Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Serviceuri de care sa ne ferim !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Serviceuri de care sa ne ferim !

    Da, despre asta e vorba. Despre jepcari schimbatori de piese care se cred mecanici, jepcari specializati in dacii (mecanicu' de dacie cum i se spune p-aici).
    Un prim exemplu (am patit-o pe pielea mea):
    Sevice CICLOP din Berceni
    Oamenii se cred mari scule, plini de ei si de fitze, repara masini de samsari care dau oricat ca sa le intre repede cotoarbele pe Autovit. Tinichigii si vopsitorii sunt f. buni, mecanicii praf.

    Ce s-a intamplat de fapt. Un bun prieten m-a indrumat acolo, zicand ca oamenii sunt priceputi nevoie mare. Omul avea toate bunele intentii si nu il acuz de nimic. Am zis sa schimb placutele de frana, filtrele, ulei, parbrizul care era spart etc. Au schimbat oamenii consumabilele, am dat banu' (110 lei) , am plecat, toate bune si frumoase, lumea cu lacrima pe obraz. A doua zi pun o frana mai brusca si ma trezesc ca n-am frane deloc (era sa intram intr-un palc de oameni care asteptau linistiti autobuzul). Ma ce-o avea? Ma duc la un peco, dau 12 lei pe un lichid, completez, fac peda, se intareste, zic sa ajung pe la unu' cu un sopron sa se uite la ea ca sa nu omor pe cineva in trafic. O urc pe elevator la unu', asta zice ca pierde ca la balamuc lichid si ca sunt garniturile praf (ii dau 10 lei pentru ca s-a uitat, asta puteam sa constat si eu). Ma duc la altul, imi anuleaza din pompa cu o bucata de cauciuc roata stanga (10 lei). Ma duc in Chitila la un magazin, omu' dragut comanda piesele (40 de lei) si plec.
    Ma duc la un mecanic recomandat de alt prieten. Omul desface etrierul pe stanga fata, pica placutele pe jos, bolturile alea nu mai erau .... ma rog. Desface etrierul sa schimbe garniturile (care intr-adevar erau praf) si constata ca e etrierul spart pe interior). Zice ca trebuie sa ma duc la dezmembrari sa caut altu' ca ala n-are ce sa ii mai faca (era spart inelul din interior care tine garnitura). Iau Cangoo-ul mecanicului si alerg pe la dezmembrari. Canci etrier. Consum motorina omului, ii las masina .... pune roata la loc. Plec cu cazanul fara un etrier, il las in fata blocului. Ma scol duminica la 5 am sa plec in targ sa caut etrier. Ma duce un vecin milos. Caut pana la 11, gasesc dupa lupte seculare singurul etrier din tot targul (55 de lei, dupa lungi negocieri). Iau un taxi pana acasa (am racit rau de la frig) - 50 de lei.
    Ma duc cu masina la acelasi mecanic, pune etrierul pe masina, merge bine, franeaza ... si zice hatru : - Ia sa ne uitam noi si la celalalt ca ai umblat asa cu el si cine stie. Soc! Idiotii de la Ciclop pusesera placutele invers, partea cu "carne" era pe exterior, etrierul stanga d-asta cedase. Le-a pus omul corect (45 lei), am mai cumparat niste lichid de frana (24 de lei) si am plecat fericit acasa !
    Totalul episodului "etrier" : 356 lei + alte maruntisuri.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    concluzia(mea): tot meseriasu din fata blocului ramane omu' de nadejde. daca poate, te ajuta si nici nu te fura de bani. singura problema, cam greu gasesti care sa se bage pe masini din astea, in cazul meu, o cobra...

    Comment


    • #3
      Nu mai zic nimic, ca iar incep si nu ma mai termin...

      Comment


      • #4
        puneti lichid de frina norma DOT4,nu de DACIE(DOT3)ca amestecate ori se brinzesc ori fata vreo pompa de ambreiaj....scrie pe capacul vasului -folositi doar lichid de frina DOT4 dintr-un flacon sigilat(asta ptr ca in timp isi pierde proprietatile in contact cu aer,etc)

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          puneti lichid de frina norma DOT4
          Asta mi-a spus si omul care i-a dat de cap, fara sa-l intreb. Bineinteles ca luasem dot 3.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Lichidul de frina sa fie obligatoriu marca serioasa, eu am bagat o data la un Bus MB100 ceva lichid de frina romanesc doar ca sa spal instalatia, si binenteles am belit toate garniturile de la pompa de frina si de la toti etrierii, curgea de zicieai ca-i stropituare. De atunci nici apa distilata pt. radiator nu mai cumpar romaneasca.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              Lichidul de frina sa fie dot 4 strain ca altfel e vai si amar...
              In privinta mecanicilor trebuie sa fie oameni si sa recunoasca unde nu stiu si sa lase pe altii mai destepti...
              Fugiti de cei care spun ca ei sunt cei mai tari...

              Comment


              • #8
                In afara de mine, care, bineintzeles, sint cel mai tare

                Comment


                • #9
                  E bine se ne ferim in general de service-urile vechi. Mai bine te duci la un service bun (Mercedes) si dai un ban dar macar stii ca iese bine totul. Daca te duceai la service Mercedes tot pe la 350-400 lei ajungeai si nu mai aveai atata bataie de cap.
                  http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                  Comment


                  • #10
                    Tare mi-e teama ca nu se aplica... S-au cam ars citziva si cu aia...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by S Klasse View Post
                      Daca te duceai la service Mercedes tot pe la 350-400 lei ajungeai si nu mai aveai atata bataie de cap.
                      Eu m-am ars la reprezentanta Mercedes "Casa Auto" Timisoara, si nu mai merg la ei, am intrat cu un E200CDI ce-l aveam de vinzare, la dorinta clientului in vederea unei verificari de rutina in vederea vinzarii-cumpararii. Am intrat cu masina in stare foarte buna, iar cind am iesit de la ei masina nu mai tragea, i-mi scosesera un furtun de aer de undeva din josul radiatorului. M-am intors inapoi dupa 5 minute, si nici nu mau bagat in seama, mi-au spus ca daca vreau mi-o repara, dar trebe sa merg la receptie, sa fac o noua comanda, si vor constata si repara daca vreau, dar pe bani. Am plecat coborind toti mortii mamii lor, m-am dus la arabii si in 3 minute mi-au refacut masina, aratindu-mi si ce-mi facusera cei de la CasaAutoTimisoara. De atunci am auzit intimplari mult mai nasoale patite la aceasi reprezentanta Mercedes din Timisoara, si am ajuns la concluzia ca eu am fost norocos.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by S Klasse View Post
                        E bine se ne ferim in general de service-urile vechi. Mai bine te duci la un service bun (Mercedes) si dai un ban dar macar stii ca iese bine totul. Daca te duceai la service Mercedes tot pe la 350-400 lei ajungeai si nu mai aveai atata bataie de cap.
                        Sunt de acord cu tine, asta se aplica daca ai s nou (cum banuiesc ca ai tu). Imagineaza-ti ce fata ar fi facut aia de la Casa Auto Bucuresti sa ma vada cu Cobra din '77. Nu cred ca se merita sa te duci cu asa ceva la Service Mercedes. In plus povesti cu "meseriasi" cu staif cred ca am auzit cu toti. Ma bucur ca l-am descoperit pe baiatul asta de a rezolvat problema, omul se pricepe, se baga, nu ii este frica, a lucrat la Audi, e subtire la bani, e aproape de casa si are propriul atelier. Ma tin de el cu dintii. Oricum cred ca faze d-astea sunt de povestit. Mai am cateva, dar nu stiu daca sa le dau sau nu pe goarna, patite cu cealalta masina.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          E valabil avertismentul si pentru Casa Auto Bucuresti!!!!
                          In primul rand ca fura de pe masini ce le trebuie lor, apoi iti spun ca era stricat si a trebuit sa-l inlocuiasca.
                          Daca vrei ceva facut cat de cat bine, nu lega prietenii cu nimeni, ca vorba aia: ''Daca nu de la prieteni sa fure, atunci de la cine?" TUPEU+Obraznicie, TUPEU+Obraznicie, TUPEU+Obraznicie! Asta e reteta!
                          Or sa fie ceva mai atenti, sa nu cumva sa auda directorul ceva in neregula!
                          Nu ezitati sa le amintiti ca aveti cea mai mare functie din toata firma:CLIENT
                          Still Loving MB

                          Comment


                          • #14
                            nici la RMB INTER AUTO (reprezentanta mercedes cluj) nu va sfatuiesc sa mergeti. am avut un accident si cum masina era pe cascao, am dus-o la reprezentanta. in loc de claxon original mi-au pus unul de dacie, senzor de temperatura second hand, suruburi ruginite...........etc. cind am lovit masina din nou si am vazut ce era pe dedesubt, am inlemnit.

                            Comment


                            • #15
                              Am un prieten care e fan (sau cel putin era) Volkswagen. Stiu ca nu e pe subiectul forumului Mercedes dar cred ca merita povestita mica lui epopee cu cei de la service-ul Volkswagen (Midocar). Tocmai aparuse un model de Passat, omul o avea luata pe cea veche pe leasing, a dat-o in pay back (parca asa se cheama) si si-a luat noul model. Dupa un timp a dus-o la service pentru verificari de rutina, schimb ulei etc. Prima greseala : a lasat masina acolo urmand sa o ia a doua zi. Zis si facut, a luat masina hotarat sa plece la mare. Pe drum a constata ca motorul are un zanganit ciudat si trepideaza foarte tare. S-a intors din drum si a rugat un vecin sa se uite la ea repede ca sa nu piarda din timp cu drumuri la "meseriasi". Baietii ii furasera un tampon de la motor, fara nici o jena. A doua surpriza : boxele pe spate lipsa. A 3-a si cea mai tare : sperma uscata pe bancheta din spate.

                              Povestea se termina cu happy end : omul a renuntat la Volkswagen si si-a luat Mercedes nou.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF