Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu sistemul de racire ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu sistemul de racire ?

    De cateva zile am schimbat termostatul original care se blocase pe deschis ,am pus unul " Behr " iar temperatura apei ,in momentul in care fortam un pic masina ,ajungea aproape de 120 grade . Am schimbat si vascocuplajul si am pus "Sachs" iar in momentul in care merg in forta in oras temperatura apei ajunge la urmatoarea liniuta peste 80 grade. Intrebarea este daca e normal si ce temperatura indica urmatoarea liniuta de dupa 80 grade ?
    Attached Files
    Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
    Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
    ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  • #2
    Ce motor ai pe ea? Acolo iti indica cam 85'C! Urmatoarea liniutza e la 90'C.

    Comment


    • #3
      Salut,
      la aceeasi temperatura, sta si la mine! Ventilatoarele am vazut ca pornesc cand acul indicator este putin deasupra liniei de 100 grd C (vara trecuta). Daca ai antigel in sistemul de racire nu cred ca trebuie sa-ti faci griji! Masina mea: W124CE 3.2l

      Comment


      • #4
        Am uitat sa va spun ! 3500 cm3 Turbo -Diesel ! Am G12 in sistemul de racire . Eu credeam ca urmatoarea liniuta peste 80 ar fi 100' C .
        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

        Comment


        • #5
          Conform gradatiei de pe ceasul indicator, liniuta care urmeaza dupa 80 grd, indica 100grd!
          Mai astept pareri!

          Comment


          • #6
            Revin cu aceeasi problema dar mai adaug ca am reschimbat termostatul cu unul Wahler cumparat de la Mercedes si la fel ,acul imi ajunge la urmatoarea liniuta dupa 80 grade !Ma gandesc sa schimb radiatorul ca doar el mi-a mai ramas neschimbat din sistemul de racire si dupa aia sper ca temperatura sa mi se stabilizeze in jurul valorii de 80 grade .
            P.S. Eu cand am cumparat masina avea apa in sistemul de racire !
            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

            Comment


            • #7
              Daca e la 90 de grade, e ok, la mine sta fix la 90 de grade, nu 80 (motor diesel, 2000 cc)
              Daca nu oscileaza acul, ci sta fix deasupra lui 80 atunci e ok, nu trebuie sa schimbi nimik.
              Marinarul.tk
              Proud owner of C180/96

              Comment


              • #8
                Zice bine malnik,si mai adaug ca la presiune ulei stai prost...

                Comment


                • #9
                  Din cate stiu eu, la motoarele mari, la cald, presiunea la ulei la relanti sta intre 1 si 2. Cand accelerezi trebuie sa urce frumos la 3. Atata tot.
                  Cand coboara sub 1,2-1 atunci e problema. De altfel, si beculetul rosu de la indicatorul presiunii de ulei se aprinde cand scade sub 0,8.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Zice bine malnik,si mai adaug ca la presiune ulei stai prost...
                    Problema nu este presiunea de ulei ,cand am facut fotografia aparatul este mai sus si ai impresia ca presiunea este sub 2 si avea si relantiul mic ptr ca "cineva" ii scosese mufa din spatele pompei de motorina ,problema este ca in momentul cand ii dau in gura prin oras acul indicatorului temperaturii apei se opreste la urmatoarea liniuta de peste 80 grade .Intrebarea mea este e normal ?? Eu nu am vazut Mercedes la care apa sa stea fix la 90 grade ca si la VW sau Audi si am un amic cu un S klasse 3200 CDI fab 2008 la care la fel cand ii rupe gura ii creste temperatura apei.
                    Astazi la fel temperatura a ajuns la urmatoarea liniuta peste 80 si am oprit-o , am pus mana pe tot radiatorul si am vazut ca tot era cald deci cade faza cu radiatorul infundat !
                    Cineva mi-a spus ca e normal sa stea acolo apa si chiar mai sus ,tinand cont ca dunga rosie incepe de la 120 grade .
                    Presiunea uleiului imi sta la 2 la relati si cateodata ,cand apa ajunge la liniuta de peste 80 ,cam la 1,8 ,sunt curios cum la altii sta la 3 la relati cu motorul cald .
                    Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                    Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                    ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                    Comment


                    • #11
                      Man e ok sa stea apa la 90. Defapt la carte e specificat ca si 80 si 90 sunt temperaturi normale. Lasa radiatorul ca nu are nimic. Iar cand sa ridicat la 120 sistemul inca nu era aerisit calumea. Daca vrei sa ii faci test mergi cu masina la un deal asa de vre-o 2 km cu aeroterma data la maxim pe cald si da-i in gura cu a II pana vezi ca aproape numai duce si apoi schimba normal. O sa se ridice apa chiar si peste 120.Nu are nimic da-i inainte ca trebuie sa coboare sigur(asta se face cand schimbi termostatul - dar poti incerca si dupa sa vezi efectul). Daca apoi cobori si nu se coboara sub 90 repejos si sta ca nesimtita peste 100 grade atunci e o problema.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #12
                        Problema e ca nu stiu cat indica liniuta aia dupa 80 si masina este hidramata !
                        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                        Comment


                        • #13
                          S-a mai batut cacatul de enshpe mii de ori cum o cheama pe liniutza aia. Si de la apa la ulei o datzi din mere in prezervative. La subiect, va rog, ca sa nu-i tai chifteaua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                            Problema e ca nu stiu cat indica liniuta aia dupa 80 si masina este hidramata !
                            Liniuta aia indica fix 100 grade Celsius : fii linistit, apa sau antigelul nu fierbe in motor la temperatura asta, sistemul de racire al motorului fiind presurizat la 1,4 bari > in aceste conditii punctul de fierbere este la peste 120 grade. E normal sa ajungi la 100 grade in aglomeratia urbana dar, pentru linistea ta, verifica sa nu existe mizerie intre condensatorul de clima si radiatorul motorului. Daca este, la spalatorie poti sa le cureti dar ai grija ca duza de spalare sa nu fie mai aproape de 30 cm. de condensator si sa nu folosesti nici un agent de spalare ci doar apa.

                            Comment


                            • #15
                              E deajuns sa privesti faptul ca e la jumatea distantei intre 80 si 120,deci?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF