Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Citeva intrebari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citeva intrebari

    Salutare tuturor!!!


    Vreau sa achizitionez un B classe in viitorul apropiat sau mai indepartat si as dori sa stiu cat mai multe despre ea.

    1.Cat costa o revizie periodica obisnuita?(ulei,filtre,verificari sumare)
    2.Consum real mixt la un stil de condus mediu
    3.Cat costa piesele de schimb-curea distributie--
    -placute frana--
    -discuri frana--
    bara fata,bara spate
    4.Cat este o ora de manopera la service autorizat?
    5.Are tractiune spate?
    6.Garantia este de 2 ani?


    7.De ce nu este lume asa multa pe forum?Probabil ca nu sunt probleme la mercedes....lumea se plimba cu masinile in loc sa stea la discutii despre probleme ca nu exita...

    Sa auzim numai de bine

  • #2
    Originally posted by andyconstantin View Post
    Salutare tuturor!!!





    7.De ce nu este lume asa multa pe forum?Probabil ca nu sunt probleme la mercedes....lumea se plimba cu masinile in loc sa stea la discutii despre probleme ca nu exita...

    Sa auzim numai de bine

    Explicatii ar fi urmatoarele:

    - sunt putini posesori de masini modele dupa 2004 pe forum
    - probleme exista o multime...poti sa le vezi pe forumuri internationale
    - cand ai probleme cu o masina de fabricatie recenta, nu stai pe forum la discutii ci te duci cu masina in service ca nu ai alternativa (spre deosebire de cazul masinilor relativ vechi).

    Comment


    • #3
      Originally posted by andyconstantin View Post
      Salutare tuturor!!!


      Vreau sa achizitionez un B classe in viitorul apropiat sau mai indepartat si as dori sa stiu cat mai multe despre ea.

      1.Cat costa o revizie periodica obisnuita?(ulei,filtre,verificari sumare)
      2.Consum real mixt la un stil de condus mediu
      3.Cat costa piesele de schimb-curea distributie--
      -placute frana--
      -discuri frana--
      bara fata,bara spate
      4.Cat este o ora de manopera la service autorizat?
      5.Are tractiune spate?
      6.Garantia este de 2 ani?

      Sa auzim numai de bine
      1 - Daca mergi la un dealer (si asta ai sa faci in primii 2 ani pentru ca atat este acum garantia) nu scapi teoretic sub 1000 lei. Intre 1000 si 1200 lei.
      Dupa garantie daca hotarasti sa o faci la un service in care ai incredere te va ajunge aceeasi revizie undeva la 6-700, doar ca vei face economie de cateva ore (service-ul te tine in plus ca sa justifice manopera) IAR daca iti cumperi tu piesele ORIGINALE si le dai la un mecanic sa ti-o rezolve in garaj (daca nu esti total a-tehnic si nu ti-e jena de manusi poti s-o faci si singur) iesi in 500.
      2 - Depinde foarte mult in ce oras practici condusul de oras. Estimativ as spune un 7,5 iarna si un 6,5 vara - la Diesel. La benzina din principiu se mai adauga 1,2 - 2 litri indiferent de modelul si marca masinii.
      3
      - Distributia este pe lant - nu umbli la ea in primii 120 - 150 000 KM.
      - Placutele de frana au fost schimbate pe masian mea la Bosch Car Service (non dealer Mercedes) cu 470 lei piesele, lichidul de frana si manopera incluse. Asta s-a intamplat la 53.700KM pe cutie manuala si un stil de condus deosebit de calm. Cele pe spate mai aveau marfa dar le-am schimbat preventiv, iar cele pe fata mai mergeau 2 - 3000 KM dar ma saturasem de notificarea din bord.
      4 - La Mercedes in Iasi de exemplu ora este 100 lei fara TVA insa obligatoriu la o revizie ti-o tine 2-3 ore in acte iar in realitate n-ar avea ce face in 45 minute.
      5 - Nu exista decat tractiune fata. Propulsie sau 4matic nu s-au facut inca.
      6 - Incepand cu momentul septebrie 2005 garantia s-a transformat la Mercedes din 3 ani in 2 ani.

      De ce te-ai hotarat pe modelul asta, dat fiind ca in acesti bani poti sa iei un sedan de top de la alte marci? Pentru imagine?


      Sper ca ti-am fost de folos.

      Comment


      • #4
        In primul rand multumesc pentru raspunsuri,imi sunt de un real folos.Imi place f.mult masina si ma astept la o fiabilitate is siguranta exceptionale de la mercedes.Din cate am citit esti posesor de B classe.Spune-mi si mie ce probleme ai avut cu ea,daca au fost.Nu cumpar masina pentru imagine,nu e asa de importanta imaginea pt. mine in momentul de fata.Dar s-a lipit ca marca de scrisoare.Este vreun motiv pentru care nu ar trebui sa iau Mercedes sau clasa B?Cum este confortul la interior?Ceva trancaneli sau "soricei" de la drumurile noastre?Suspensiile sunt rigide? Care ar fi sedanele de top care ar putea rivaliza cu acest model?

        Inca o data multumesc de raspunsuri si sa auzim numai de bine.

        Comment


        • #5
          Ma bucur ca iti pot fi de folos. Sunt intr-adevar posesor al acestui model.

          1 - Prima problema am avut-o la 16 000 KM cu un comutator care este multi-multi purpose (actionare stergatoare fata, spalare parbriz, actionare stergator luneta, spalare luneta, semnalizare, faza scurta/lunga). A picat un contact probabil in interior si nu mai porneau stergataorele fata decat uneori cand se producea contactul in comutator, restul functiilor erau OK. S-a schimbat pe garantie in ~2 ore.

          2 - A doua problema a fost ca auzeam un scartait ca de rola uzata cand era rece afara, cam incepand cu 25 000 KM, in dreptul rotii fata, si m-am dus de doua ori cu ea in service in perioada garantiei sa vada despre ce este vorba. Acest scartait aparea doar in primele 2-3 minute de functionare a motorului dupa care disparea total pentru ziua respectiva - deci pana ajungeam la service inceta. Probabil din acest motiv cumulat cu nivelul de competenta al mecanicilor si evitarea rezolvarii problemei pe garantie (banii lor) mi-au tot spus ca totul e OK. Pana la urma am rezolvat-o pe banii mei, dupa iesirea din garantie, si am povestit totul aici pe forum cu lux de detalii:


          3 - Am mers in concediu cu 5 persoane in masina, si undeva pe Transfagarasan am luat-o aiurea pe un drum de ~20 KM pe care l-am facut in 3 ore, si datorita faptului ca drumul era extraordinar de distrus, mi-am strambat usor unghiurile fata. Nu mi-am dat seama la timp, am mai mers ~2000KM incat s-au ros cauciucurile fata si a trebuit sa cumpar altele inainte de a regla unghiurile corect. Cred ca asta se putea intampla la orice masina non-SUV sau non-teren, a fost un test dur.

          4 - S-a defectat motorasul din portiera soferului care actioneaza acel buton cromat de incuiere a portierei. Iarna apare problema, cand temperatura coboara sub 10 grade. Iarna trecuta a fost OK dar iarna asta mi-a mancat zilele. Pur si simplu apesi pe telecomanda, butonul se zbate cu zgomot de mitraliera sus-jos si dupa 4-5 miscari rapide ramane in sus. Trebuie ori s-o incui de 5 ori pana se hotaraste butonul sa ramana in jos, ori s-o incui pana butonul ramane intr-o pozitie intermediara si poti sa-l apesi cu degetul inainte de a inchide portiera, ori sa-l apesi cu degetul prin poritera spate, cu portiera fata inchisa. EXTRAORDINAR DE ENERVANT, zilele viitoare la revizie schimb si acest motoras din interiorul portierei.

          5 - Cheia este cu IR sau ma rog cu un sistem neconventional, non cheie metalica. Bagi un transmitter transparent si intra bot in bot cu un receiver din bord, si dupa ce o recunoaste poti suci cheia sa pui contactul. Acel receiver s-a desprins din interiorul sistemului si tinde sa iasa pentru ca are un arc in spate. Trebuie sa scot usor cheia din contact ca sa nu iasa receiverul si sa-l caut pe pres. Se poate trai cu asta.

          Niciun fel de greieras la interior, niciun fel de probleme la suspensie, desi am mers preponderent in oras. Suspensia este foarte rigida, gen sport. Practic simti cam tot peste ce calca rotile. Si cauciucurile contribuie la asta pentru ca sunt in varianta cea mai "inalta" pe 55. Sunt si pe 45 dar optional la jante de 17.
          Practic inafara de problema cu incuiatul portierei celelalte s-au rezolvat, sau se poate trai cu ele. Doresc sa schimb motorasul ca mi-a scos peri albi toata iarna (folosesc functia prin care numai potriera soferului se incuie si descuie din telecomanda, pentru ca merg preponderent singur).

          Apropo de alternative la acest model, trebuie spus ca de banii astia poti lua Honda Accord ultimul model care are extraordinar de multe optiuni inclusiv racire cotiera&torpedo, camera posterioara si tot felul de chestii la care nici nu te gandesti. Ar fi si Toyota Avensis care la fel este mult mai ieftina si ca sa ajungi cu pretul la nivelul pretului unui B Klasse dotat mediu, trebuie sa pui pe Toyota toate optiunile, SI motorizarea de top. Ford Mondeo de asememena este mai ieftina si trebuie sa-i pui de toate s ajungi la acelasi nivel de pret, desi nu as recomanda Ford. Passat CC care este foarte eleganta, confortabila, etc si care la fel are un pret asemanator cu B. Toate infara de Passat CC sunt mai ieftine si ar trebui sa le faci FULL-OPTION ca sa ajungi cu pretul la nivel de B, numai ca toate sunt masini foarte comune si foarte des intalnite in trafic. Nu am experienta personala a nici uneia si deci nu pot spune ca sunt sau nu mai fiabile, desi Honda si Toyota s-ar putea sa fie, ca nu prea am auzit de probleme la ele (am si o Toyota alt model in familie si e cal neobosit de povara).

          Concluzie: la acelasi pret ORI alegi FULL OPTION dar un model prezent in toate parcarile si peste tot in trafic ORI alegi medium options dar o masina intalnita rar.

          Mai discutam.

          Comment


          • #6
            reply

            Salutare si multumesc pentru atentia si timpul acordat.

            Din cate mi-ai scris tu aici vad ca ai avut mai multe probleme decat mine care am un Ford Fiesta si in afara de cativa greierasi nu a zis saraca nimic pana acum de aproape 2 ani.Atat ca a inceput sa fie cam mica si neiancapatoare,cam fara vlaga si fara prea multe optiuni.Ma rog,de atat am avut bani atunci.Acum as vrea sa o schimb si am inceput o cautare pe care vreau ca la final sa o inchei cu o alegere inteleapta,dupa informare,pret,drive-test si mai multe altele pentru ca asa se cuvine la o masina pe care dai ~25.000 eur.
            Problema e in felul urmator:Eu stau momentan in Turcia si datorita pozitiei pe care o am pot cumpara o masina fara taxe.Asa se face ca eu voi plati in jur de ~17.000 pe ea.Alfel nu cred ca as fi avut eu bani de mercedes.Poate vreun Smart
            M-am gandit si eu la ce spui tu insa aici in Turcia Accordul nu are decat motorizarea pe benzina de 2 litri-consum mare.Tot la Toyota ma gandesc si eu serios insa la Corolla diesel nu au decat 1.4 ceea ce f putin.Deci ramane Avensis care are un 2.0 diesel-136 cp ceea ce e acceptabil.Ar mai fi Jetta,un diesel de 2.0 tdi 140 cp cam tot in aceeasi suma insa nu e chiar pe gustul meu.

            O sa le si conduc si poate pana la anul aduc motorul diesel pe Accord si aici sau pe cel de 2.0 d4d pe Corolla.Daca nu ramane intre Avensis si Jetta.Astept raspuns zilele astea si de la cei de la BMW Germania in legatura cu un pret fara taxe pentru 320d sau 318d,BMW e prima mea iubire insa datorita pretului prea ridicat nu am cutezat nici macar sa ma gandesc la un autoturism din clasa Premium de unde face parte si Mercedes.

            Imi face o deosebita placere sa discut cu oameni ca tine,pasionati de automobile ,sfaturile mi s-au parut pertinente si astept in continuare pareri si sfaturi.Apropo,ce parere ai de Jetta ? Passat-ul cum il percepi? Am auzit si citit ca actualul model e mai putin reusit.

            Sanatate si sa auzim numai de bine

            Comment


            • #7
              Din principiu o masina confortabila (la drum lung) e de obicei o masina mare/si sau una de firma recunoscuta pentru asa ceva. Eu personal nu as lua Jetta, nu-mi spune nimic, nu e mare nici la exterior nici la interior. Este de fapt varianta sedan a golf-ului.
              In privinta sub-motorizarilor ai dreptate, in privinta Dieselului la fel, nici eu nu as lua Otto din principiu, cu riscul de a fi subiectiv.
              Corolla este omologul lui Jetta, practic aceeasi masina dpdv al clasei, dar produsa de altcineva. Dintre cele doua nu as alege nici una, dar la o adica as prefera Corolla respectiv fiabilitatea in detrimentul design-ului. B Klasse este mai mare decat amandoua in ceea ce priveste spatiu pasagerilor, portbagajul fiind un pic mai mic (desi portbagajul are o functie de coborare a podelei prin care mai castigi ceva spatiu pe verticala). Sa urmaresti spatiul pentru pasageri in B spre exemplu spatiul pentru genunchii pasagerilor spate.
              Niciun alt model de pe piata nu are asemenea spatiu la aceste dimensiuni exterioare. Majoritatea precum Corolla, Jetta, Avensis, Passat si restul din marea masa au dimensiuni exterioare mai mari si spatiu pentru pasageri mai mic decat MPV-urile (B Klasse, si restul din aceasta categorie). Asta e farmecul la MPV.
              Arunca o privire la Passat CC, este extrem de exclusivista, are si motoare Diesel mari, are spatiu mare pentru cele 4 persoane (fiind CC) si cel mai mare portbagaj pe care l-ai vazut la un Sedan (sau la un CC).
              Daca iti plac MPV-urile si forma lor, omoloagele lui B Klasse ar fi Corolla Verso, Focus C MAX, Golf Plus, etc. ABSOLUT TOATE au pretul semnificativ mai mic decat Mercedes in detrimentul confortului (probabil), si a imaginii adica stemei. Cu riscul de a ma repeta, ca sa ajungi cu oricare din ele la pretul unui B Klasse dotat medium, trebuie sa le faci absolut FULL OPTION.

              Post Scriptum: Legat de Ford Fiesta, nu ai spus cat de circulata a fost masina. Am mai citit zilele astea pe un forum cum povestea un mandru posesor de Toyota Aygo ca o are de doi ani si in cei doi ani si 18 000 KM nu a avut nicio problema cu ea. Pai cred si eu ca la 9000 pe an nu iti face probleme, nici Dacia Logan. Eu am enumerat acele probleme in perspectiva a 65 000 KM parcursi in 3 ani si 4 luni.
              Last edited by StGermain; 02-16-2009, 19:16 PM.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF