Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru C180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Debitmetru C180 Kompressor

    Salutare tuturor!
    In ultima vreme am intampinat o problema cu masina!
    Este achizitionata de curand, a mers fara nici o problema! Acum 2 saptamani din diverse cauze pe care nici eu nu le stiu, dupa ce am facut un deum de 80 de km fara nici o problema si am oprit masina, cand am incercat sa o pornesc 2 ore mai tarziu motorul mergea foarte zgomotos, nu statea relantiul, nu avea putere. Ulterior am aflat ca aveam distributia sarita de la punct.....s-a reparat. In timp ce masina era in service si i s-a facut testarea, pe langa variatia axului cu came de admisie a aparut si debitmetrul ca problema. Cand a fost verificata piesa am constatat ca din cei 5 pini care sunt prezenti pe mufa, doar unul mai era la locul lui, ceilalti 4 fiind taiati/rupti. S-a pus distributia la punct, dar acum motorul nu mai merge cum s-ar zice "rotund", are mici trepidatii care se simt si in habitaclu si se accelereaza greu.
    Enigma mea este, cum a putut motorul sa mearga perfect aproape 3000 de km fara debitmetru, iar acum cand sa reparat distributia, nu mai functioneaza cu acelasi debitmetru? A mai intampinat cineva problema, sau daca aveti vreu sugestie?
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Tare curios !!!!! Adica ai cumparat masina de curand , functiona foarte bine ,dupa acel drum facut de 80km ai oprit si pe urma dupa o pauza de 2 ore hodorong tronc a sarit distributia de la punct si mai distruge si debitmetrul. Distributia nu sare de la punct decat in cel mai rau caz cand intinzator lant nu mai functioneaza, vreo patina rupta si referitor la debitmetru "nu cumva ti-a pus altul la service" Merge motorul si cu debitmetrul defect dar nu distrus cum este al tau ,dar funtioneaza aiurea . nu trage ,trepideaza da rateuri in admisie. ti-am pus o poza si cu distributia ,greu de sarit de la punct.....Parerea mea este ca te-au cam fraierit aia la atelier.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Pai debitmetrul am observat ca are piciorusele taiate pana sa o duc in service! La atelier s-a schimbat decat intinzatorul, ca patinele si lantul erau ok! Din ce mi-a mai detaliat mie mecanicul trepidatiile care sunt acum ar fi din cauza debitmetrului, pt ca nu mai face amesteecul cum trebuie! Astept sa ajunga astazi altul si sa il inlocuiesc pe cel ce e pe masina mea sa vedem daca e vreo schimbare!

      Comment


      • #4
        Salut,

        Am tot un c180 kompressor si ma confrunt cam cu aceasi problema.
        Am eroare in bord si cand am fost la diagnoza mi-a aparut codul pentru debimentru. Chestia e ca la mine se tureaza, are putere etc.... trepidatii exista doar la revenirea la relanti.. scade pe la 500 rpm si dupa revine... Plus de asta la plecarea de pe loc cateodata nu se tureaza constant (parca ar pleca un incepator cu masina si nu o accelereaza).

        Intrebarea mea este de curiozitate cat a costat un debimetru pentru w203.

        Multumesc.

        Comment


        • #5
          La mine am o problema cu pornirea de dimineata,cand o pornesc se aude un ''carait" vreo 3 secunde dupa care motorul revine la normal.I-am schimbat o rola intinzatoare dar tot degaba
          Are cineva idei?

          Comment


          • #6
            Originally posted by stefanita1992 View Post
            La mine am o problema cu pornirea de dimineata,cand o pornesc se aude un ''carait" vreo 3 secunde dupa care motorul revine la normal.I-am schimbat o rola intinzatoare dar tot degaba
            Are cineva idei?
            Sa nu cumva sa ai probleme cu bendixul de la electromotor.

            Comment


            • #7
              Originally posted by stefanita1992 View Post
              La mine am o problema cu pornirea de dimineata,cand o pornesc se aude un ''carait" vreo 3 secunde dupa care motorul revine la normal.I-am schimbat o rola intinzatoare dar tot degaba
              Are cineva idei?
              Aceiasi problema una cam fara rezolvare pentru mine, urmareste topicul zgomot pornire w 203 kompressor.

              Comment


              • #8
                Originally posted by H3F View Post
                Salut,

                Am tot un c180 kompressor si ma confrunt cam cu aceasi problema.
                Am eroare in bord si cand am fost la diagnoza mi-a aparut codul pentru debimentru. Chestia e ca la mine se tureaza, are putere etc.... trepidatii exista doar la revenirea la relanti.. scade pe la 500 rpm si dupa revine... Plus de asta la plecarea de pe loc cateodata nu se tureaza constant (parca ar pleca un incepator cu masina si nu o accelereaza).

                Intrebarea mea este de curiozitate cat a costat un debimetru pentru w203.

                Multumesc.
                Aceleasi simptome le am si eu de ceva vreme, voi face o vizita la mecanic ca oricum se apropie si schimbul de ulei/filtre si vreau s-o rezolv si pe asta. Mecanicul a zis ca nu am de ce sa-mi fac griji si sa astept pana mai trece putin frigul. Din pacate nu am idee de pret pentru el, dar voi reveni cu un post dupa ce-mi fac niste timp s-o rezolv.

                Comment


                • #9
                  După multe săpături, am găsit ceva materiale de studiu pe niste forumuri straine:
                  - http://mbworld.org/forums/c-class-w2...placement.html

                  - http://www.benzworld.org/forums/w203...le-cold-2.html

                  - ceva mai tehnic

                  -http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-M...-/291246309551

                  Din ce am înțeles, pot fi vreo 4 cauze posibile pentru problema noastră. Una dintre ele, ceva furtun de vacuum crăpat/fisurat/copt (s-a făcut un recall pentru că strânseseră colierele prea tare și se taie). Alta ar fi debitmetrul, pe care eu l-aș exclude ca și cauză în condițiile date, pentru că l-am scos să-l curăț și am găsit niște ulei prin galeria de admisie. Mai era o valvă pe care trebuie s-o depistez și e posibil să trebuiască schimbată.

                  Dacă înțelege cineva mai bine ce povestesc oamenii ăia, aș fi tare recunoscător.

                  @H3F Dacă chiar vrei să schimbi debitmetrul, eu pt. a mea am găsit ceva no-name la 250 RON și SIEMENS la 1200 RON

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rboarescu View Post
                    Dupã multe sãpãturi, am gãsit ceva materiale de studiu pe niste forumuri straine:
                    - http://mbworld.org/forums/c-class-w2...placement.html

                    - http://www.benzworld.org/forums/w203...le-cold-2.html

                    - ceva mai tehnic

                    -http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-M...-/291246309551

                    Din ce am înțeles, pot fi vreo 4 cauze posibile pentru problema noastrã. Una dintre ele, ceva furtun de vacuum crãpat/fisurat/copt (s-a fãcut un recall pentru cã strânseserã colierele prea tare și se taie). Alta ar fi debitmetrul, pe care eu l-aș exclude ca și cauzã în condițiile date, pentru cã l-am scos sã-l curãț și am gãsit niște ulei prin galeria de admisie. Mai era o valvã pe care trebuie s-o depistez și e posibil sã trebuiascã schimbatã.

                    Dacã înțelege cineva mai bine ce povestesc oamenii ãia, aș fi tare recunoscãtor.

                    @H3F Dacã chiar vrei sã schimbi debitmetrul, eu pt. a mea am gãsit ceva no-name la 250 RON și SIEMENS la 1200 RON
                    Cand este dus debitmetru ..este dus ..da rateuri nu mai trage , curatat debitmetru este fix un "fass" Asta o spun din propia experienta. Dupa ce l-am schimbat "avand la indemana alte 2 debitmetre pe care le tineam pentru probe s-a schimbat radical problema .

                    Comment


                    • #11
                      Am găsit problema. Era un furtun al cărui capăt era în aer (pozele de mai jos), și nu se vedea că e scos numai dintr-un unghi cam incomod. Sunt convins că pe acolo trăgea "aer fals" și mașina încerca să compenseze, de aici oscilații la relanti, performanțe degradate, consum mărit(în cazul meu, diferență de 1,5-2 l/100km) zgomote ciudate, etc.

                      După 2 zile, mașina se comportă excelent și pe benzină, și pe gaz. Urmează doar să le fac o vizită celor de la service-ul care mi-a montat instalația GPL pentru o discuție (cât de amicală depinde de ei), să le zic și lor să aibă grijă cum aruncă cu piese înspre mașină, înainte să înțeleagă problema.

                      Recomand inspecția atentă a furtunelor, chiar dacă sunt mai greu accesibile.

                      Urmează să merg și la diagnoză să șterg erorile, apoi să văd dacă mai apare ceva.

                      Vă doresc o seară cât mai faină, BR
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Update:

                        Au fost sterse erorile, insa problemele persista oarecum:
                        - Pornirea la rece tot scutura, insa nu intotdeauna. Cauza ar fi o supapa care se numeste "Secondary air injection check valve"(poza 1 atasata, incercuit cu portocaliu)
                        - la cald tot vâneazã relantiul, fapt pentru care banuiesc niste furtunase de sub galeria de admisie, care scot gazele de carter si le baga in admisie(as dori si o confirmare, sa fiu sigur ca am inteles bine, vezi poza 2)

                        Martorul motor nu s-a aprins inca, dupa aprox 1500km.

                        Caut piesele si revin cu un update dupa ce le schimb, insa doar peste vreo 2 saptamani.

                        uploadfromtaptalk1429573455583.jpguploadfromtaptalk1429573465596.jpg

                        Comment


                        • #13
                          Imi cer scuze pentru ca am lispit de aici
                          Problema cu zgomotul de dimineata tot nu a disparut,am schimbat bendixul,dar degeaba,dar zgomotul vine de la lantul de distributie..Am pus prietena sa porneasca masina si eu cu mana in zona unde este lantul si surprizaa!!de acolo se aude acel "carait".Trebuie sa gasesc un service bun.Am schimbat bendixul cu tot ce era acoloerii,bobine..Bosch bineinteles.Ramane sa ma duc cu ea zilele care vine sa vad ce mai zic desteptii de la noi

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF