un atelier specializat in furtune hidraulice si ei o sa re-capseze un alt furun cu dimensiunea dorita!

                    P.S. Asa am procedat si eu cu anii in urma cu o conducta doar ca era pentru alimentare combustibil!


                    Stima
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #70
                      Furtunul cu pricina este "prins " de conducta metalica prin holender.Deci dau jos numai furtunul, si-l inlocuiesc cu unul mai lung - la comanda.
                      Parca este in Bacau un atelier cu asa ceva- cel putin era candva.

                      Alta problema :
                      Plansa mea de bord este crapata in cateva locuri.
                      Este in Bucuresti o firma care repara aceste crapaturi -le umple si le polisheaza .
                      Stie cineva o adresa/site ceva?

                      Comment


                      • #71
                        Plansa mea de bord este crapata in cateva locuri.
                        Este in Bucuresti o firma care repara aceste crapaturi -le umple si le polisheaza .
                        Stie cineva o adresa/site ceva?[/QUOTE]

                        Cam asa ceva caut - poate fi si in Bacau:
                        vinyl and leather repair with hbc system a easy step by step repair, just try it.This smart repair system for leather, vinyl and plastic can be ordered by HB...

                        Comment


                        • #72
                          Eu am doua perechi de conducte din astea si amandoua au aceeași problema..
                          Intr-adevãr cea mai corecta soluție ar fi de înlocuit furtunul, dar la un capat e capsat pe conducta metalicã si in capãtul celãlalt are un holender care se prinde pe radiator. Trebuie dus la cineva specializat

                          Comment


                          • #73
                            Dacă nu vă descurcați pe plan local, trimiteți-mi furtunele (ca să avem model pt. piesele de capăt - olandeză sau conductă), spuneți-mi lungimea dorită și le fac aici. Se poate tăia furtunul de pe conductă și se capsează altul mai lung, cu olandeză nouă. Este un atelier care se ocupă cu furtune hidraulice, eu mi-am făcut la ei furtune pt. AC. Costă aprox. 50-60 de lei un capăt, dacă piesele trebuie făcute la strung (cum a fost cazul meu, deoarece mie-mi trebuia la AC și trebuiau făcute din Al), dar au o căruță de piese pt. hidraulică (olandeze drepte sau cotite, furtune de diferite dimensiuni, O-ringuri). Știu că e mai complicat așa, dar vă stau la dispoziție cu mare plăcere.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #74
                              Multumesc de oferta, Levi.
                              Am dat jos furtunul scurt, si am holendere la ambele capete.
                              Daca nu gasesc altul mai lung, ptr 5 cm diferenta fac o piesa la strung cu holender in capatul de la radiator si filet in celalalt; astfel ramane furtunul original lejer pe pozitie.

                              Comment


                              • #75
                                Am rezolvat problema furtunului - am pus o reductie .
                                Am pus apa in radiator, am dat o cheie si.... merge perfect, dar foarte accelerat.
                                Ma uit la motor, vad ca trage aer fals prin surubul de la galerie de la care se leaga vacumul central.Cand ma uit mai bine, lipsea ceva = elicea aia de plasti nu mai era la locul ei, ci era infipta in radiatorul de apa. .
                                Sun mecanicul care montase elicea, crede ca A UITAT sa puna surubul - ce mare lucru un surub de 8 ?
                                Daca-mi sarea in freza elicea, ce mare problema?

                                Revenind, chiar daca am acoperit gaura de la galeria de admisie, tot accelerat merge - am scos tija de la acceleratie, tot degeaba.
                                Ce altceva sa mai verific ?
                                Daca accelerez, se accelereaza de sar segmentii.
                                Cred ca ceva reglaje din carburator, dar are atatea suruburi, nu stiu de unde sa incep.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF