Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb lichid de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vede-ti, ca exista cel organic, special pentru aluminiu
    e mai scump, dar asta e...

    Comment


    • #17
      Dan, glicolul (antigelul) este un produs stabil chimic şi după nenumărate cicluri de încălzire-răcire, atîta timp cât nu este contaminat cu diverse alte produse. Dacă după aspect este limpede, cred că nu ai motive să te ingrijorezi, chiar dacă ai mai completat cu apă. Eu am antigel în motor din anul 2000 şi în condiţiile în care circuitul de răcire este perfect etanş n-am avut motive să completez niciodată. Totusi, eu am făcut de fiecare dată la debutul sezonului rece un test care ţi-e şi ţie la îndemână. Am scos cu o seringă din radiator o cantitate de lichid şi am pus-o de seara până dimineaţa în congelator, setat pentru acest test pe -21 grade C. Dacă nu găseşti lichidul îngheţat poţi să fii sigur că totul este în regulă! Faptul că de 7 ani nu mi-am distrus motorul, mă face să cred că nu am greşit! Dacă producătorii ar renunţa la trucul cu deprecierea lichidului de răcire, ar mai vinde câţiva litri pe an şi le-ar muri afacerea.

      Comment


      • #18
        Mersi, la asta nici nu m-as fi gandit. O idee excelenta!!!!!!!!! Oricum am fost foarte ocupat si nu am avut timp ca sa il schimb inca... Poate astfel voi scapa de o grija...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Am rezolvat cu schimbul, nu mai era nevoie (mersi Nelu!). Am facut un test si rezista la -20 grade.(am vorbit cu fostul proprietar - a reinarcat cu antigel de cea mai buna calitate). Mai am doar de completat doar cu putin antigel.
          Asa am scapat de o grija.
          Va multumesc pentru sfaturi si ajutor!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            Am revenit la primul meu topic de pe acest Forum!

            Avand in vedere ca lichidul de racire din 280SE-ul meu are o culoare destul de dubioasa ( de rugina) m-am gandit sa golesc tot sistemul, evantual sa-l spal, si sa-l reincarc cu lichid nou!

            Am inteles ca se procedeaza pentru spalarea sistemului prin decuplarea furtunului de la baza radiatorului si introducand apa printrun furtun in bloc ,respectiv in radiator (cred ca trebuie deconectat si termostatul pentru acesta).

            Ma ajuta cineva cu un sfat?
            Nu vreau sa fac ceva aiurea!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Pai daca e termostatul inchis nu-si face circuitul. Da jos radiatorul si spala-l separat. Ca sa speli blocul eu zic ca trebuie sa deconectezi termostatul ca altfel nu iese apa din el, iar aeroterma cred ca o poti spala cum scria Dok pe la inceputul threadului.
              O varianta de spalat radiatorul http://www.clubmercedes.ro/probleme-...ire-t6508.html . Citeste spre final pe prima pagina si pe a doua la inceput .
              Last edited by adidc; 04-30-2009, 11:17 AM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Originally posted by adidc View Post
                ...O varianta de spalat radiatorul http://www.clubmercedes.ro/probleme-...ire-t6508.html . Citeste spre final pe prima pagina si pe a doua la inceput .

                Multumesc pentru indrumare!
                Recunosc...eu spalam radiatorul doar cu apa, dar daca exista si solutii de spalat (interior) am sa-mi cumpar si eu!
                Cat despre bloc, mai vad eu cum procedez!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  antigel

                  Salut.Vreau si eu sa schimb antigelul la un mercedes vito 108 cdi din 2002.trebuie un anumit fel de antigel , un producator anume ,ce culoare sa fie?
                  am citit si alte posturi dar sunt nesigur de ceea ce imi trebuie , scuze daca repet intrebare.

                  Comment


                  • #24
                    Am spalat radiatorul si blocul ,am inlocuit si lichidul de racire.

                    Am spalat pana la urma circuitul doar cu apa, repetand operatia de mai multe ori in decurs de circa 10 zile.

                    In pozele atasate vedeti ce a putut sa iasa din instalatie:
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF