Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Switch Kick-down / overdrive

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Switch Kick-down / overdrive

    Am avut intr-o zi o discutie cu cineva cu privire la kick-down (putin in contradictoriu) !

    Am citit unele lucruri despre el si pe forum si-l folosesc si eu uneori la masina dar as dori sa aflu exact pentru "linistea mea sufleteasca" principiul de functionare!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Ii butonul ala care te scoate din rahat.Masina daca ii automata atunci v-a schimba pana ce ai o turatie peste 3500-4000 si ii da combustibil de incepe sa scoata fum, si masina v-a schimba la turatia maxima (cat duce motorul) normal ca daca apesi butonul nu mai conteaza consumul.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kriket View Post
      Ii butonul ala care te scoate din rahat.Masina daca ii automata atunci v-a schimba pana ce ai o turatie peste 3500-4000 si ii da combustibil de incepe sa scoata fum, si masina v-a schimba la turatia maxima (cat duce motorul) normal ca daca apesi butonul nu mai conteaza consumul.

      OK...Eu mai stiam ca schimba o treapta inapoi...de exemplu din 4 in 3!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Asta si face Dane. Schimba din 3 in 4 la depasiri si tureaza baban motorul.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by sovieticool View Post
          Asta si face Dane. Schimba din 3 in 4 la depasiri si tureaza baban motorul.
          Si din 5 in 3 sau mai nou din 7 in 3 ... dar la cele ce au cutie manuala cum functioneaza?
          Sau ii da numai combustibil de-l ia dracu !
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Originally posted by kriket View Post
            Si din 5 in 3 sau mai nou din 7 in 3 ... dar la cele ce au cutie manuala cum functioneaza?
            Sau ii da numai combustibil de-l ia dracu !
            La cele manuale nu au buton sub pedala deci nu au kick-down propiu zis
            Acolo schimbi in trepte mici ex. 2,3 si pe urma urci cu schimbarea vitezelor cu turometrul pe rosu,la decuplarea injectie
            La w202 benzina de ex. decupleza la 6200 rot/min in fiecare treapta, .. ma rog pana in a-IV-a, pentru ca in a VI a se opreste la 5000 rot/min
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Originally posted by marele_alb View Post
              La cele manuale nu au buton sub pedala deci nu au kick-down propiu zis
              Acolo schimbi in trepte mici ex. 2,3 si pe urma urci cu schimbarea vitezelor cu turometrul pe rosu,la decuplarea injectie
              La w202 benzina de ex. decupleza la 6200 rot/min in fiecare treapta, .. ma rog pana in a-IV-a, pentru ca in a VI a se opreste la 5000 rot/min
              offf topic - cine decupleaza injectia si daca poate sa fie reglata sa decupleze la 5000 ?
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Originally posted by kriket View Post
                offf topic - cine decupleaza injectia si daca poate sa fie reglata sa decupleze la 5000 ?
                Asta nu o mai stiu, daca te referi la ce parte din motor,electronica,face aceasta intrerupere... decuplarea injectiei o face ECU cu sigurantza, dar asta numai din soft, mai multe nu stiu, nu ma bag
                Incearca sa iei legatura cu userul "CL600" (sper ca am scris corect) se pare ca se ocupa cu modificarea parametrilor ECU,si are echipamantul necesar,

                Toate cele bune,
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Am avut intr-o zi o discutie cu cineva cu privire la kick-down (putin in contradictoriu) !

                  Am citit unele lucruri despre el si pe forum si-l folosesc si eu uneori la masina dar as dori sa aflu exact pentru "linistea mea sufleteasca" principiul de functionare!
                  'Kick down este un mic buton in spatele pedalei de acceleratie, care dupa ce ai accelerat la maxim poti sa mai apesi. Efectul produs este acela ca va schimba viteza la turatie mult mai mare decat normal, te ajuta in depasiri, poti sa o iei ca si o caracteristica sport'

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    'Kick down este un mic buton in spatele pedalei de acceleratie, care dupa ce ai accelerat la maxim poti sa mai apesi. Efectul produs este acela ca va schimba viteza la turatie mult mai mare decat normal, te ajuta in depasiri, poti sa o iei ca si o caracteristica sport'
                    Dejaba schimba masina lu turatii mult mai mari daca ia accelereaza de la 2000 ... sa te scoata din rahat schimba 1 sau 2 trepte inapoi ca sa ridice turatia la motor si dupa aia schimba cand motorul nu mai poate de ex mie la diesel im schimba la 5300-5500.
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #11
                      Kick-down nu are nici o legatura cu schimbatul la ture maxime ci pur si simplu cand ajunge pedala in capat actioneaza butonul si doar iti da o viteza inferioara iar daca eliberezi butonul si mai apesi odata iti mai da o viteza inferioara daca ii permite turatia motorului (nu poti face frana de motor cu el). Nu mai schimba daca esti deja cu motorul turat iar in viteza inferioara pe care urmeaza sa i-o dea deja intra in supra turatii. De schimbat la ture maxime e devina cablu de la cutie la acceleratie, cu cat e mai accelerata (pedala in blana) cu atat schimba mai tarziu. Ii poti da kick down si sa iei piciorul de pe acceleratie si nu se mai tureaza si schimba normal.
                      Din cate stiu la modelele noi iti schimba in jos si cate 2-3 viteze pana are el puterea maxima la tractiune. Obtiunea asta e valabila la cutii cu mai mult de 4 viteze.
                      De kick down la cutii manuale nu am auzit si nici nu pot sa-mi explic cum ar functiona.
                      Last edited by rommy20005; 09-29-2009, 01:31 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kriket View Post
                        de ex mie la diesel im schimba la 5300-5500.
                        Tu stii ce vorbesti sau acum tastezi ca nu ai ce face?
                        Arata-mi si mie un diesel sa ajunga la turatia asta si eu il mananc....

                        Comment


                        • #13
                          QUOTE=marele_alb;92434]La w202 benzina de ex. decupleza la 6200 rot/min in fiecare treapta, .. ma rog pana in a-IV-a, pentru ca in a VI a se opreste la 5000 rot/min[/QUOTE]

                          Exista limita de turatie si limita de viteza daia pana in penultima viteza merge pana la 5-6 mii si in ultima treapta se opreste la 5mii.
                          Eu am W140 s600 si am limita la 6000 de rotatii/min si la 260 de km/h unde are in jur de 5400de rotatii/min.

                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          Tu stii ce vorbesti sau acum tastezi ca nu ai ce face?
                          Arata-mi si mie un diesel sa ajunga la turatia asta si eu il mananc....
                          Nu te pune cu S-ul..... Viata fara poezie...... e pustiu !
                          Last edited by rommy20005; 09-29-2009, 03:29 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Tu stii ce vorbesti sau acum tastezi ca nu ai ce face?
                            Arata-mi si mie un diesel sa ajunga la turatia asta si eu il mananc....
                            Deci cred ca peste 2 lunii vin cu w124 la constanta ... da-mi nr tau de telefon ca iti dau un semnal sa te duc la o tura si sa im spui daca iti place pane.
                            Sau numai dieselul de la BMW ajunge la turele alea!!
                            Last edited by kriket; 09-29-2009, 09:17 AM.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kriket View Post
                              Sau numai dieselul de la BMW ajunge la turele alea!!

                              A, nu.Mie la Bmw imi schimba la 6000, iar in kick down la 6400-6500.

                              P.S. In afara de E420 si E500 am avut toate modelele de W124 si cred ca stiu cu ce se mananca unul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF