Cred ca a venit timpul sa prezint achizitia, dupa ce am studiat, am cautat, si in sfarsit am gasit ce cautam. Un Mercedes E 200 Kompressor.Anul de fabricatie 2003, 268000 km cat se poate de reali, masina cu un singur proprietar in DE, ingrijita si foarte bine pastrata.
Am cumparat.o, am bagat-o in service unde am schimbat 2 pivoti si un brat pe stanga, si acel furtun de sub compressor, bujii pentru gpl ,uleiul si filtrele si cam atat deoarece s-a constatat ca avea discuri si placute noi fata-spate, pompa sbc noua sau reconditionata(nu stiu exact) cu lichidul de frana schimbat, alternator nou, curea accesorii noua, si cam atat imi aduc aminte.
Apoi, conform socotelilor pe care le aveam deja facute, am mers la Andreigpl pentru a monta o instalatie , initial am vrut Prins, dar in urma discutiilor , s-a montat Tomassetto stag 4 qbox, deoarece mi-a spus ca gpl-ul de la noi este foarte prost, iar instalatia Prins este foarte pretentioasa si cum nu am timp si nici nu vreau sa merg la service in fiecare saptamana, mi-a garantat ca nu voi avea probleme cu instalatia propusa.
Masina se comporta exemplar,merge ca una noua, doar ca apuc sa merg cu ea decat in weekend, deoarece sotia o foloseste zi de zi.
Dar, de vreo saptamana, se aprinde becul de la check engine, si cum nu suport nici un bec aprins in bord, am fost la service, pe tester arata erorile P2013, P2029, P201C..masina merge la fel, nu intra in nici o avarie.
Le-am sters, au aparut iar. Urmeaza sa ma duc la cei de la gpl pentru a solutiona problema, pentru ca eu dupa ce am scos.o din service,pana sa Montez gpl, am fost cu ea intr-un concediu destul le lung, si nu s-a aprins nici un bec. Ma gandesc ca de la gpl e problema.
Si inca un lucru pe care il face rar, dar il face,( si daca ati mai intalnit sau stiti de la ce ar putea fi v-as ruga sa imi spuneti), inca de cand era pe benzina, oscila turatia intre 800 si 2000 sa zicem, destul de agresiv. Foarte rar, dar se mai intampla si acum, si pe benzina si pe gpl.
Cam asta ar fi povestea cu masina care ma bucura zi de zi cand o vad si cand merg cu ea.Incerc sa atasez si niste poze..
Am cumparat.o, am bagat-o in service unde am schimbat 2 pivoti si un brat pe stanga, si acel furtun de sub compressor, bujii pentru gpl ,uleiul si filtrele si cam atat deoarece s-a constatat ca avea discuri si placute noi fata-spate, pompa sbc noua sau reconditionata(nu stiu exact) cu lichidul de frana schimbat, alternator nou, curea accesorii noua, si cam atat imi aduc aminte.
Apoi, conform socotelilor pe care le aveam deja facute, am mers la Andreigpl pentru a monta o instalatie , initial am vrut Prins, dar in urma discutiilor , s-a montat Tomassetto stag 4 qbox, deoarece mi-a spus ca gpl-ul de la noi este foarte prost, iar instalatia Prins este foarte pretentioasa si cum nu am timp si nici nu vreau sa merg la service in fiecare saptamana, mi-a garantat ca nu voi avea probleme cu instalatia propusa.
Masina se comporta exemplar,merge ca una noua, doar ca apuc sa merg cu ea decat in weekend, deoarece sotia o foloseste zi de zi.
Dar, de vreo saptamana, se aprinde becul de la check engine, si cum nu suport nici un bec aprins in bord, am fost la service, pe tester arata erorile P2013, P2029, P201C..masina merge la fel, nu intra in nici o avarie.
Le-am sters, au aparut iar. Urmeaza sa ma duc la cei de la gpl pentru a solutiona problema, pentru ca eu dupa ce am scos.o din service,pana sa Montez gpl, am fost cu ea intr-un concediu destul le lung, si nu s-a aprins nici un bec. Ma gandesc ca de la gpl e problema.
Si inca un lucru pe care il face rar, dar il face,( si daca ati mai intalnit sau stiti de la ce ar putea fi v-as ruga sa imi spuneti), inca de cand era pe benzina, oscila turatia intre 800 si 2000 sa zicem, destul de agresiv. Foarte rar, dar se mai intampla si acum, si pe benzina si pe gpl.
Cam asta ar fi povestea cu masina care ma bucura zi de zi cand o vad si cand merg cu ea.Incerc sa atasez si niste poze..
Comment