Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinterul meu, din rugina la masina :))

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinterul meu, din rugina la masina :))

    Salutare, vin si eu cu povestea mea si asa e Duminica si e plictiseala mare, cel putin la mine. Din Noiembrie 2013 sunt ''fericitul'' posesor al unui Sprinter 311 cdi maxi din 2002, pe care l-am achizitionat de la niste ciuciurii, in schimbul a 2500 euroi, masina e cu volanul pozitionat gresit ), dar la noi pe zona e ceva normal, iar pe mine nu ma deranjeaza cu nimic. Am vazut masina pe timp de zi pretul fiind de 3000e dar arata jalnic mai mult de 2500 nu le dadeam, seara m-au sunat baietii ca accepta. Am mers dupa masina am luat-o in probe, mergea de rupea pamantul, numai ca ii curgea pompa de apa, am batut palma am completat cu apa si bice pana acasa cu 140 km\h, m-am speriat, de cum mergea si cum tragea.
    A doua zi dimneata ma urc in ea si era ''sa dau la rate'' ce miros era in ea, am simtit si seara asa un iz de ciuciuriu da parca nu era asa tare, masina era cu geamurile deschise, am lasat-o la aerisit si eu dupa care am inceput sa o desfac pentru ai schimba pompa de apa.
    Am dat masca si radiatoarele jos, dau pompa jos dupa care bag mana la turbo care avea un joc de ma mir ca nu a luat-o pe ulei, am inceput sa caut si turbo pe la dezmembrari dar nu se potrivea nici unul cu al meu, pana cand am fost la un nene si m-a lamurit ca e turbo de 2.7. I-am cumparat din dezmembrari turbo de 2.2, am schimbat uleiul, i-am pus Repsol, filtre, pompa noua, antigel, ma urc in ea acelasi miros intepator, ii dau cheie o i-a la sfert cand dau sa fac o tura nu a mai avut acelasi nerv.
    Din nou am parcat-o si am inceput sa o dezmembrez pentru a scapa de miros am dat jos tot din ea, inclusiv am desfacut bordul bucatica cu bucatica, am pus mana pe tot felul de solutii si am inceput sa curat, duba am dus-o la spalatorie si a spalat-o baietii cu presiune, iar bodul l-am curatat tot cu periuta intr-un lighean ), cel mai interesant la toata treaba asta a fost cand nevastamea a sters bancheta cu doua locuri si am descoperit ca materialul avea niste dungi pe el, asa e modelul )) dungile alea albe nu se mai vedeau din cauza jegului )). Scaunul de la sofer nu a mai putut fi salvat si de aceia l-am schimbat cu un scaun Recaro de pe un A6 C4. Dupa panouri a avut vata minerala care tot mirosea ).
    Am asteptat sa treaca sarbatorile si am inceput sa lucrez la el, la partea de tinichigerie, la un prieten, problema e ca nu are hala asa de inalta sa incapa si trebuie sa lucreze cate un element, in tineretea mea am lucrat si eu putina tinichigerie asa ca il ajut si eu in timpul liber. Portierele din fata le-am pregatit si portiera laterala, acu urmeaza portierele din spate, capota si incet incet daca se incalzeste restul.
    I-am luat portiere spate second deoarece ale mele erau varza, incuietoarea lor e cea mai tare incuietoare posibil realizata vreodata eu o numesc eroincuietoarea ), bara fata noua, bara spate+coltare second, aripa dreapta second. Ce m-a enervat foarte tare e ca o bara second e 300 de lei iar una noua 200, o fi ea originala dar cand e sa dai peste ceva se duce si una si alta.
    Si acum sa bagam si niste foto cu agregatul care usor usor o sa arate a Sprinter in mintile lui.
    Attached Files

  • #4
    Vad ca ai muncit ceva la el. Si inca mai ai ceva de tras, dar daca motorul e sanatos, restul se schimba si se fac. Spor la treaba!

    Comment


    • #5
      Frumos. Imi place entuziasmul tau, si sincer te apreciez ca nu te-ai tras de la munca de a o readuce la o stare buna. Altii ar fi ales calea mai usoara si ar fi luat probabil una "preparata pentru vanzare" frumoasa fara sa stie ce se ascunde pe dedesubt.
      Iti urez multa bafta, si o sa urmaresc cu interes evolutia lucrarii.
      Stima
      Transport marfa intern si international
      Lerint Calin 0742873198
      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

      Comment


      • #6
        Merci de aprecieri, zileel astea trebuie sa-i montez usile pe spate si sa-i fac capota.
        Stie cineva unde se gasesc la noi suporturi pentru halogene ca cele din imagine?
        Attached Files

        Comment


        • #7
          Astazi am reusit sa montez usile spate, si am inceput sa lucrez la capota pe care am facut-o badboy putin , am avut probleme cu balamalele deoarece aveau joc mare dar le-am rezolvat cu niste suruburi de 10mm, partea mobila a balamalei are o bucsa de tabla de bronz, iar daca o scoti gaura este de 9,8mm exact cat are un surub de ghidare lung (de fapt are 9.8mm pe partea nefiletata), am marit gaurile partii fixe a balamalei cu 10mm iar dupa ce am bagat suruburile le-am taiat si le-am dat cate un punct de sudura, mentionez ca e o improvizatie provizorie, balamalele noi fiind 1600 lei ). Imi e ciuda am uitat cum se cheama "smacul" care il dau de rugina, e asa o solutie care se face albastra cand se usuca pe tabla, dupa care vine aplicat grund, In postul urmator am sa-i fac o foto.
          Attached Files

          Comment


          • #8
            Salut
            Poti sa imi spui si mie te rog cum se foloseste solutia respectiva.Se da direct peste rugina sau trebuie curatat inainte? Am cateva locuri pe sub masina cu rugina si vreau sa le rezolv, tine oare solutia la apa,inghet, etc sau mai trebuie dat cu ceva peste?
            Mersi fain
            Seba

            Comment


            • #9
              Astazi cand am mers pe la meserias, am gasit capota data in grund, si am facut o foto la solutie. Partile pe care urmeaza sa aplici solutia trebuie sa fie curatate la maxim, cel putin asa face meseriasul la care o lucrez, dupa care aplica solutia iar dupa ce se usuca ii da grund deasupra si cred ca v-a urma si teroson unde permite.
              Seba din cate am auzit niste baieti au probat solutia pe tabla neagra dupa care au lasat-o in apa si nu a prins rugina, acum nu stiu dar indicat ar fi sa ii dai un grund, totusi am sa adaug o foto si la sectiunea http://www.clubmercedes.ro/cu-ce-tra...m+rugina,poate a mai lucrat si altcineva cu ea si ne poate da un feedback mai exact. Un bidonas e undeva la 140 lei.
              Attached Files

              Comment


              • #10
                Mersi, am citit tot linkul.Sunt curios de rezultat, astept parerile tale dupa finalizare
                Seba

                Comment


                • #11
                  Astept sa se incalzeasca, si eu ma gandesc la o revopsire integrala, pote si schimbarea culorii. Poti sa-mi zici asa aprox, cam, cati litri de vopsea/lac intra?...sa ma gandesc la ce costuri ajunge.

                  Si eu caut de multa vreme, accesorii din inox..dar sunt exagerat de scumpe, fata de pretul la teava de inox. O solutie, ar fi sa cumperi tu teava de inox(ce diametru si grosime vrei), si sa gaseti o firma, care face balustrade, si lucrari din astea...pt a indoi si modela, dupa ce model vrei tu. Garantat iesi la jumatate de pret fata de "magazin"

                  Am vazut, nu mai stiu unde...un suport din ala de plafon cu 4 proiectoare...la 3000lei

                  Comment


                  • #12
                    Colegu' uite ce am gasit eu, tot scotocind pe site-uri cu accesorii de inox.....

                    Frumos ar fi sa intre 4 proiectoare...In fine, imi pastrez parerea, ca preturile accesoriilor din inox sunt exagerate. Suportul din poza atasata, la ei pe site costa 545lei, cand 1m de teava inox cu diametrul de 42mm este aprox. 110lei...trageti fiecare concluzia....
                    Attached Files

                    Comment


                    • #13
                      Am gasit solutia cu teava o voi posta mai incolo , si da vor fi 4 halogene, momentan am fost prins cu alte treburi si nu am apucat sa-i fac mare lucru. In legatura cu cat costa vopseaua: vopseaua e ultimul lucru de care ai nevoie, pana acolo sunt grund, chit, smirghel s.a.m.d., dar voi face un calcul la final si o sa vad, vopseaua nu o am cumparata dar urmeaza, oscilez intre vopsea cu lac separat si vopsea cu lac incorporat cea cu lac incorporat e mult mai ieftina.

                      Comment


                      • #14
                        Doamne ajuta de vreme buna. Arata ca de camuflaj )
                        Attached Files

                        Comment


                        • #15
                          Cand e gata da o tura prin fatza pe la baieti de undei ai luat-o si intreaba-i daca nu cumpara Sprinter...cred ca o sa le pice mutra.
                          Spor la treaba...felicitari!
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF