Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumoasa excursie! Felicitari, tot cu binele si cu rele, luand pe total pataniilre, Lord, nu te-a lasat totusi, manevra cu benzina, na, se intampla cand omul iese din ordinea zilnica cu pompele obisnuite de aici.
    Da ne bucuram ca ati ajuns cu bine si nimic serios nu s-a produs.
    Si ai aflat, ca mergi 30km cu combustibilul din instalatie.
    Doamne ajuta!
    Last edited by Hirig888; 09-17-2016, 13:05 PM.
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

    Comment


    • Pe mine ma mira ambele "patanii"... Daca ai avut fifti-fifti benzina-motorina teoretic masina mai mergea, "sugitand"... Au fost "n" experimente cand puneau benzina peste motorina si masina mergea fara mari probleme. Am pus si eu, adevarat - la stivuitor, in bidon, din greseala cativa litrii de benzina, si peste pana plin motorina... nu s-a intmplat nimic. Posibil ca tu ai fi avut mai multa benzina decat motorina. In fine...

      Dar faza cu prezoanele. E grav! Cum de s-au rupt in halul ala? Ai dat in ceva?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Nu cred ca a dat de ceva, adica din presupuse, am mai vazut asaceva, tot cu janta de aluminiu, asa din auzite, si pare logic, se dilata janta mult mai mult de la caldura(frana/racire/frana) ca prezoanele, din acest motiv se lasa mai cu greu rotile din AL. Aparent prezoanele nu au rezistat la acest ciclu lafel de bine si s-au fisurat pur si simplu. Dupa care vezi rezultat. De asta trebe avut grija la vulcanizari, sa nu straga aliajele ca cele otel, nu-i acelasi lucru pedeparte.
        "The wife should always be "legally" younger than the car"
        W124 200D
        W123 240D
        Prezentare W124
        Prezentare W123

        Comment


        • Originally posted by dan500se View Post
          Pe mine ma mira ambele "patanii"...
          Pe mine nu mă miră deloc, ambele au explicație
          Originally posted by dan500se View Post
          Daca ai avut fifti-fifti benzina-motorina teoretic masina mai mergea, "sugitand"... Au fost "n" experimente cand puneau benzina peste motorina si masina mergea fara mari probleme. Am pus si eu, adevarat - la stivuitor, in bidon, din greseala cativa litrii de benzina, si peste pana plin motorina... nu s-a intmplat nimic. Posibil ca tu ai fi avut mai multa benzina decat motorina. In fine...
          1. Teoria e teorie, dar nici teoria nu zice că dieselul merge cu amestec 50:50 motorină-benzină.
          Practica confirmă că 80:20 motorină-benzină încă mai merge, la 95:5 chiar îi place. La mine motorul pornea, dar nu stătea la ralanti.
          2. Dacă am alimentat 48,59 de litri de benzină (atât scrie pe bon, îl am și acum) până la plin, nu puteam să am mai multă benzină (în rezervorul de 100) decât motorină. În fine, eu am făcut-o cu mâna mea, iar când faci ceva ”ad labam” și fără să-ți caști ochii, rezultatul se arată imediat...

          Originally posted by dan500se View Post
          Dar faza cu prezoanele. E grav!
          E FOARTE grav, am și scris că pur și simplu am încremenit când am văzut, și mi-am dat seama ce puteam păți la o adică...
          Originally posted by dan500se View Post
          Cum de s-au rupt in halul ala? Ai dat in ceva?
          N-am dat în nimic, nu sunt adeptul parcării pe borduri. Explicația este într-adevăr cea de mai jos:

          Originally posted by Hirig888 View Post
          janta de aluminiu se dilata mult mai mult de la caldura (frana/racire/frana) ca prezoanele, din acest motiv se lasa mai cu greu rotile din Al. Aparent prezoanele nu au rezistat la acest ciclu la fel de bine si s-au fisurat pur si simplu. Dupa care vezi rezultat. De asta trebe avut grija la vulcanizari, sa nu stranga aliajele ca cele otel, nu-i acelasi lucru pe departe.
          Cu amendamentul că, roțile le schimb eu acasă și le strâng manual. Oricum, și la service aveam certuri cu băieții, nu-i lăsam să le strângă cu cheia pneumatică...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • La service-urile care se respecta te intreaba daca nu vrei sa le strangi personal... Am patit cu masina directorului de la firma... Am rupt doua chei si nu s-au desfactut. La o pana pe varf de munte coborai toti sfintii!

            Lasa, bine ca s-a terminat cu bine!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Auoooleuu, mama, bine ca nu ati patit! In legatura cu prezoanele...parerea mea personala si din experienta vorbind (am reusit sa rup si eu un prezon la strangere), la mai multe cicluri de desfiletare - MAI ALES LA FILETARE, metalul ''oboseste' si cu timpul se lungeste partea filetata, asta din cauza strangerii excesive cu pistolul pneumatic din vulcanizari si nu numai!

              In service manualul masini sunt trecute velorile la care se strang prezoanele...adica in cazul meu...prezon OEM W126, cu 'guler' se strang la 110Nm.

              Daca de fiecare data am trece pragul de strangere date de producatori, cu siguranta se va produce inevitabilul.

              @Levi... eu sunt convins ca la ultima interventie la roata respectiva, prezoanele aveau ''gatul cu sange''!

              P.S. Este recomandat ca din cand in cand sa verificam vizual prezoanele care urmeaza sa fie montate pe masina!



              Sanatate maxima!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Salut,de regula pistoalele sunt vinovate.Pt.autorizare vulcanizare se cere dinamometrica cu metrologia valabila(adica anuala) dar pt pistol nu se cere nimic,rolul acestuia fiind de "apropiere" si desfacere(percutie),continuarea strangerii facandu-se cu dinamometrica.Cereti dinamometrica,trebuie sa o aiba!Chiar daca injura in barba...

                Comment


                • La începutul iernii, când am schimbat încălțările de vară, am uitat să fac poze cu roata reparată. Am făcut-o acum, când am trecut înapoi la gumele de vară. La un șurub a trebuit să recurgem la bucșare.
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Mă uitam azi prin compartimentul motor cu gândul că ar fi timpul să-i fac o ”spălătură” dumnezeiască, când deodată văd furtunul de la pompa de vacuum, crăpat la vârf... Nu cred că scăpa vacuum pe acolo, nu am avut niciun semnal în acest sens, dar am procedat automat la tăierea porțiunii degradate. Din moment ce acesta s-a scurtat, am adăugat o bucată de furtun din plastic și unul din cauciuc...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Zilele trecute am organizat un DIY în vederea aducerii unei îmbunătățiri la sistemul de răcire al motorului, în ideea de a împușca 2 iepuri dintr-odată.
                      La Lord fiind schimbat motorul, actualul agregat nu ocupă tot compartimentul (ce era destinat din fabrică de a primi în gazdă inclusiv monstrul de 5600cmc în V8). Astfel, între elicea ventilatorului și difuzorul radiatorului a mai rămas un luft de cca 3 cm, plus că aceste 2 piese nu erau aliniate pe aceeași axă, fiind și aici o diferență de câțiva cm.
                      1. De aici derivă primul inconvenient: din cauza asta capacitatea de răcire a radiatorului nu era în parametri, o grămadă de aer practic ne mai ajungând la radiator. Ani la rând nu i-am dat importanță acestui aspect, deoarece în tot acest timp când a parcurs zeci de mii de km, mi-a fiert apa o singură dată, și asta la urcarea unui drum de munte prin Austria... Până anul trecut, când am pățit-o de 3 ori (de 2 ori în aceeași zi, în Corsica, tot așa traversând niște munți; și în Austria la urcarea pe Grossglockner, unde - așa cum am relatat la vremea respectivă - am făcut cale întoarsă, ceea ce acum, gândindu-mă tot mai mult la asta, o pun tot pe seama răcirii insuficiente)...
                      2. A 2-a bubă derivă tot din pricina celor enumarate la început, dar este exact reversul medaliei: ventilatorul pe vâsco fiind angrenat de pompa de apă, acesta funcționa tot timpul, învârtindu-se într-o veselie din momentul răsucirii cheii în contact într-o direcție, și până la răsucirea ei în direcția opusă. Astfel ventilatorul furniza aer rece la radiator (că de răcit tot răcea el, cu tot luftul acela dintre cele 2 piese) inclusiv atunci când motorul nu avea nevoie de așa ceva, iar aici mă refer în special la perioada de iarnă, când eu fac 7-8 km până la servici, iar la destinație acul nu-i suit mai sus de 40 de grade pe scala lu` nea Celsius, ne mai vorbind de lipsa aproape totală de căldură în habitaclu...
                      Așadar, furând (nu, nu e un termen potrivit, la noi merge mai bine ”plagiat”) ideea colegului și prietenului Dragoș (HeavyD), am început să studiez posibilitatea montării unui electroventilator direct pe radiator, în locul celui pe vâscocuplă. După studii academice seculare și cugetări lungi cum îi șade bine unui ardelean, am ochit un electroventilator ce făcea parte din dotarea unui W210 2.2 cdi din 2001, acesta fiind cel mai aproape de dimensiunile radiatorului și de locul rămas disponibil între acesta și fuliile curelei, adică de fața motorului. Apoi a urmat alt studiu, legat de instalația electrică, ceea ce la unii e floare la ureche, dar la unul ca mine (care e lemn la electronică) a necesitat niște cursuri de prezentare a funcționării unui releu și rolul lui în lanțul trofic al instalației... (ca și paranteză, cu mândrie pot să afirm că de termocuplă aveam totuși habar, dar și aici am cerut ajutorul d-lui Gugăl pentru a afla plaja în care lucrează un astfel de comutator, dedicat motorului pe care vreau să-l ajut să-și facă treaba cât mai bine)... Ah, și de schița electrică tot singur am dat...
                      După absolvirea tuturor cursurilor și al unui masterat, a urmat achiziționarea tuturor pieselor necesare, la bază având doar niște fire și socluri de pe o instalație veche aflată sub acțiunea prafului de pe vremea când Lordul meu a luat foc...
                      Ordinea lucrărilor a fost cam așa:
                      - scos ventilatorul vechi cu vâsco cu tot
                      - dată jos galeria de admisie și conductele de pe injectoare, că altcumva nu ai loc de manevră la montat termocupla. Dacă n-ai scule fine și alese (imbus de 6 cu prelungitor subțire spre exemplu), apelezi la colegi (Sanyex, căruia îi mulțumesc și pe această cale pt ajutorul acordat la reasamblarea corectă a pieselor), prieteni și vecini (pe aceștia ultimii amintiți îi duci în pragul disperării, acționând soneria de la poartă din sfert în sfert de oră, sau strigând peste gard cam la aceleași intervale).
                      - scos dopul existent în blocul motor și înlocuit cu o reducție în care se înșurubează termocupla (treabă simplă, de țăran ca mine, că ai de tras de chei mari)
                      - croit electroventilatorul (acesta având lățimea fix a radiatorului, dar mai înalt cu vreo 3 cm), ciupind cu flexul de ici-colo câte o bucățică din carcasa de plastic pt. a crea niște piciorușe care se potrivesc în locașul vechiului difuzor și de a face loc furtunurilor ce intră în radiator (treabă de ”dizainer”: semnezi cu markerul, tai o bucățică... potrivești piesa... mai semnezi, mai tai... mai montezi și demontezi... mai faci alte semne, mai tai... te bagi sub mașină și ieși de câteva ori... înjuri mult când dai cu capul de vreo piesă metalică care e mai tare ca piesele osoase... la sfârșit ceri iertare de la Doamne-Doamne c-ai uitat să pomenești câțiva sfinți, dacă nu i-ai luat în ordine alfabetică...)
                      - pauză... băut o bere și fumat o țigară...
                      - pus în coor și apucat de fire în vederea montării papucilor la capetele acestora (în cupla releului, la ventilator, la siguranțe, la termocuplă, la baterie și la masă - treabă de chinez bătrân pt. unul care nu-și câștigă pâinea din meseria asta), iar apoi trase toate firele la destinația fiecăruia (un ochi la fir, un ochi la desen - fază repetitivă la fiecare capăt de fir)
                      - la faza de mai sus, fumat juma de pachet, fără alte beri și înjurături, ca să nu fim pedepsiți de Cel de sus prin legarea greșită a unor fire...
                      - montat la loc galeria și toate cele de acolo
                      - făcut probă live prin punerea unui strap, bypassând termocupla. A pornit, deci neutilizarea de înjurături a condus la legarea corectă a instalației electrice!
                      - pus fișa pe termocuplă, pornit motorul și așteptat (vreme ce cca. 4 țigări) atingerea temperaturii de 100 de grade la care termocupla a făcut ca ventilatorul să vâjâie aprox. 1 minut (timp în care vecinul care a furnizat trusa cu sculele fine, s-a speriat că Lord va decola), după care s-a oprit, iar acul din bord indica puțin peste 80, deși termocupla deschide la 95 de grade...
                      - chiuit de bucurie, pupat muierea (care ieșea la mine la intervale destul de scurte pt. a se convinge că Lord nu va lua foc iarăși), băut berile restante, fumat cealaltă juma de pachet, făcut baie și căzut buștean...

                      Mulțumesc pt. atenție (celor care au avut răbdare să ajungă aici cu cititul)
                      Attached Files
                      Last edited by Levi; 05-24-2017, 22:17 PM.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Te invidiez pt rabdarea si timpul de a restaura cobranele.
                        Upgrade-ul la ventilator electric e clar un pas inainte.
                        Bafta mai departe!

                        Comment


                        • Salutari !




                          In poza a cincea se observa doua ventilatoare electrice in fata radiatorului. Sunt functionale sau decorative ? Daca sunt functionale si legate corect, motorul nu are voie sa se incalzeasca peste limitele admise chiar daca visco este defect.


                          Pe W124 E200D eu am avut doar visco si am umblat cu el defect o bucata buna de vreme, adica vreun an, dar aveam deja radiatoare separate motor/cutie si mai mari decat OEM (cel al motorului), si mai de aluminiu...


                          La 300D, pen' ca ventilatorul electric MARE dorit de mine nu avea loc, fiind prea gros, am luat doua electrice montate in fata radiatorului pe alt W124 pregatit de dezmembrat si le-am montat la mine in spatele radiatorului, cu polaritate inversata, ca sa traga aer prin radiator. Ceea ce ti-as fi recomandat si tie, daca in actualul setup cele doua ventilatoare din fata radiatorului sunt doar decorative.






                          Dragos

                          Comment


                          • @Sharky - Mulțumesc!

                            @Heavy D - Ai răspunsul mai jos:
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Am citit postul respectiv, dar tot nu sunt lamurit pe deplin. Din cate stiu eu, doar unul din cele doua ventilatoare pleaca obligat/fortat atunci cand lucreaza climatizarea. Celalalt are treaba doar cu motorul, pornind cand il comanda termocupla care raspunde de el. Si un al treilea nu stiu sa existe ca si OEM atunci cand cele doua sunt in pozitie.


                              In plus, daca astea doua functioneaza normal, nu mai este deloc nevoie de al treilea. Iar motorul nu are voie sa se incalzeasca atat de tare incat sa aiba nevoie de trei ventilatoare. Din mers, incepand cu 60 - 70km/h nu are nevoie de fapt de nici unul... Unde este problema atunci ?




                              Dragos





                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post
                                Am citit postul respectiv, dar tot nu sunt lamurit pe deplin. Din cate stiu eu, doar unul din cele doua ventilatoare pleaca obligat/fortat atunci cand lucreaza climatizarea. Celalalt are treaba doar cu motorul, pornind cand il comanda termocupla care raspunde de el. Si un al treilea nu stiu sa existe ca si OEM atunci cand cele doua sunt in pozitie.
                                Ventilatorul dublu provine de pe un W126 560, care DA, are 3 ventilatoare, care de fapt sunt numai două: cel dublu este doar pentru climă, iar cel pentru răcirea motorului este și el pe vâsco. 500-le are și el 2 ventilatoare: unul cu o singură elice la AC și celălalt pe vâsco. La W126 încă nu a existat șmecheria cu ventilator comun pentru climă/răcire motor, comandate separat de către termocuplă cu 3 pini, la care un circuit mai este legat și la senzorul de la uscătorul freonului... nebunie mare...
                                Revenind la ventilatorul dublu de W126, dacă te uiți mai atent la pozele din postul cu pricina, vei observa că, cupla are doar 2 pini, deci ele pornesc în tandem. La mine ventilatorul AC este comandat exclusiv de senzorul de pe uscător, nu are nicio legătură cu temperatura lichidului de răcire al motorului, ci doar cu freonul din instalația de AC. Cert este că atunci când acesta pornește, ajută și la răcirea motorului, dar asta o face doar când folosesc AC-ul. De răcirea motorului se va ocupa de acum încolo electroventilatorul, care - așa cum ai menționat și tu - ar trebui să intre în rol destul de rar, în cazuri extreme de temperatură și de drum.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF