Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by dan500se View Post
    ...in ultima vreme nu am mai reusit sa pronesc motorul...
    Pana la urma tot incercand sa scot cheia din contact am avut surpriza foarte placuta ca sa reusesc sa pornesc 500-le "din greseala" !
    Am montat bateria de 62 Ah de pe W123 280E (desi a ei era de 100 Ah) si miscand intamplator cheia in contact in pozitia de demarare motorul s-a trezit la viata!

    A trecut un an si jumatate de la ultima pornire iar benzina avea peste doi ani si patru luni vechime .De fapt am pornit-o doar cu benzina din circuit si cu cea din pompa pentru ca datorita mitului cum ca benzina isi pierde proprietatile in timp (a se vedea acum dovada ca nu e chiar asa), anul trecut am golit aproape complet rezervorul!

    Dupa adaugarea a unei cantitati de circa 2 litrii de benzina am pornit motorul din nou si pot sa spun ca merge ireprosabil si nu da semne ca perioada in care a stat nepornita sa ii fi adus ceva deteriorari!

    Din pacate insa cheia tot nu am reusit sa o scot din contact dar macar acum am certitudinea ca maneta e sigur in pozitia corecta de P...Altfel nu pornea motorul!

    Urmeaza sa demontez carcasa din jurul manetei schimbatorului pentru ca eu suspectez ca acolo ar fi ceva nereguli!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #77
      Ceau Dane!

      Între selectorul cutiei de viteze şi contact există o singură legătură de natură electrică. Aceasta nu permite pornirea motorulul decât în poziţiile P sau N pentru că în celelalte poziţii plusul prin contact 30 nu ajunge la demaror (50). Cheia ta nu iese din altă cauză, şi eu suspectez că acel zăvor care nu permite cheii să iasă, după ce ai introdus-o şi rotit-o în poziţia contact, şi-a modificat poziţia şi n-o mai lasă să iasă nici în zero. După cum ştii, cheile au un fel de gât, o zonă subţiată care intră sub acel zăvor după rotire.

      Comment


      • #78
        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
        Ceau Dane!...
        Salut Nelu! Vroiam sa te sun in zilele astea!

        Deci...Nu numai ca nu pot scoate cheia din contact dar nici maneta schimbatorului nu o pot misca...Nici acum cu motorul pornit!

        E greu de explicat de la distanta...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #79
          Salutare. In privinta cu cheia eu sunt de parere ca este de la contact...eu am avut probleme cu iala de la porbagaj, problemele erau asemanatoare dupa ce am bagat cheia nu am mai putut scoate, dupa cateva incercari am reusit sa scot cheia dar din prostia mea am bagat din nou si s-a blocat mai rau. Am ajuns sa desfac tot mechanismul si am desfacut-o conplet. Din cate am observat mechanismul functioneaza ca iala de la usi normale, functionarea se bazeaza pe arcuri si bilute s-au tije micute...cheia are denivelari, dupa ce introduci cheia pe canal denivelarile de pe cheie actioneaza bilutele/tijele cu arcuri si dupa ce introduci cheia pana la capat fiecare biluta intra in denivelarle cheii si dupa aia se poate rasuci cheia...problema este ca bilutele/tijele sunt blocate si arcurile nu le pot inpinge la locul lor. In principiu asa functioneaza "ialele". Eu am scos din inchizatoare 2 arcuri si 2 tije care erau uzate si dupa aia a functionat iarasi. Parerea mea este ca astea ar fi problema!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #80
            Mentionez ca prima data cand am reusit sa scot cheia am facut miscari scurte pe loc (nu rasucire) pana a cedat biluta/tija si asa am reusit sa scot. Dar in aceiasi timp se poate si agrava treaba ca sa nu mai poti scoate deloc! Multa bafta in continuare!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #81
              Am uitat sa mentionez ca inchizatoarea de la porbagaj a functionat bine pana a aparut problema...si eu cred ca Ionutz_ng are dreptate ca s-au uzat in timp pana cand au cedat.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #82
                Problema a fost rezolvata!

                Am avut noroc ca nu a fost nimic defect. Doar cablul care vine de la contact la piedica de la maneta schimbatorului de viteza a fost deconectat, mai mult ca sigur atunci cand am demontat bordul.
                Mi-am dat seama de acest lucru desfacand carcasa aparatoare a mecanismului de blocare a schimbatorului si urmarind traseul invers al cablurilor. Eu am controlat initial doar cablul de la pedala de frana, nestiind ca si la contact este un astfel de blocaj. Problema s-a rezolvat in cateva minute!

                Bineinteles ca pentru un ochi "antrenat" era evident ca acel cablu nu era montat si astfel nu se putea pune problema miscarii manetei, dar din necunostinta de cauza si datorita perioade lungi de timp trecute de la demontarea bordului nu am intuit acest aspect.



                Piedica din dreapta este cea actionata de contact iar cea din stanga de pedala de frana.



                Cablul decuplat din contact.



                Situatia revenita la normal.

                L.E. Este foarte interesant sistemul de siguranta care impiedica mai multe lucruri in cazul in care nu pui maneta in P: nu poti scoate cheia din contact si bineinteles nu poti porni nici motorul, nu poti muta maneta daca nu apesi frana...etc. Am inteles ca la multe masini acest sistem e anulat datorita unor defectiuni, fiind si cazul la 280SE-ul meu unde pot scoate cheia din contact si in mers si muta maneta in orice pozitie oricand, cu sau fara cheie in contact.
                Last edited by dan500se; 03-17-2010, 07:45 AM.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #83
                  Deci o problema rezolvata.Iar in privinta sistemelor anulate...gramezi.Mioritice.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by tumar View Post
                    ...in privinta sistemelor anulate...gramezi.Mioritice.
                    Din pacate asa este! Tipic romanesc! Cu 500-le am avut noroc! Am fost cam primul care a apucat "sa-si bage nasul" in masina. Nu am avut surprize de proportii.

                    Originally posted by tumar View Post
                    Deci o problema rezolvata...
                    Cu rezolvarea problemei cu scoaterea chei am mai reusit sa imi fac si o copie dupa ea, lucru ce initial nu am reusit, cum am scris si pe vremea aceea:

                    Originally posted by dan500se View Post
                    Am vrut sa-mi fac o dublura la cheia masinii si m-am dus la un atelier de copiat chei (destul de bun) dar spre surprinderea mea tipul de acolo a refuzat sa-mi faca copia motivand ca la Mercedes exista posibilitatea ca, cheile care nu sunt originale sa blocheze contactul!
                    Mi-a spus ca totusi poate sa-mi faca copia ,pe raspunderea mea, dar sa nu-l folosesc decat pt. deschiderea usilor, iar acest lucru nu ma ajuta cu mai nimic...
                    Ati mai auzit asa ceva?
                    Cica ar fi din cauza uzurii cheii originale si a contactului...
                    Am apelat la o firma specializata si contra sumei de 38 de lei am facut o copie a chei originale.
                    Am intrebat tipul de acolo daca intr-adevar exista riscul blocarii chei in contact (se pare ca in usi nu se blocheaza). Dupa spusele lui a avut doua cazuri de acest gen la copii de chei Mercedes, dar situatia s-a remediat dupa scoatere contactului (de catre proprietar sau ei personal) si a chei la atelierul lor, prin aplicarea unei "uzuri" a copiilor. Si-a asumat raspunderea pentru acest lucru si remedierea eventuala era absolut gratuita.

                    La mine nu a fost cazul. Cheia merge perfect in contact si bineinteles si in usi.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #85
                      Dane, nu "copia" este de vina si nici nu are cum.Este o clona, deci identica.Problema apare la arculetele din butuc, cheia fiind neuzata forteaza arculetele si lamelele care, vechi fiind mai cedeaza.Eu am doua chei facute si nu am avut probleme.Din cand in cand putina vaselina prin butucuri nu strica, mentine arculetele si intreg mecanismul in "forma maxima".(atat cat se poate la o masina de 20-30 de ani).Eu deja am butuc portbagaj defect.Noroc cu centralizata.
                      Last edited by tumar; 03-18-2010, 11:00 AM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by tumar View Post
                        ...este o clona, deci identica.
                        Nu este deloc identica! Daca ai observat, am scris mai sus ca remedierea situatiei in cazul in care nu functioneaza cum trebuie este "crearea" unei uzuri a copiei prin polizare!

                        Recunosc, ai drepatate cand spui ca se uzeaza de fapt butucul si ca problema porneste de acolo. Dar daca compari cheia noua cu cea veche o sa vezi diferenta semnificativa! Am sa le fac poza.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #87
                          Am facut si eu o dublura la cheia de la gunoiul meu, la atelierul care e in fiecare BricoStore la iesire, 25 de lei, a durat cateva secunde. Baga originalul intr-un aparat si se copiaza automat.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Din pacate asa este! Tipic romanesc! Cu 500-le am avut noroc! Am fost cam primul care a apucat "sa-si bage nasul" in masina. Nu am avut surprize de proportii.



                            Cu rezolvarea problemei cu scoaterea chei am mai reusit sa imi fac si o copie dupa ea, lucru ce initial nu am reusit, cum am scris si pe vremea aceea:



                            Am apelat la o firma specializata si contra sumei de 38 de lei am facut o copie a chei originale.
                            Am intrebat tipul de acolo daca intr-adevar exista riscul blocarii chei in contact (se pare ca in usi nu se blocheaza). Dupa spusele lui a avut doua cazuri de acest gen la copii de chei Mercedes, dar situatia s-a remediat dupa scoatere contactului (de catre proprietar sau ei personal) si a chei la atelierul lor, prin aplicarea unei "uzuri" a copiilor. Si-a asumat raspunderea pentru acest lucru si remedierea eventuala era absolut gratuita.

                            La mine nu a fost cazul. Cheia merge perfect in contact si bineinteles si in usi.



                            Copia se face la pantograf deci se copiaza cheia ,,originala " cu sau fara uzura ,acum depinde de scula aschietoare care prelucreaza cheia noua ( parca era o freza din ce am vazut eu ) si de mana celui care prelucreaza cheia pt ca daca nu copiaza bine originalul e normal sa apara tot felul de incidente .Cel mai bine parerea mea e de mers cu masina la facut chei asta pt a scutii drumurile in plus in caz de ceva incidente ,asa ,,meseriasul " probeaza el si i-si asuma responsabilitatea .In Bucuresti am incredere intr-un singur om la care am facut chei mereu de masina de casa cu amprenta etc .Are atelierul linga consulatul Austriei= Vasile Lascar colt cu Popa Petre

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF