Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La multi ani 2015!!!!!!!
    Problemele nu se termina niciodata am schimbat si eu pompa si a mers vreo cateva zile dar dupa a revenit iar problema. Am luat aproape toate piesele de pe o alta masina identica si pornirea greoaie spre deloc tot nu a disparut, poste e vreun contact care se dilata la frig, nu-mi dau seama am incercat aproape tot clapeta acceleratie bobina de inductie cu tot cu bujii pompa de benzina cu tot cu rezervor, si tot degeaba

    Comment


    • Aceiasi problema o am si eu la rece dimineata, apoi chiar si dupa 3-4 ore imi porneste normal,am mai observat cand pun contactul dimineata nu se aude pompa cum ca ar trage, ci dupa a 3-4 cheie pusa se aude cum trage benzina.
      Acum nu stiu precis care ar fi cauza, pompa/filtru benzina, bobina, debitmetru...si de ce dupa 3-4 ore de la prima pornire o ia la prima cheie??????

      Comment


      • Salut mobb am vz ca esti din bacau, am si eu o buburuza care are probleme cu pornirea cand e rece. Cum pot da de tine in particular?
        Last edited by Zeus; 02-11-2015, 22:49 PM.

        Comment


        • Buna ziua tuturor!
          Imi poate recomanda cineva un mecanic din Bucuresti, priceput la A Class, cu preturi decente?
          Masina are probleme la pornire dimineata si un usor zgomot la motor.
          Multumesc anticipat!

          Comment


          • Ceva de genul asta am patit eu la o alta marca de masina
            Deci aveam pornire greoaie plus oprirea motorului(foarte rar) in mers.Dupa diagnoze si mers la un service de renume concluzia a fost pompa de alimentare din rezervor defecta.Cum service-ul nu accepta compromisuri,am pus pompa noua (tot ansamblu) masina merge dar,dupa 100 km apare aceeasi problema.Am mers la un electrician batran care a umblat pe la relee a curatat unul care spunea el e al pompei si ,masina merge si in ziua de azi.
            P.S.pompa veche a adaptat-o cineva la alt tip de masina dupa multi ani si era ok

            Deci de cautat releul respectiv daca o fi la A classe
            Last edited by sir _galahad61; 04-17-2015, 10:27 AM. Reason: greseala ortografie

            Comment


            • Originally posted by elina View Post
              Buna ziua tuturor!
              Imi poate recomanda cineva un mecanic din Bucuresti, priceput la A Class, cu preturi decente?
              Masina are probleme la pornire dimineata si un usor zgomot la motor.
              Multumesc anticipat!
              Vorbeste cu popeye_pmm.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • Salut.
                am aceeiasi problema cu A classul am fost si la reprezentanta
                Am schimbat am verificat....la fel porneste greu.
                am o intrebare pt ca nu a stat nimeni sa verifice bateria
                Cat anume trb sa indice pe voltmetru?oprita si pornita?

                ce valori ar trb sa aive?

                am masurat azi si oscila de la 10 si ceva dupa 12,8

                as vrea sa stiu cat cum.poate chiar e bateria

                Comment


                • Originally posted by bz31ptr View Post
                  Salut.
                  am aceeiasi problema cu A classul am fost si la reprezentanta
                  Am schimbat am verificat....la fel porneste greu.
                  am o intrebare pt ca nu a stat nimeni sa verifice bateria
                  Cat anume trb sa indice pe voltmetru?oprita si pornita?

                  ce valori ar trb sa aive?

                  am masurat azi si oscila de la 10 si ceva dupa 12,8

                  as vrea sa stiu cat cum.poate chiar e bateria
                  Citește regulamentul și respectă regulile de postare! Literă mare, punctuație, renunță la prescurtări!

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • Am inteles.
                    Imi cer mii de scuze
                    Astept un raspuns la ce am intrebat!
                    Rog a ma lamuri sa stiu ce si cum!
                    Mi a mancat viata masina asta !! peste tot am fost cu ea.
                    Va multumesc.

                    Comment


                    • Originally posted by bz31ptr View Post
                      Salut.
                      am aceeiasi problema cu A classul am fost si la reprezentanta
                      Am schimbat am verificat....la fel porneste greu.
                      am o intrebare pt ca nu a stat nimeni sa verifice bateria
                      Cat anume trb sa indice pe voltmetru?oprita si pornita?

                      ce valori ar trb sa aive?

                      am masurat azi si oscila de la 10 si ceva dupa 12,8

                      as vrea sa stiu cat cum.poate chiar e bateria
                      Salut!
                      Ai masurat cu motor pornit sau oprit?
                      Cu motorul oprit, o baterie buna iti va indica 11,5-12v. Cu motorul pornit valoarea nu trebuie sa scada sub 13v, avand consumatori porniti(faza lunga).
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!

                        Eu spun ca-i deja gripat pistonul starterului (pistonas care inchide contactii de putere si impinge bendixul pe coroana volantei). Si cand spun gripat, nu ma refer la gripa , ci la faptul ca e blocat( sau ramane). Am patit si eu iarna trecuta asa ceva, plus alte fite si figuri.
                        Rezolvarea nu-i asa dificila: demontat electromotor, desfacut starter, curatat pistonas( cu diluant), gresat foarte putin cu ulei fin de mecanisme si e ca nou. Ah , trebuie aruncata si o privire la carbuni daca tot e dat jos, era sa uit .
                        Eu am facut lucrul asta prin toamna.
                        In foto se observa despre ce pistonas vorbesc.
                        Toate cele bune!
                        Salut Laur,
                        De cca doua luni, uneori demarorul imi face figuri in sensul ca dau la cheie
                        si nu se aude NICI MACAR "clanckkk-ul" bendixului ! De ca si cum i-ar lipsi
                        electromotorul sau bateria ar fi complet moarta (desi nu este).

                        Azi am cumparat o baterie noua dar la 1h dupa ce am inceput s-o folosesc
                        prin oras, mi-a facut exact aceeasi figura la pornire ! (mentionez ca ploua afara)

                        Si apropo de usurinta cu care se inlocuieste bateria in A Klasse.. = a trebuit
                        sa sparg cu o dalta pana aia de plastic caci suruburile ei de fixare se
                        invarteau in gol.. (caci aici, socialitii suedezi mi-au cerut 800Kr (400Lei)
                        pentru 1h de munca cu ea pe elevator..)

                        Doamne, iubesc "minunea" asta inginereasca, si pe nemti si suedezi si
                        alte iguane cu sange rece.. ! Urmatoarea masina va fi latina

                        Laur, crezi ca "sufar de bendix" si carbuni umeziti ?
                        Cum naiba ajung la electromotor fara sa scot tot motorul afara ?
                        eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                        Comment


                        • Salut!
                          Starter sau carbuni... In oricare din situatie trebuie dat electromotorul jos. Sunt sanse sa ajungi la electromotor fara sa dai motorul afara. Depinde de cat de dispus esti sa suporti chin de cateva ore ).
                          Uite aici si aici. Deasemenea, cauta si pe forum ca s-a discutat!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • M-am dus din nou la masina (ceva ma tragea..) cu gandul sa verific sigurantele
                            si sa-i mai trag o cheie..
                            Ei bine, ultimul releu din dreapta era sarit din soclu (de la ciocanele date ca sa
                            sparg pana de plastic: De sus nu se vedea ca-i sarit.. Tre' sa-l apesi ca sa-ti
                            dai seama ca-i sarit).
                            Deci asta a fost .. un releu iesit din soclu
                            Merci Laur pentru spirit
                            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                            Comment


                            • Am citit tot topicul si vreau sa mai adaug si eu cate ceva.
                              1. Bateria buna trebuie sa aiba min 12,5V dupa o noapte de stat, de preferat 12.8V. In nici un caz sub 12V. cu motorul pornit fara consumatori nu trebuie sa aibe sub 14V si nici peste 14,4V. Cu consumatori in jur de 13,8Vl este OK.
                              2. Presiunea in rampa si pornirea (pentru benzina). Sincer dupa o droaie de teste facute pe masina mea ca sa descopar de ce nu porneste si de ce pierd presiunea in rampa....am ajuns la concluzuia ca......nu are importanta. La 2 sec dupa ce pui contactul presiunea in rampa urca de la 0 la 3,2 bari. Daca astepti 1-2 sec dupa ce pui contactul presiunea este restabilita in rampa. Eu pierdeam presiunea pe la ventil si pe la niste garnituri de la injectoare.
                              In filtru de benzina este doar valva regulatoare de 3,8 bari. Valva care tine presiunea in rampa este in pompa de benzina. Am verificat folosind manometre inainte si dupa filtru. De asemenea am verificat filtru si am vazut ca este teava...trece prin el fara probleme.
                              3. Pornirea greoaie poate sa mai fie si de la aer fals tras pe admisie. Eu am avut probleme la garniturile dintre galeria de admisie si chiuloasa. De asemnea valva care purjaza canistra de carbon lucra intermitent. Cand se bloca pe deschis pornea si la a 5-6 cheie (la rece sau dupa 2-3 ore de stat).
                              4. Senzorii care citesc temperatura antigelului...Daca nu raporteaza corect temperatura, ECU-ul motorului calculeaza alti timpi de injectie. Rezulta un amestec mai bogat sau mai sarac.

                              Comment


                              • am un a class 1.4! si azi am fost la un tester
                                cine intelege ce e aici?
                                am schimbat la masina absolut mai toate chestiile.am fost la reprezentanta,am fost la diferite service.uri si azi am fost pt ultima oara!
                                ce sa inteleg de aici?
                                cel de acolo mi a spus
                                "dai 12 mil si o ai la cheie" fara a imi zice ce are!
                                banu si masina va fi gata!
                                cunoaste cineva asa ceva?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF